![]() |
![]() |
![]() |
[D4 ALL ] Podwojne szyby - roznica w poziomie halasu.
[D4 ALL ] Podwojne szyby - roznica w poziomie halasu.
Witam,
widzialam dlugie watki na temat podwojnych szyb w D3, ale mam pytanie o D4. Nie wiem jak bardzo roznia sie te modele, ale pewnie jakas roznica jest.
Bylam na jezdzie testowej D4 S8 z podwojnymi szybami, ale byla to jazda testowa w miescie, przy malych predkosciach. Przez te szyby slyszalam troche dzwiek wydechu, wiec przy zamawianiu auta stwierdzilam, ze wezme pojedyncze szyby, to moze bedzie lepiej slychac wydech.
Teraz zastanawiam sie czy nie lepiej zamowic podwojne szyby (nie termoizolacyjne, te kosztuja ekstra), ze wzgledu na lepsze wyciszenie auta przy wiekszych predkosciach. Przez wieksze predkosci mam na mysli 200-250km/h na niemieckich autostradach.
Mozna powiedziec, ze mam dylemat miedzy dzwiekiem wydechu, a wyciszeniem wnetrza. Wydech standardowy dla S8, dodanie glosniejszego sportowego, ktory jest opcja, nie wchodzi w gre.
Pytanie brzmi: czy ktos ma doswiadzczenie z D4 i jezdzi na tyle szybko, ze moze sie wypowiedziec na temat wyciszenia w srodku?
widzialam dlugie watki na temat podwojnych szyb w D3, ale mam pytanie o D4. Nie wiem jak bardzo roznia sie te modele, ale pewnie jakas roznica jest.
Bylam na jezdzie testowej D4 S8 z podwojnymi szybami, ale byla to jazda testowa w miescie, przy malych predkosciach. Przez te szyby slyszalam troche dzwiek wydechu, wiec przy zamawianiu auta stwierdzilam, ze wezme pojedyncze szyby, to moze bedzie lepiej slychac wydech.
Teraz zastanawiam sie czy nie lepiej zamowic podwojne szyby (nie termoizolacyjne, te kosztuja ekstra), ze wzgledu na lepsze wyciszenie auta przy wiekszych predkosciach. Przez wieksze predkosci mam na mysli 200-250km/h na niemieckich autostradach.
Mozna powiedziec, ze mam dylemat miedzy dzwiekiem wydechu, a wyciszeniem wnetrza. Wydech standardowy dla S8, dodanie glosniejszego sportowego, ktory jest opcja, nie wchodzi w gre.
Pytanie brzmi: czy ktos ma doswiadzczenie z D4 i jezdzi na tyle szybko, ze moze sie wypowiedziec na temat wyciszenia w srodku?
Ostatnio zmieniony 14 sie 2015, 23:10 przez Unseen, łącznie zmieniany 1 raz.
brać podwójne szyby przy takim zakupie to zaden koszt a na pewno będziesz zadowolona bo różnica jest ogromna , wystarczy ze z czasem zrobi ci sie np jakiś odprysk na lusterku i przy 250 /h będzie ciąć powietrze tak że będziesz słyszeć gwizd bo zostanie zakłócona aerodynamika .. tak samo z uszczelkami , podwójne szyby robią robotę
bądź sobą, wariatów też lubią
Zdziwlbys sie jak czesto mozna szybko jezdzic :-) Przy zalozeniu, ze wybiera sie odpowiednia pore tygodnia, dnia i trase. Robie 80-90% przebiegow w Niemczech.
Jasne mozna zmieniac styl jazdy, ale nie myslalam o tym, ze dzwiek tlumika tez sie zmienia przy tym. Za malo znam Audi, a nie ma darmowej instrukcji online, zeby zapoznac sie z nia zawczasu. Z for dowiedzialam sie juz o paru "dziwnych" drobiazgach, ktore inaczej funkcjonuja (skladane lusterka, czujniki parkowania, itp). Jazda testowa trwala moze pol godziny i byla w ruchu miejskim, takze nie moglam zapoznac sie z autem dobrze. Upewnilam sie tylko, ze ma kopa ;-)
Podwojne szyby sa darmowa opcja, takze z tym nie ma problemu. Wysle zmiane zamowienia do dealera. Auto na pewno nie ma jeszcze przypisanego slotu produkcyjnego.
Dzieki za sugestie.
Jasne mozna zmieniac styl jazdy, ale nie myslalam o tym, ze dzwiek tlumika tez sie zmienia przy tym. Za malo znam Audi, a nie ma darmowej instrukcji online, zeby zapoznac sie z nia zawczasu. Z for dowiedzialam sie juz o paru "dziwnych" drobiazgach, ktore inaczej funkcjonuja (skladane lusterka, czujniki parkowania, itp). Jazda testowa trwala moze pol godziny i byla w ruchu miejskim, takze nie moglam zapoznac sie z autem dobrze. Upewnilam sie tylko, ze ma kopa ;-)
Podwojne szyby sa darmowa opcja, takze z tym nie ma problemu. Wysle zmiane zamowienia do dealera. Auto na pewno nie ma jeszcze przypisanego slotu produkcyjnego.
Dzieki za sugestie.
Z moich doswiadczen, najlepiej jest w sobote po poludniu i niedziele rano. Oczywiscie w nocy tez nie jest zle. Wybieram trasy z trzema pasami i z minimalna iloscia ograniczen predkosci.Apophis pisze:Wiesz,od kilku lat większośc czasu spędzam właśnie w DE i o roznych porach sie poruszam i się ciesze jak moge se pocisnać...czyli jazda 200+ to rzadkość.
Ale jak masz więcej szcześcia i o wiele szybszy wózek to pewnie to inaczej wygląda
Jezdzilam regularnie na trasie Monachium - Londyn w piatki po pracy i pomijajac ewentualne korki w pierwszym etapie podrozy, pozniej robilo sie ok. Nawet obwodnica Monachium czy pare innych drog w okolicy dawaly spore mozliwosci w weekend.
Wszystko pod warunkiem sprzyjajacych warunkow pogodowych.
Tu się zgodze ale nie tylko my wiemy że to sa dobre pory więc sie moga zmieniaćUnseen pisze:Z moich doswiadczen, najlepiej jest w sobote po poludniu i niedziele rano. Oczywiscie w nocy tez nie jest zle. Wybieram trasy z trzema pasami i z minimalna iloscia ograniczen predkosci.

Nocna Pora odpada bo widocznośc tylko w zasiegu świateł przy 200 to troche mało,a pora letnia to przymusowe reczne mycie szyby co 100km z robactwa...
Serio jak masz bez dopłaty podwójne to nie ma się co zastanawiać,sa też trwalsze i bezpieczniejsze w przypadku kolizji bądź wandala.
Odpowiedz od dealera: Podwojne szyby sa w standardzie. Myslalam, ze jak nie wybieram tej opcji w konfiguratorze, to jej nie ma.
P.S. Wyglada na to, ze mam dwa wypady weekendowe do Niemiec pod rzad. Co prawda na jednym bede pasazerem, bo kolega chce przetestowac swoje auto po modyfikacjach. Zobaczymy jak z ruchem.
P.S. Wyglada na to, ze mam dwa wypady weekendowe do Niemiec pod rzad. Co prawda na jednym bede pasazerem, bo kolega chce przetestowac swoje auto po modyfikacjach. Zobaczymy jak z ruchem.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 74
- Rejestracja: 09 sie 2015, 15:58
- Lokalizacja: Lipno Kujawsko-Pomorskie