Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI/LPG ] prawie 200 kodów błędu - czy to norma

Kosik87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 77
Rejestracja: 06 sie 2015, 15:54
Lokalizacja: Warszawa

[D3 03 4.2MPI/LPG ] prawie 200 kodów błędu - czy to norma

Post autor: Kosik87 » 19 sie 2015, 19:33

ciągle rozprawiam się z moim nowo nabytym a8, od dwuch tygodni stoi w warsztacie a ja nawet dnia nie miałem by sie nim nacieszyc;( dziś po podłaczeniu do kompa wyskoczyło chyba z 200 dziwacznych błedów, już nie wiem czym sie porzejmować a czym nie. Czu u was tez ich tyle jest? ;(
Ostatnio zmieniony 19 sie 2015, 20:47 przez Kosik87, łącznie zmieniany 1 raz.

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 19 sie 2015, 19:42

To coś Ty kupił? Nie było sprawdzić błędów przed kupnem..., a teraz płacz ze na warsztacie stoi...

Kosik87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 77
Rejestracja: 06 sie 2015, 15:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kosik87 » 19 sie 2015, 19:56

kupiłem kota w worku, miał ie tylko przegrzewać silnik, po wymianie termostatu już sie nie grzeje. Kolenym problemem jest wiatrak chlodnicy ( jeden chodzi na 100% drugi stoi w miejscu) w pt podączam nowe (uzywane) wiatraki i zobaczymy co bedzie. Poza tym wszytsko w aucie działa, ale skad te dziewaczne błedy? :/ auto bezwypadkowe, serwisowane, 100% orginalny lakier - wydawalo sie, ze bedzie wszytsko dobrz :(

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 19 sie 2015, 20:03

Akumulator pewnie był słaby - a ile tych błędów pozostało po usunięciu ich ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Kosik87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 77
Rejestracja: 06 sie 2015, 15:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kosik87 » 19 sie 2015, 20:06

tak, aku był słaby, ogolnie straicłem po kilku godzinach walki rachubę:P z akumulatorem tez jest problem, bo coś go rozładowywuje :( a patrząc na te wszystkie błedy nie wiem kiedy dojdę do przyczyny...

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 19 sie 2015, 20:08

Dojdziesz do wszystkiego jak uporasz sie z akumulatorem , na forum są pomocne tematy które Cie nakierują na podobne problemy
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Kosik87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 77
Rejestracja: 06 sie 2015, 15:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kosik87 » 19 sie 2015, 20:12

wertuje forum juz 2 tydzien a glowa mi paruje :P przede wszystkim musze najpierw uporac sie z problemem wentylatorów ( jeden chodzi cała para a drugi stoi ) bledy 18080 (wentylator 1 - zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie) i bład 18308 ( uszkodzenie w układzie wentylatora 2)

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 19 sie 2015, 21:16

Kolego zmierz akumulator czy trzyma prąd, bo ten jak byl juz rozladowany to bedzie padal i nigdy sie nie pozbedziesz tych błędów. Potem pokasoj bledy i wez sie za te ktore powrócą. Bateria to podstawa :]
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 20 sie 2015, 08:18

Rozładowaniy akumulator daje błędy typu zwarcie do masy itp. Podlaczajacy pod prostownik, skasuj błędy wszystkie i wtedy skanuj. Jak padnie aku to znowu będą zwarcia do masy w każdym module. Drugi wiatrak chłodnicy nie zawsze się kręci. A tym bardziej nie równo z pierwszym.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Kosik87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 77
Rejestracja: 06 sie 2015, 15:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kosik87 » 20 sie 2015, 11:02

to kiedy rusza drugi wiatrak? ale ten blad wskakzuje na to ze tez jest chyba walniety;(

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 20 sie 2015, 12:39

Kosik87, zacznij od wymiany aku (najlepiej z modułem zarządzania energią - nowy z polifta lub ostatnia seria) na nowy z zakodowaniem oczywiście a dopiero później bierz się za resztę tematów / problemów

Kosik87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 77
Rejestracja: 06 sie 2015, 15:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kosik87 » 20 sie 2015, 12:43

Jaki jest symbol tego modułu?
Gdzie sie znajduje?

A wracajac do akumulatora to ten ma dopiero dwa lata varty 110, wiec chyba mozna powiedziec ze jest nowy?? ;(
Ostatnio zmieniony 21 sie 2015, 06:23 przez Kosik87, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 20 sie 2015, 13:28

Kosik87 pisze:jaki jest symbol tego modułu?
Z literką C na końcu jest poprawiony : http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-rozlad ... 21,105.htm

A znajduje się tam gdzie akumulator , jest do niego przewód masowy przykręcony .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 20 sie 2015, 14:37

<okok>
Kosik87 pisze:a wracajac do akumulatora to ten ma dopiero dwa lata varty 110, wiec chyba mozna powiedziec ze jest nowy?? ;(


Kolego nie sugeruj sie wiekiem akumulatora bo wystarczy ze chociaz raz byl wyladowany do zera i juz jest na bubel, nawet jezeli jeszcze nie jest to zachwile bedzie.Niech ktos pomierzy jaka ma moc rozruchowa bo to wlasnie przy rozruchu jest duzy pobór prądu i lapie te wsystkie bledy typu"zwarcie do masy".
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Kosik87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 77
Rejestracja: 06 sie 2015, 15:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kosik87 » 20 sie 2015, 23:05

moj mechanik mowi, ze akumulator jest na 100% ok, wiec nie wiem czy wymienic tylko ten moduł zarzadzania energią?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl