Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI/LPG ] prawie 200 kodów błędu - czy to norma

Gość

Post autor: Gość » 20 sie 2015, 23:12

Masz może menu po polsku??

Kosik87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 77
Rejestracja: 06 sie 2015, 15:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kosik87 » 20 sie 2015, 23:36

tak

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 20 sie 2015, 23:41

I to może być właśnie przyczyną rozładowywania aku.

Kosik87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 77
Rejestracja: 06 sie 2015, 15:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kosik87 » 21 sie 2015, 09:15

ale auto jest z polskiego salonu wiec chyba normalnie mialo polskie, dodam ze pierwszym wlascicielm byl wlasciciel owego salonu audi wiec chyba wiedzial co robi :(

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 21 sie 2015, 09:40

Kosik87 pisze:ale auto jest z polskiego salonu wiec chyba normalnie mialo polskie
Niemcy nie przewidzieli że A8 może trafić do Polski i nie ma możliwości fabrycznie ustawić Polskiego języka.

Gość

Post autor: Gość » 21 sie 2015, 09:44

Kosik87, Ale nie ma polskiego softu autoryzowanego przez audi-każdy to samorobka jakaś. Skoro włascicielem salonu był to nie przejmował sie o gware ktora zwykły kowalski by przez spolszczenie utracił.

Mamy tu na forum wiele dyskusji,ja bym do siebie nie załozył spolszczenia bo zwykle to tykająca bomba co bierze prąd z aku. Ale są tu spece co twierdza że da się.

Kosik87
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 77
Rejestracja: 06 sie 2015, 15:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kosik87 » 21 sie 2015, 17:14

narazie kupielm ten moduł akumulatora po lifcie i zobaczymy czy cos da, tylko jak go zakodowac? znacie jakiegos speca z lodzi co ogarnia te tematy?

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 22 sie 2015, 22:53

Daniel, tak jak koledzy podpowiadają, to raczej pozbądź się polskiego menu, bo pewnie prędzej osiwiejesz, niż dojdziesz co to jest. Najprawdopodobniej jeden z modułów (sterowników) nie usypia się i pobiera prąd z akumulatora. Po drugie, to jak wentylator pracuje na maksa to też pobiera sporo prądu i wtedy ładowanie akumulatora to takie błędne koło. Sprawdź, bo pewnie jest to błąd czujnika temperatury. Poza tym jak masz dużo błędów, to obserwuj, które są stałe a które sporadyczne. Stałe po skasowaniu pojawią się ponownie. Wiele błędów pojawia się przy słabym akumulatorze (spadkach napięcia). Ogólnie D3 to elektronicznie bardzo subtelne auto i nawet po burzy z piorunami potrafią wyskakiwać błędy.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 23 sie 2015, 00:34

Mój pociąg pluje głównie wodą z wydechu <jezyk> a poważnie to przy słabym aku wywali ci mniej wiecej

batery regulator menagment

klopot w nav

klopot z tunerem

klopot z zamkiem

klopot z recznym

klopot z katem skretu kiery

wylaczenie prawie wszystkiego nastepnie plucie błędami

u mnie spolszczenie nie wyrzadziło zadnego klopotu

u nie których znika prad a moze aku poprostu trup

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl