![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] prawie 200 kodów błędu - czy to norma
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Kosik87, Ale nie ma polskiego softu autoryzowanego przez audi-każdy to samorobka jakaś. Skoro włascicielem salonu był to nie przejmował sie o gware ktora zwykły kowalski by przez spolszczenie utracił.
Mamy tu na forum wiele dyskusji,ja bym do siebie nie załozył spolszczenia bo zwykle to tykająca bomba co bierze prąd z aku. Ale są tu spece co twierdza że da się.
Mamy tu na forum wiele dyskusji,ja bym do siebie nie załozył spolszczenia bo zwykle to tykająca bomba co bierze prąd z aku. Ale są tu spece co twierdza że da się.
Daniel, tak jak koledzy podpowiadają, to raczej pozbądź się polskiego menu, bo pewnie prędzej osiwiejesz, niż dojdziesz co to jest. Najprawdopodobniej jeden z modułów (sterowników) nie usypia się i pobiera prąd z akumulatora. Po drugie, to jak wentylator pracuje na maksa to też pobiera sporo prądu i wtedy ładowanie akumulatora to takie błędne koło. Sprawdź, bo pewnie jest to błąd czujnika temperatury. Poza tym jak masz dużo błędów, to obserwuj, które są stałe a które sporadyczne. Stałe po skasowaniu pojawią się ponownie. Wiele błędów pojawia się przy słabym akumulatorze (spadkach napięcia). Ogólnie D3 to elektronicznie bardzo subtelne auto i nawet po burzy z piorunami potrafią wyskakiwać błędy.
Bądź dobry jak chleb.
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Mój pociąg pluje głównie wodą z wydechu <jezyk> a poważnie to przy słabym aku wywali ci mniej wiecej
batery regulator menagment
klopot w nav
klopot z tunerem
klopot z zamkiem
klopot z recznym
klopot z katem skretu kiery
wylaczenie prawie wszystkiego nastepnie plucie błędami
u mnie spolszczenie nie wyrzadziło zadnego klopotu
u nie których znika prad a moze aku poprostu trup
batery regulator menagment
klopot w nav
klopot z tunerem
klopot z zamkiem
klopot z recznym
klopot z katem skretu kiery
wylaczenie prawie wszystkiego nastepnie plucie błędami
u mnie spolszczenie nie wyrzadziło zadnego klopotu
u nie których znika prad a moze aku poprostu trup
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
