Słuchajcie zalozylem blokady na glowice te okragle (kupilem, kij tam 350 wykaszlalem). Problem polega na tym ze jak blokady mam zamontowane to kolka na walkach nie są idealnie do siebie ustawione (brakuje naprawde niewiele ale inaczej sie tego ustawic nie da bo probowalem juz o ząbek w jedną i o ząbek w drugą stronę to kopnąć). Lancuszki na walkach mam nowe wiec to nie kwestia rozciagnietych lancuchow.
Pytanie jest takie do praktykow - czy to się musi mega idealnie pokrywac? Bo jesli tak to mam blokady z dupy i bede je musial albo "tuningowac" albo reklamowac ...... No chyba ze ktos ma jakies inne pomysly ......
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB/LPG ] Rozrzad na blokadach a znaki na walkach
[D2 98 4.2PB/LPG ] Rozrzad na blokadach a znaki na walkach
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Podsumowując - nie kupujcie blokad z allegro. Są lipne, podzialy otworow sie nie zgadzaja (nie idzie przykrecic ich na dwie sruby bo jeden otwor nie pasuje, trzeba rozfrezowywac) a umieszczenie bolca blokujacego jest takie ze oznaczenia na walkach za lewara sie nie chca zejsc. Dwie godziny tuningu blokad a i tak na jednej glowicy nie jestem zadowolony do konca. Bez zwalenia pokryw zaworów i obserwacji znaków na walkach nie radzę silnika na tych blokadach skladac (podam nazwe tych blokad pozniej bo zapomnialem a w warsztacie zostaly)
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"