Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 ALL ] "TUNING" skrzyni ZF 5HP-19 / -24

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 23 sie 2015, 13:42

Damy radę, zobaczymy tylko jak z czasem wyjdzie bo mam go jak na lekarstwo :(

Gość

Post autor: Gość » 23 sie 2015, 13:46

Ja jutro jeszcze sprawdzę u pawła wszelkie luzy,no na pewno sa ale nie robi sie to nagle tak. U Marka jest podobnie no i on wyczaił w cholere małych luzów u siebie w przeniesieniu napędu które sumując sie powoduja małe łup przy redukcjach. No ale mnie to drazni i nie bede zadowolony.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 23 sie 2015, 17:47

Teoria luzów ciekawa ale u mnie stuki przy redukcji (w chwili zatrzymywania) rozwiązuje wymiana oleju w skrzyni. Bądź co bądź, olej za każdym razem jest czarny więc konwerter, tarczki... ale już 3 rok jedzie :P

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 23 sie 2015, 19:40

Jeśli komuś skrzynia działa prawidłowo jak niby ma zauważyć różnicę ?
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 23 sie 2015, 20:28

dice111, no więc dlatego ktoś to musi przetestować <okok> ...też się piszesz?

Gość

Post autor: Gość » 23 sie 2015, 21:01

U mnie olej lekko mętny był więc jutro kolejna podmianka samego oleum z michy. Skrzynia po wymianie pracuje zdecydowanie lepiej ale ta drastyczna redukcja nie zadowala mnie.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 24 sie 2015, 13:55

danishow pisze:dice111, no więc dlatego ktoś to musi przetestować <okok> ...też się piszesz?
Nie.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 03 wrz 2015, 23:56

Jeśli ktoś jest chętny na zakup to kontaktować się z kolegą danishow :]

Arthur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 232
Rejestracja: 03 lip 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arthur » 08 wrz 2015, 09:10

Czekamy <amasz> bede testowal w s8 i w a6

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 07 paź 2015, 21:59

Zamówiłem dzisiaj zabawki, czas dostawy od 7 do 21 dni roboczych. Oczywiście będę informować na bieżąco <okok>

EDIT:
Wczoraj dostałem paczkę, wkurw mnie mały złapał bo dwa tygodnie leżała w Urzędzie Celnym i do tego jeszcze naliczyli 41 Euro cła ...debile. Ale nic, biorę to na siebie, napiszę dwa pisemka i odzyskam forsę.

Najpóźniej w sobotę wyślę tym, którzy zamówili ;)

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 10 lut 2016, 10:44

Czy drgnęło coś w temacie? Zakłdał ktoś z Was i czuć różnicę??
I`m the LPG master

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 10 lut 2016, 12:26

Będę zakładał niebawem ale efektu od razu się nie spodziewam. Trzeba by mieć 2 identyczne skrzynki, jedną po przeróbce a drugą na oe i jednakowo je eksploatować aby mieć wiarygodne odniesienie.

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 10 lut 2016, 16:25

Mam nadzieję że przeróbka wpłynie na szybkośc działania skrzyni, bo to akurat największa bolączka.
I`m the LPG master

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 10 lut 2016, 20:40

Ja zwlekałem z przeróbką do momentu wymiany konwertera ale skubaniec nie chcę się popsuć <onie> W każdym bądź razie za maks kilka tygodni wpadnie nowy konwerter i "tuningowy" tłoczek regulatora ciśnienia.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez danishow, łącznie zmieniany 1 raz.

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 10 lut 2016, 20:42

He he, mnie czeka pewnie wymiana za 50 tysiecy, ale wole sięteraz dowiedzieć jakie są efekty po tym tuningu :)
I`m the LPG master

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl