Ja kupywałem jedną nową tą która jest w zderzaku kosztowała 90 zł z rabatem. Myśle że pozostałe są w podobnej cenie.Ogród-Lca pisze:Koledzy a ktoś zna cenę nowych anten ?
[D3 ALL ] Kessa anteny polozenie ? Diagnoza
Pod panel MMI w ASO detal jakieś 140pln.Ogród-Lca pisze:Koledzy a ktoś zna cenę nowych anten ?
Reszta anten nowe w ASO nawet trochę tańsze, czyli ogólnie pisząc którą byś nie wybrał to nowa w ASO detal 85-140pln.
Klamka zewnętrzna z kessy ASO detal jakieś 485pln do lakierowania.
Ostatnio zmieniony 05 lip 2015, 19:57 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ok dzięki .
Sprawdziłem ostatnio połączenia przy sterowniku wyglada ok sucho nic nie posniedziałe, okazało się że był już kiedy wymieniany. Wymieniłem ostatnio też antenę dostępu wewnątrz pojazdu, nie miałem okazji jeszcze wykasować błędów żeby sprawdzić czy nadal się pojawi błąd tej anteny, ale dzi zdziwiła mnie jedna rzecz podchodzę do auta wsadzam rekę podklamkę pyk otwarte, naciskam przysick pyk zamkniete i tak wielokrotnie umiech na twarzy, ale niestety tylko na chwilę przejechałem się autem i już nie działało
Sprawdziłem ostatnio połączenia przy sterowniku wyglada ok sucho nic nie posniedziałe, okazało się że był już kiedy wymieniany. Wymieniłem ostatnio też antenę dostępu wewnątrz pojazdu, nie miałem okazji jeszcze wykasować błędów żeby sprawdzić czy nadal się pojawi błąd tej anteny, ale dzi zdziwiła mnie jedna rzecz podchodzę do auta wsadzam rekę podklamkę pyk otwarte, naciskam przysick pyk zamkniete i tak wielokrotnie umiech na twarzy, ale niestety tylko na chwilę przejechałem się autem i już nie działało
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Jeden mój koles twierdzi ze za szwankujący Keyss i MMI moze być odpowiedzialny modól przy stacyjce co o tym myślicie ? Dziś wspinałem sie vas i miałem tylko błąd anteny w tylnym zderzaku po wykasowaniu Keyss działa , ale pewnie jak sie przejadę autem to przestanie 😒
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Niestety dziś odłączyłem aku i po podłączeniu keyss zaczął działać ale jak się przejechałem autem to przestał. Czyli gdy błąd się skasuje działa po odpaleniu auta łapie błąd i system przestaje działać .
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić w VCDS która z anten pod tylnym zderzakiem jest uwalona, albo przynajmniej czy jedna czy obie? Mam taki błąd od dawna:
00181 - Access/Start Authorization Antenna (in Rear bumper) (R136)
001 - Upper Limit Ecceeded
Ale dopiero teraz kessa przestała reagować na próbę otwarcia klapy i muszę otwierac z pilota albo wczesniej odblokowac centralke. Może wcześniej jedna byla uwalona a teraz padla druga?
00181 - Access/Start Authorization Antenna (in Rear bumper) (R136)
001 - Upper Limit Ecceeded
Ale dopiero teraz kessa przestała reagować na próbę otwarcia klapy i muszę otwierac z pilota albo wczesniej odblokowac centralke. Może wcześniej jedna byla uwalona a teraz padla druga?