Przeglądy naszych ósemek
Przeglądy naszych ósemek
Witam , nie znalazłem podobnego tematu więc pomyślałem nad założeniem .
Mamy dylemat dotyczący wymiany oleju w A8 . Wg. serwisu wymienia się co 30k km ale myślę że to jest zbyt dużo ?? Co o tym sądzicie i co ile wy wymieniacie olej ?
Mamy dylemat dotyczący wymiany oleju w A8 . Wg. serwisu wymienia się co 30k km ale myślę że to jest zbyt dużo ?? Co o tym sądzicie i co ile wy wymieniacie olej ?
Te wymiany oleju co 30 000 km to jak najbardziej realne przy stosowaniu olejów LongLife ...w co i tak nie wierzę! Sam pracuje w partnerskim warsztacie VW, klienci łykają bajki koncernów moto i jeżdżą na wymiany co 30 tkm albo i 40 bo się "zapomniało". Jakie auto by to nie było, ja zawsze wymieniam olej po maks. 10 000 km.
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
W mercedesie w124 może i tak ...... ale w samochodach z epoki 21 wieku - no nie <jezyk>
GÓRA 15tyś ..... ale sam po ok. 13tyś wymieniam max. (no chociaż w moim A8 po Castrolu na którym niestety się poruszała od nowości - po zakupie zmieniłem na Valvoline i ponownie już po 5tys znów na Valvoline i przed tym płukanie silnika)
ale wracając do tematu - 30tyś to minimum 2 wymiany !!!
GÓRA 15tyś ..... ale sam po ok. 13tyś wymieniam max. (no chociaż w moim A8 po Castrolu na którym niestety się poruszała od nowości - po zakupie zmieniłem na Valvoline i ponownie już po 5tys znów na Valvoline i przed tym płukanie silnika)
ale wracając do tematu - 30tyś to minimum 2 wymiany !!!
Pozdrawiam !!
Witam!
Stefan.
-Dobre! Czy w takim razie sa tez filtry LongLife ?Mnie uczono ze im wiecej zanieczyszczen w filtrze tym wyzsza temp zamykania zaworu i co za tym idzie dluzej silnik pracuje na oleju niefiltrowanym...danishow pisze:Te wymiany oleju co 30 000 km to jak najbardziej realne przy stosowaniu olejów LongLife
Stefan.
Re: Przeglądy naszych ósemek
Oto wielka tajemnica wiaryyyyyyyyrafalr93 pisze: Wg. serwisu wymienia się co 30k km
Masz autem jeździć tylko przez okres serwisowy i kupić nowe. Wszystkie stare powinny być przetopione.
( stek bzdur )
- oleje long live są dobre
- oleju w ASB się nie wymienia
- oleju w układzie hydraulicznym się nie wymienia
- oleju w układach przeniesienia napędu ( most, torsen, przedni mechanizm różnicowy ) się nie wymienia
Dodałbym to tych bredni jeszcze to:
- rozrządu się nie wymienia
- płynu hamulcowego się nie wymienia
- płynu chłodniczego się nie wymienia
- nie kontroluje się cisnienia w oponach
- szyb się nie myje
- świec się nie wymienia
- klocków też bym nie ruszał i tarcz
W ogóle auta są bezobsługowe, powinno się kupić auto zatankowane do pełna a po wypaleniu całego paliwa powinno się go puścić w pokrzywy i iść kupić następny.
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
raftor, No ja kupiłem coś takiego polecanego
http://sprzedajemy.pl/liqui-moly-engine ... e,10601697
tyle że sporo taniej
szt. 2 bo jedna jest na 5l. oleju - wlałem niecałe obie
chociaż danishow, też ma racje
http://sprzedajemy.pl/liqui-moly-engine ... e,10601697
tyle że sporo taniej
szt. 2 bo jedna jest na 5l. oleju - wlałem niecałe obie
chociaż danishow, też ma racje
Pozdrawiam !!
Witam!
Moim zdaniem to "co nagle to po diable".Po zastosowaniu takiej "pliukanki" (ciekawe jaki tam kwas jest) to co najmniej zmienil bym filtr po 1000 km.Uwazam ze bezpieczniej jest wykonac dwie trzy wymiany oleju po 2-3 tys km.Wtedy jest wieksza pewnosc ze osady zostana rownomiernie rozpuszczone i wyplukane.
Stefan.
Moim zdaniem to "co nagle to po diable".Po zastosowaniu takiej "pliukanki" (ciekawe jaki tam kwas jest) to co najmniej zmienil bym filtr po 1000 km.Uwazam ze bezpieczniej jest wykonac dwie trzy wymiany oleju po 2-3 tys km.Wtedy jest wieksza pewnosc ze osady zostana rownomiernie rozpuszczone i wyplukane.
Stefan.