części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Bullet Train D3 by dracus6662

Motostacja

Post autor: Motostacja » 13 lut 2015, 19:30

dracus6662 pisze:osobiscie mi dual sie podobał ale single jeszcze bardziej :D
mam to samo :) i cały czas sie nie moge zdecydowac czy zostawiac czy robic
dracus6662 pisze:zasadnicza róznica to bardziej agresywne lampy oraz szerszy bardziej kwadratowy grill
nie da sie ukryc z daleka jak jedzie a8 single to widac tą wkur*** morde ;p a a6 taki grzeczny z przodu jest

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 13 lut 2015, 20:49

No w sumie .... ale jak jedzie A6 z singlem to czasem z daleka się zastanawiam czy czasem nie 8-ka ..... ale jak już jedzie z tym wrednym ryjkiem A8 ... no to fakt, nie da się pomylić :P
Pozdrawiam !!

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 14 lut 2015, 06:33

Panowie ja wlaśnie mialem takie uczucia mieszanie dual sprawiał według mnie ze a8 jest szersza , a singel wydalało się że jest weższa ale... tylko wydawalo mi się

tak jak mówicie a6 jest takie grzeczniejsze i silgel ma mniejszy

ja powiem że s8 grill jest mega więc jak ktoś ma mozliwość wyrwac w dobrej cenie ... to brać!

ja nie mialem okazji i wziąłem normalny ale i normalny robi robote niema co

tylko niestety koszta sa razem biorąc lampy maska , blotniki albo docinanie grill s8 to wtedy i zderzak z halogenami prostokątnymi lepiej by podkreslał agresywnośc ale dochodzą do tego halogeny bo ich juz nie przeloży się

ogólnie jak bym robil to raz jeszcze to:

lampy z doswietlaniem bym jednak montował

zderzak z prostokątnymi halogenami

grill s8

w te strone bym poszedł zeby bylo mega :D

ja tych 3 pozycji nie mam :/ ale i tak wg mnie wymiata spodziewalem się sredniego efektu ale jak dla mnie wyszlo fajnie :D

Motostacja

Post autor: Motostacja » 14 lut 2015, 11:31

dracus6662 pisze:zderzak z prostokątnymi halogenami
no ja mam dylemat ale chyba bardziej mi sie podobaja okragłe tym bardziej ze jesli prostokątne no to i tylne lampy full led a to kolejne 2.5k i do tego koniecznie klapa s8 2.5k :P

mi osobiście bardziej sie podobaja lampy tył prelift choc polift tez sa wypas

kurcze no ceny d3 ida łeb na szyje ale ceny czesci do single frame cały czas kosmiczne oraz takie tematy jak klapa tył s8 2500zl przy czym normalna mozna wyrwac za 300zł

lampy tył to i tak czy przedlift czy polift ceny kosmiczne

ciekawe kiedy pęknie ta bańka cenowa jak d4 potanieją do poziomu 60-70 tys a d3 bedzie mozna kupic za 20 tys hmmm.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 14 lut 2015, 20:37

powiem tak mi lampy pre fl sie podobaja i do zmiany to nie szykuje się narazie chociaz po fl są tez super

no u mnie poszło w strone w12 więc klapa to taki dodatek na wyrost jak i grill s8 ale.. jezeli stylizacja s8 to napewno klapa i grill obowiazkowo :D

jak d4 spadnie do 60 kola to biore :D tylko kiedy to bedzie ..... jeszcze pare lat zapewne ale do tego kiedy ceny czesci spadną :P

wiele osób mnie pytalo czemu przerabiam sobie d3 na fl a nie zostaje przy serii z mojego roku albo nie kupie juz po fl ,odpowiedzią jest silnik 4.2mpi :D

bardzo ale to bardzo duzo osób poleca ten silnik pomimo jakis niewielkich mankamentów jest to sprawdzona jednostka napędowa o bardzo niskim stopniu awaryjnosci :D nadająca się nie tylko w trase ale również do użytku na co dzień

u mnie ogólnie przydałoby się zainstalować led w lampach bo lampy w12 led to koszt jeszcze wyzszy byl a i z elektronika trzeba bylo sie bawic , mam ten mod w opcji w przyszlosci

chciałem pasek led w lampie no ale w12 to tylko okrągłe ma <niewiem> nie wiem czy paski by sie nie zarły za stylistyka no i walka z elektronika :/

2,5k klapa 2,5k maska 2,5k grill 1.5 k zderzak 2,5k lampy plus malunek tego :D t jeszcze lampy po fl jakiej 2.8k to z 16 k sie moze z czesciami zamkniesz no ale jeszcze lustra doleca <tjaa> olaboga 2dyszki moze nie styknąc pamiętając o wydechu jeszcze i hamulcach ....

no ale wszystko spokojnie stopniowo mozesz ogarnąć :D to tak nie odczuje się :D

Gość

Post autor: Gość » 14 lut 2015, 20:53

dracus6662 pisze:jak d4 spadnie do 60 kola to biore :D tylko kiedy to bedzie ..... jeszcze pare lat zapewne ale do tego kiedy ceny czesci spadną :P
Wierzysz w cuda że D4 dozyja jeszcze kilku lat?? :)

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 15 lut 2015, 06:01

ojtam ojtam no albo pensja pójdzie w górę :D w 2021 to bedzie juz 11 letnie auto :D no w końcu kiedyś troszkę spadną :D

Rambo21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 19 lut 2010, 14:32
Lokalizacja: Myslenice

Post autor: Rambo21 » 19 lut 2015, 12:25

Autko bardzo zacne.
A nie lepiej było kupić 4,2 MPI ale po pierwszym lifcie , zdaje sobie sprawę ,że trudniej jeszcze bardziej znaleźć fajny egzemplarz ale wiele części i prac odpada Tobie.
Wiele razy powtarzałem już pomału do przodu przed FL przyzwyczajam się ale do wnętrza a najbardziej kierownicy nie i chyba nigdy jej nie polubię. A z tego co widzę ( nikt mnie nie che powiedzieć czemu) do przedlifta nie da się wsadzić kierownicy polifcie .
A co D4 to faktycznie nie wygląda na takie co by miało być długowieczne i porównywalne z cenami napraw do D3. Takie czasy.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 21 lut 2015, 06:05

z tego co kojarze to po fl jest line asist i wibra oraz Sa rozne tasmy rozne wtyczki na nich wiec uwazal bym że nie koniecznie ten mod przeszedł by ale chyba na forum ktoś już dzialał w tym kierunku zapewne
no ale tutaj np pytaj http://www.a8team.pl/d3-all-kierownica-f1-vt13777.htm

co do kupna samochodu to.. to zalozenie bylo dobra przed fl niz kiepska po fl i taki to sposobem mam swoje auto które stosunkowo długo poszukiwałem...

chciałem bfm to był priorytet nastepnie kesse .... reszta do ogarnięcia tylnej klimy nie potrzebuje bo... tylko we dwoje jezdzimy... walka o webasto bedzie napewno oraz dociągi te mody beda realizowane priorytetowo :D

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 05 sie 2015, 17:33

Po dłuższym czasie użytkowania mogę przeprowadzić analiże wydatków / usterek

4 X Tarcze + klocki

zbiorniczek cieczy chlodzacej + korek

filtry lpg

panel mmi po zalaniu

panel klimy po zalaniu

czytnik nav

2 x zaciski tył

2x górne wahacze

silnik dmuchawy v2

poduszka silnika

olej lm 0w40

filtry mann wszystkie

to na tyle co nawaliło głównie z mojej winy....

stosunkowo długa walka z zapchanymi odpływami szybra doprowadziła do wyniszczenia elektroniki

walka z odpływami podszybia również masakra

walka z odplywami klimy i chlup chlup na buty <jezyk>

po tych przejsciach oraz po akcji w której wzięło udział dodatkowe auto ...

Mój BULLET TRAIN

doszły felgi wkoncu je załozyłem

4x dystans 26mm



tak sie prezentuje obecnie jest jeszcze do dłubania trochę ale spokojnie ;)

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) Obrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 31 sie 2015, 21:38

Ciekawe jest to, ze czesci do D4 sa tansze niz do D3 po lifcie. Tylne lampy do D4 to koszt 600zl jedna strona, a do D3 to ze 2k trzeba dac.

Gość

Post autor: Gość » 31 sie 2015, 21:39

Korton pisze:Ciekawe jest to, ze czesci do D4 sa tansze niz do D3 po lifcie. Tylne lampy do D4 to koszt 600zl jedna strona, a do D3 to ze 2k trzeba dac.
Ale jest ich więcej do wymieniania :)

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 31 sie 2015, 22:25

Apophis pisze:
Korton pisze:Ciekawe jest to, ze czesci do D4 sa tansze niz do D3 po lifcie. Tylne lampy do D4 to koszt 600zl jedna strona, a do D3 to ze 2k trzeba dac.
Ale jest ich więcej do wymieniania :)
Dlaczego, tez po 2szt na strone (blotnik + klapa). Za 600-900zl widze juz komplet na jedna strone. A teraz zauwazylem, 600zl to za wersje USA.

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 31 sie 2015, 22:42

Korton pisze:Ciekawe jest to, ze czesci do D4 sa tansze niz do D3 po lifcie. Tylne lampy do D4 to koszt 600zl jedna strona, a do D3 to ze 2k trzeba dac.

Dokładnie ,też to zauwarzyłem .

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 31 sie 2015, 22:59

zacnie wygląda :D
jeśli mogę zapytać jak się nazywają te koła ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl