Tylko jest jeden problem, jak sondy odepniesz to ten tryb pętli otwartej będzie jednocześnie trybem awaryjnym.
Sondy powodują nierówną pracę - u siebie w AKG mialem szczególnie mocno odczuwalne takie zjawisko. Wszystko zalezy od stopnia uwalenia sondy. Jak stanie na wskazaniu 0,1V (a u mnie tak stała sonda na lewej glowicy) to sterownik tak leje paliwem w ta glowice ze glowa boli. Efekt - mega nierówna praca na wolnych i mega przepały podczas jazdy na benzolu.
[D2 96 4.2PB/LPG ] Ciezko odpala i nie rowna praca ABZ
17604 - sonda lamda 1 blok 1 obwod podgrzewania - nieciagly
16518 - sonda bank 1 sonda 1 obwod sondy brak zmian sygnalu - nieciagly
17547 - adaptacja dodatkowego paliwa blok 2 mieszanka bogata - nieciagly
17545 - adaptacja dodatkowego paliwa blok 1 mieszanka bogata - nieciagly
16684 - uklad zaplonowy, wypadanie zaplonu - nieciagly
16685 - wypadanie zaplonu cylinder 1 - nieciagly
16686 - wypadanie zaplonu cylinder 2 - nieciagly
16518 - sonda bank 1 sonda 1 obwod sondy brak zmian sygnalu - nieciagly
17547 - adaptacja dodatkowego paliwa blok 2 mieszanka bogata - nieciagly
17545 - adaptacja dodatkowego paliwa blok 1 mieszanka bogata - nieciagly
16684 - uklad zaplonowy, wypadanie zaplonu - nieciagly
16685 - wypadanie zaplonu cylinder 1 - nieciagly
16686 - wypadanie zaplonu cylinder 2 - nieciagly