[S8 D2 98 LPG ] Brak zapłonu 1,2,3,4
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Tak to właśnie ten czujnik , ale jeśli silnik po rozgrzaniu pracuje normalnie to nie wina czujnika .Chłopaki już ci napisali,-a zacznij właśnie od całkowitego odłączenia LPG na jakiś czas , zobaczysz czy nadal probleb będzie istniał.wawrzon28 pisze:A czujniki walka razrzadu to sa dwa czy jeden wspolny? To nie to samo co czujnik halla? Bo jest na glowicy lewej.
z lpg juz tak zrbiłem ze został zakrecony przejechałem ze 300km ale problem jest nadal.
Silnik zapala od strzała pracuje na wyzszych obrotach okolo 1100obr na zimnym na wszystkie cylindry co jakis czas zdazy mu sie wypasc zapłon ale ogólnie chodzi równo lecz po przełączeniu skrzyni z P na R N D silnik zaczyna przerywac i tak do temperatury około 60st C czyli około 1 Km i wraca do normy. Jest juz OK i na PB i LPG.
Silnik zapala od strzała pracuje na wyzszych obrotach okolo 1100obr na zimnym na wszystkie cylindry co jakis czas zdazy mu sie wypasc zapłon ale ogólnie chodzi równo lecz po przełączeniu skrzyni z P na R N D silnik zaczyna przerywac i tak do temperatury około 60st C czyli około 1 Km i wraca do normy. Jest juz OK i na PB i LPG.