części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 06 4.2TDI ] Opinie na temat silnika i eksploatacji

Awatar użytkownika
3voQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 13 cze 2015, 13:19
Lokalizacja: LDZ

Post autor: 3voQ » 08 wrz 2015, 10:38

Sprawdzę na pewno. Doradziłbyś na co jeszcze zwrócić uwagę? Ogólnie trochę boję się tego auta, bo w garażu nie ogarnę jak moje V6stki.. ale jestem praktycznie zdecydowany.

Gość

Post autor: Gość » 08 wrz 2015, 10:41

Cóż,do odwaznych świat należy. Jest to bardzo fajna limuzynka na gnojówke ale silniczek i auto dopóki sprawne i zadbane daja przyjemnośc uzytkowania sporą.

Awatar użytkownika
3voQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 13 cze 2015, 13:19
Lokalizacja: LDZ

Post autor: 3voQ » 08 wrz 2015, 11:47

wolałbym nie testować na własnej skórze jak bardzo jestem odważny stąd moje prośby na co zwrócić szczególną uwagę podczas oględzin. Na pewno wiem, że ASB do sprawdzenia czy regularnie była serwisowana. Mogę prosić o kolejne wrażliwe punkty?

Gość

Post autor: Gość » 08 wrz 2015, 11:49

Te auto całe jest wrażliwe więc jesli chcesz mieć jakąś pewność musisz przetrzepac dosłownie co sie tylko da.
Jednak jesli dysponujesz zasobnym kontem to sie martwic nie musisz,jesli kupujesz za zaskórniaki to dobrze sie zastanów.

Awatar użytkownika
3voQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 13 cze 2015, 13:19
Lokalizacja: LDZ

Post autor: 3voQ » 08 wrz 2015, 12:10

Nie no chyba tej klasy auta za zaskórniaki się nie kupuje ;)
aczkolwiek im więcej znajdziesz tym więcej można zbić z ceny, a z drugiej strony chciałbym się przygotować na ewentualne naprawy. Kolejny aspekt jeśli na dzień dobry okaże się, że nie wiem, niezbędny jest remont za 2-3 dychy to może poszukam innego egzemplarza.. 330kkm to sporo przy tak intensywnej eksploatacji nawet jak najlepsze V8 ON w historii motoryzacji..

Gość

Post autor: Gość » 08 wrz 2015, 12:39

Za 2-3dychy to nie remont tylko zwyczajna exploatacja takiej D3 z początku produkcji. Owszem znam wiele przypadków typu kupiłem,dałem więcej i smigam juz rok czy dwa jest ok. Ale wiekszość to przypadki dałem tyle ile trza a ciągle sie psuje :)

Im nowsze tym ta awaryjnośc mniejsza(chodzi o D3)

Awatar użytkownika
3voQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 13 cze 2015, 13:19
Lokalizacja: LDZ

Post autor: 3voQ » 08 wrz 2015, 13:07

no właśnie f-ry w serwisie rok w rok opiewają między 18 a 45k (zeszły rok był wyjątkiem bo 55k poszło, przy czym ponad 25k Java Car Design wziął za obszycie załego wnętrza) i zastanawiałem się czy to norma czy nie <bezradny>

Gość

Post autor: Gość » 08 wrz 2015, 15:00

Ktos inwestował :)

Awatar użytkownika
3voQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 13 cze 2015, 13:19
Lokalizacja: LDZ

Post autor: 3voQ » 08 wrz 2015, 15:12

dlatego ma w rodzinie zostać :]

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 08 wrz 2015, 23:05

Apophis pisze:Za 2-3dychy to nie remont tylko zwyczajna exploatacja takiej D3 z początku produkcji.
To się tyczy też benzyny czy tylko diesla? :D

marszyda
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 28 lip 2015, 20:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: marszyda » 09 wrz 2015, 11:43

Witam

Podepnę się do tematu.
Mianowice suzkam dla siebie A8 D3 zdecydowałem już na silnik 4.2 TDI , jednak dziś otrzymałem telefon od znajomego , że ma do sprowadzenia A8 2009 rok ale w 3.0 TDI.

Wcześniej ten silnik sobie odpuściłem ale z racji niskiej ceny w granicach 63-66 tys jest to coś wartego rozważenia (tymbardziej, że takie 4.2 tdi to raczej z 2007 szukałem)

Pytanie czego można się spodziewać po silniku czy po zrobieniu tuningu mocy można spodziewać się problemów ?
Co trapi te silniki ?
Czy wgle brać go pod uwagę ?
Czy spalanie jest większe niż w 4.2tdi ?

Dodam, że full opcja 174 tys przebiegu udokumentowanego.

Proszę o info.

Gość

Post autor: Gość » 09 wrz 2015, 11:52

Gunner pisze:To się tyczy też benzyny czy tylko diesla?
W zależności od stanu obu :)

marszyda, Czytaj forum tam wsio jest-->szukajka

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 09 wrz 2015, 12:20

Jak przebieg udokumentowany to poważnie się zastanów bo audi z 4.2 z tych lat co wymienieś to ciężko będzie Ci znaleźć z nalotem mniejszym niż 400 tys.
xyz

Awatar użytkownika
3voQ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 13 cze 2015, 13:19
Lokalizacja: LDZ

Post autor: 3voQ » 09 wrz 2015, 13:37

cena też zupełnie inna, tylko kwestia Panowie masy jest tutaj nie bez znaczenia i o ile do spokojnej jazdy 3.0 wystarczy to przy 4.2 to zupełnie inna para kaloszy - proponowałbym, żebyś przejechał się jednym i drugim motorem jeśli jeszcze nie jechałeś, bo przepaść dla mnie jest ogromna. Do ósemki większy silnik jest optymalny.

ekonom
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 24 maja 2014, 19:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ekonom » 08 lis 2015, 18:52

Czy rozrząd silnika znajduje się od strony ściany grodziowej ?
Pasek od klimatyzacji, alternatora i termostat znajdują się od strony przedniej ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl