części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[all] TIPTRONIC ZF zbiór wiedzy. Wymiana filtra i oleju ATF

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 23 lip 2015, 22:53

Apophis pisze:Ale 39 to w sumie dobra temperatura więc miałes za dużo?
no właśnie na to mi wychodzi, nie wypuściłem tego tylko tak ze 2 razy na zapalonym czy na zgaszonym sprawdzałem, jeden czort jak popuścisz śrubę to leje się jak z wiadra.
Zostawiam to do soboty i sprawdzę co będzie przy niższej temp czy też będzie się wylewać
Ale wygląda mi na to jakby ktoś tam nawalił oleju z ułańską fantazją.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 23 lip 2015, 22:58

A przeleciałeś wszystkie pozycje wybieraka przez 20s i dopiero na P sprawdzałeś?

Gość

Post autor: Gość » 23 lip 2015, 22:58

To któredy go nalewał że tyle jest?

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 23 lip 2015, 23:10

krzychu22.p1i pisze:A przeleciałeś wszystkie pozycje wybieraka przez 20s i dopiero na P sprawdzałeś?
nie, q..a nie doczytałem nigdzie że mam tak zrobić....
będę ogarniał to w sobotę to napisze co i jak,
Czyli przed sprawdzeniem jeszcze potrzymać na każdej pozycji ze 20s i dopiero.
THX :)

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 26 lip 2015, 13:45

EDIT
udao mi się w sobotę sprawdzić poziom i przy 35st delikatnie coś tam wyciekało, to poczekałem i jak juz tak kapało to zakręciłem korek. Teraz mam pewność ze poziom jest ok.

Mam natomiast (to już odkąd go kupiłem) taki problem ze na zimnym jadąc przy stałej prędkości lekko falują obroty tak w granicach 1200-1500
Na przyszły rok trzeba będzie pewno robić konwerter ale postaram się jeszcze przed zimą jakoś olej cały zmienić, może pomoże :)

Awatar użytkownika
-pawlo111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 66
Rejestracja: 19 kwie 2015, 23:35
Lokalizacja: RKL

Post autor: -pawlo111 » 09 wrz 2015, 15:35

Takie pytanko mam odnośnie sprawdzenia co mamy w skrzyni zalane - niedawno odpinałem przewody od chłodnicy wody i oleju i wyciekło mi troszkę oleju - z tego co wiem to olej ze skrzyni - kolor ładny nie czorny, klarowny taki czyli chyba Okej. Można i tak zobaczyć.
Podpis zastrzelony przez regulamin.

Gość

Post autor: Gość » 09 wrz 2015, 15:56

Jak masz ładny rubinowy kolorek to ok ale prawda lezy w misce ASB :)

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 01 paź 2015, 21:34

Mam takie pytanie do tych co zmieniali olej u siebie wraz z filtrem oczywiście :)
Patrząc po numerach z 1 strony to i filtr i uszczelka dostępne są w zamienniku za śmieszną kasę, czy opłaca się kupować zamiennik czy nie bawić się dla głupiej stówki i brać w ASO ?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 02 paź 2015, 00:13

Pewnie, że możesz montować zamiennik o ile nie jest to jakiś "no name" ;)

ernesto

Post autor: ernesto » 02 paź 2015, 01:23

Ja u siebie ostatnio zakładałem zamiennik i jest ok.
Olej ori oczywiście Mobil ATF to podstawa.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 02 paź 2015, 08:00

Dla d3 chyba nie ma filtra w zamienniku a napewno nie będzie jakiś tani .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 02 paź 2015, 09:46

michalwruszak pisze:Dla d3 chyba nie ma filtra w zamienniku a napewno nie będzie jakiś tani .
nie wiem dokładnie czy są bo tak tylko kopiowałem numer oryginału z 1 strony tematu i wrzucałem w google i coś tam wyskakiwało.
Teraz tylko pytanie czy te numery są dobre :P
danishow pisze:Pewnie, że możesz montować zamiennik o ile nie jest to jakiś "no name" ;)
nigdy nie lece z no name zawsze górna półka jeśli nie aso

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 06 paź 2015, 22:23

Jako że wymiana coraz bliżej to chciałbym się jeszcze zapytać 2 sprawy:

Jak wymieniać ? zrobić 2 razy wymianę statyczną tylko np pierwsze wymienić sam olej a za ok 1000km olej z filtrem czy odwrotnie ? cz wystarczy jak od razu wymienię olej z filtrem i będzie ok ?

Lać Ravenol6HP czy Mobil ESSO ?? (podobno w skrzyni jest ravenol (taką informację dostałem od poprzedniego właściciela)

Gość

Post autor: Gość » 07 paź 2015, 05:38

Dla mnie dobrym rozwiazaniem jest wymienic pierwszy raz z filtrem a drugi już sam olej. Tak tez robiłem u siebie.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 07 paź 2015, 11:03

pójdę Twoim śladem :) thx

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl