Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI/LPG ] check engine - sonda lambda - System t

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

[D3 03 4.2MPI/LPG ] check engine - sonda lambda - System t

Post autor: mkbewe » 11 wrz 2015, 20:29

-Za długo by wszystko chodziło więc jak już to wszystko na raz sie pier....niczy :)

Wywala mi checkiem i takimi błędami:
czasem tylko 1 sonda czasem druga a teraz dwie na raz :/
to chyba nie możliwe żebym mi padały 2 sondy na raz ??

17538 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult)
P1130 - 001 - System too Lean - Intermittent
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)
P1128 - 001 - System too Lean - Intermittent

ktos podpowie co sprawdzić, może gaz do regulacji ?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 11 wrz 2015, 21:05

Błąd ubogiej mieszanki, gaz do regulacji.

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 11 wrz 2015, 21:47

Jw. Regulacja gazu powinna załatwić sprawę <okok>
xyz

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 11 wrz 2015, 23:38

Dziękuję Panowie za szybkie odpowiedzi. W przyszłym tygodniu podjadę i umówię się z majstrami od gazu.

Później napiszę w temacie co i jak.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 12 wrz 2015, 11:21

Byłem i po podpięciu do kompa pokazuje jak to majster od gazu mówi że jest ustawiony na więcej niż potrzebuje. Więc nie możliwe że ma gazu za ubogo.

Coś tam tylko skorygowal na wolnych obrotach.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 12 wrz 2015, 12:08

Sprawdź czy na benzynie też jest ten błąd.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 12 wrz 2015, 12:17

czyli pojeździć na samej benzynie przez tydzień i zobaczyć czy wyskczy ?

peter22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 45
Rejestracja: 02 kwie 2015, 08:43
Lokalizacja: Łódż

Post autor: peter22 » 12 wrz 2015, 12:32

ja polecam również sprawdzić wtyczki od sond , czy nie zaśniedziały . u mnie pomogło . tez miałem komunikat o uszkodzonej sondzie . po zabiegu 2 miesiące spokoju

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 12 wrz 2015, 12:38

peter22, a żebym nie gonił po kablu i szukał to napisałbyś w którym miejscu mniej więcej są wtyczki ?

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 12 wrz 2015, 14:18

Po ilu km od wykasowania pojawia Ci się check?
xyz

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 13 wrz 2015, 15:28

pavel44 pisze:Po ilu km od wykasowania pojawia Ci się check?
nie wiem na razie wykasowałem go w piątek a w sobotę jak pojechalem do gazowknika i pokręciłem się trochę autem po mieście nic nie wyskoczyło. Jak teraz wyskoczy to przypilnuje tych km

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 13 wrz 2015, 17:24

to zobacz po ilu Ci wyskoczy i następnie pojeździj na samej benzynie żeby ostatecznie wykluczyć instalacje lpg
xyz

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 13 wrz 2015, 20:54

u mnie też to było w d3. okazało się, że prawa pompa paliwa daje zamiast 4,5 bara - 1,8. Po tygodniu przyjechał znajomy 4.2 w D3. Te same błędy - identyczny objaw, to samo ciśnienie po minucie pracy silnika sterownik wyłącza jedną pompę i to samo - 1,8 bara.
W obydwu przypadkach pomogla wymiana pompy paliwa. Elektrycznie działała, ale ciśnienia nie dawała takiego jak powinna.
To może być u Ciebie, o ile oczywiście na benzynie też będzie Ci walił błędami. Możesz pomierzyć ciśnienie paliwa ewentualnie sprawdź też regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 13 wrz 2015, 21:46

k44761 pisze:o może być u Ciebie, o ile oczywiście na benzynie też będzie Ci walił błędami. Możesz pomierzyć ciśnienie paliwa ewentualnie sprawdź też regulator ciśnienia paliwa na listwie.
_________________
Gdzie się wpiac żeby sprawdzić ciśnienie paliwa z obydwu pomp? Wystarczy na postoju czy trzeba pod obciążeniem?
Jak sprawdzić regulator?

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 13 wrz 2015, 21:51

To zależy jaki masz nanometr. Ją się wpinam w listwę od strony pomp. Pomiar może być na postoju. Musisz poczekać koło minuty bo po tym czasie ECU wyłączy pompę pomocniczą, no chyba że masz rezerwę to nie wyłączy
Elektronika samochodowa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl