Demosxxxful pisze: Mówi że jest przedmuch z 3 do 4 cylindra i to jest przyczyną.
Przykra sprawa

Mam nadzieje że sięnie potwierdzi, bo pracy jest dużo i może okazać się bardzo kosztownie.
Demosxxxful pisze:
Czy orientujecie się czy żeby ściągnąć głowice trzeba z niej wykręcać wałki?
Nie trzeba
Demosxxxful pisze:
Czy wystarczy wykręcić szpilki, kolektor ssący, wydechowy, zrzucić pasek i do góry?
Rozpinasz rozrząd, spuszczasz płyn układu chłodzenia, zdejmujesz listwę wtryskową, kolektor ssący, układ wydechowy, pokrywę zaworów i zrzucasz łeb.
Zawsze nowe śruby, pamiętaj potem.
Są specyficznej konstrukcji i za każdym razem muszą być nowe.
Uwaga:
Jeśli okazuje się,że faktycznie jest problem z uszczelką to pod żadnym pozorem nie jeździj tym samochodem, nie odpalaj silnika.
Bo zrobisz dziurę w bloku.
Ja kupiłem auto z taką niespodzianką, auto było zrobione na sztukę:
Trochę info masz w tym temacie:
http://www.a8team.pl/d2-96-42pb-lpg-bra ... t10571.htm