[D2 02 3.3TDI ] Maglownica do wymiany - co robić?
Kolego nie wiem, jak jest w Sharanie, powyższa instrukcja pochodzi z programu Audi Aesis. Z tego co słyszałem w Audi A6 i VW Passacie jest podobnie. W BMW E39 też można było na podobnej zasadzie zlikwidować luz na maglu, oczywiście w pewnym zakresie, bo przy zbyt mocnym skręceniu magla kierownica nie odbijała.
Niestety u mnie w a8 śruba do regulacji luzu na maglu nie ma zamiaru drgnąć. Klucze trzeszczą, a ona stoi jak wryta. Chwilowo odpuszczam
Niestety u mnie w a8 śruba do regulacji luzu na maglu nie ma zamiaru drgnąć. Klucze trzeszczą, a ona stoi jak wryta. Chwilowo odpuszczam
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości