części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 02 3.3TDI ] Maglownica do wymiany - co robić?

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 25 wrz 2015, 09:25

Posprawdzaj najpierw wszystkie wahacze i końcówki drążków

jarogmur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 16 lut 2015, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jarogmur » 25 wrz 2015, 10:50

u mnie też coś puka. Ostatnio byłem u mechanika żeby przejrzał całe zawieszenie, wymienił trzy wahacze z przodu, jakieś gumki z przodu i z tyłu. Stwierdził, że już wszystko jest TipTop.
Mimo naprawy ciągle jest dziwne pukanie. Zastanawiam się jeszcze nad amortyzatorami a raczej nad łożyskami w mocowaniu górnym. Jednak po lekturze wątku kolejną opcją może być maglownica.

Jakie są odczucia podczas jazdy z luzami w maglu? Delikatne pukanie w kierownicy i stuki jakby na górze amortyzatorów? Ja tak przynajmniej tak słyszę u siebie.
Słychać to nawet podczas jazdy po równej drodze z lekkimi pochyłościami.
Pozdrawiam Jaro

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 25 wrz 2015, 10:55

A8 nie ma łożysk amortyzatora są tylko poduszki.
Stukać mogą zaciski hamulcowe, wahacze, łączniki lub gumy stabilizatorów, poduszka amortyzatora jak i sam amortyzator oraz końcówki drązków lub magiel.

U mnie pukało luźne nadkole a rezonans rozchodził się aż pod szyberdach. :d

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 25 wrz 2015, 13:28

A normalne jest jak przy pełnym skręcie kierownicy w jedną bądź drugą stronę słychać taki ciągły pisk/świst ? Sam nie wiem jak to nazwać ale dźwięk jest moim zdaniem lekko podejrzany.

ernesto

Post autor: ernesto » 25 wrz 2015, 14:55

Gunner pisze:A normalne jest jak przy pełnym skręcie kierownicy w jedną bądź drugą stronę słychać taki ciągły pisk/świst ? Sam nie wiem jak to nazwać ale dźwięk jest moim zdaniem lekko podejrzany.
A jak odpuścisz trochę kierownicę to przestaje ?
Może to pompa sadzi ciśnieniem. Ogólnie nie wskazane jest dociąganie kierownicy na maxa, grzeje się wtedy płyn bardzo.

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 25 wrz 2015, 15:01

Tak, jak odpuszcze minimalnie to przestaje. Wtedy to piszczy jak dociągne kierą do końca i trzymam, że już dalej nie chce iść. Normalnie tak się nie robi ale dzisiaj sprawdziłem z ciekawości.

ernesto

Post autor: ernesto » 25 wrz 2015, 15:42

Cytat z instrukcji obsługi:

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 25 wrz 2015, 18:17

No czyli raczej to co słychać u mnie to normalna reakcja pompy.

jarogmur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 16 lut 2015, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jarogmur » 29 wrz 2015, 18:05

byłem dzisiaj dowiedzieć się co i jak odnośnie przekładni. Gość powiedział, że standardowy problem w A8. Koszt 900 PLN (regeneracja + robocizna + geometria).
Rano przyprowadzasz auto, demontują przekładnie i wiozą gdzieś do Łodzi na regeneracje. Następnego dnia odbiór zregenerowanej, montaż w aucie i odbiór samochodu. Dają pisemną gwarancję na rok czasu.

http://warszawa-regeneracja-mazowieckie ... eckie.html
Pozdrawiam Jaro

Awatar użytkownika
bazzzyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 486
Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bazzzyl » 29 wrz 2015, 18:08

Ale gdzie byłeś Kolego, na Parowcowej?

Gość

Post autor: Gość » 29 wrz 2015, 18:35

regeneracje przekładni polegaja jedynie na wymianie uszczelnień. Żadna firma nie zlikwiduje luzów jesli takowe już sa bo nie ma do tego cześci.

jarogmur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 16 lut 2015, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jarogmur » 29 wrz 2015, 18:46

bazzzyl pisze:
Ale gdzie byłeś Kolego, na Parowcowej?
Tak na Parowcowej.
Pozdrawiam Jaro

gibgibon
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 10 lut 2015, 11:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gibgibon » 15 gru 2015, 10:09

Witam, kolego Riki76, mówisz, że na dolnym śląsku usunęli Ci luzy w maglownicy w D2? Mógłbyś podać jakieś namiary na ten warsztat? Dużo osób twierdzi, że nie da się w D2 luzów usunąć ale skoro u Ciebie się dało to też bym spróbował.

Gość

Post autor: Gość » 15 gru 2015, 11:53

Bo się nie da usunąć bez wymiany niedostępnych części i jedynie śrubą podregulować.

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 12 paź 2017, 07:42

Odkopię wątek. Próbował ktoś zacieśnić maglownicę śrubą regulacyjną? W A6 był dobry dostęp z dołu, ale tutaj jest lipa. Nawet z przegubami ciężko się dostać, bo wydech i osłona termiczna przeszkadzają. Próbowałem z boku od strony koła, ale potrzebny byłby płaski (nie wyprofilowany) klucz oczkowy, a takiego pod ręką nie miałem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl