[D2 02 3.3TDI ] Maglownica do wymiany - co robić?
u mnie też coś puka. Ostatnio byłem u mechanika żeby przejrzał całe zawieszenie, wymienił trzy wahacze z przodu, jakieś gumki z przodu i z tyłu. Stwierdził, że już wszystko jest TipTop.
Mimo naprawy ciągle jest dziwne pukanie. Zastanawiam się jeszcze nad amortyzatorami a raczej nad łożyskami w mocowaniu górnym. Jednak po lekturze wątku kolejną opcją może być maglownica.
Jakie są odczucia podczas jazdy z luzami w maglu? Delikatne pukanie w kierownicy i stuki jakby na górze amortyzatorów? Ja tak przynajmniej tak słyszę u siebie.
Słychać to nawet podczas jazdy po równej drodze z lekkimi pochyłościami.
Mimo naprawy ciągle jest dziwne pukanie. Zastanawiam się jeszcze nad amortyzatorami a raczej nad łożyskami w mocowaniu górnym. Jednak po lekturze wątku kolejną opcją może być maglownica.
Jakie są odczucia podczas jazdy z luzami w maglu? Delikatne pukanie w kierownicy i stuki jakby na górze amortyzatorów? Ja tak przynajmniej tak słyszę u siebie.
Słychać to nawet podczas jazdy po równej drodze z lekkimi pochyłościami.
Pozdrawiam Jaro
A jak odpuścisz trochę kierownicę to przestaje ?Gunner pisze:A normalne jest jak przy pełnym skręcie kierownicy w jedną bądź drugą stronę słychać taki ciągły pisk/świst ? Sam nie wiem jak to nazwać ale dźwięk jest moim zdaniem lekko podejrzany.
Może to pompa sadzi ciśnieniem. Ogólnie nie wskazane jest dociąganie kierownicy na maxa, grzeje się wtedy płyn bardzo.
byłem dzisiaj dowiedzieć się co i jak odnośnie przekładni. Gość powiedział, że standardowy problem w A8. Koszt 900 PLN (regeneracja + robocizna + geometria).
Rano przyprowadzasz auto, demontują przekładnie i wiozą gdzieś do Łodzi na regeneracje. Następnego dnia odbiór zregenerowanej, montaż w aucie i odbiór samochodu. Dają pisemną gwarancję na rok czasu.
http://warszawa-regeneracja-mazowieckie ... eckie.html
Rano przyprowadzasz auto, demontują przekładnie i wiozą gdzieś do Łodzi na regeneracje. Następnego dnia odbiór zregenerowanej, montaż w aucie i odbiór samochodu. Dają pisemną gwarancję na rok czasu.
http://warszawa-regeneracja-mazowieckie ... eckie.html
Pozdrawiam Jaro
Ale gdzie byłeś Kolego, na Parowcowej?jarogmur pisze:http://warszawa-regeneracja-mazowieckie ... eckie.html
Tak na Parowcowej.bazzzyl pisze:Ale gdzie byłeś Kolego, na Parowcowej?jarogmur pisze:http://warszawa-regeneracja-mazowieckie ... eckie.html
Pozdrawiam Jaro
Odkopię wątek. Próbował ktoś zacieśnić maglownicę śrubą regulacyjną? W A6 był dobry dostęp z dołu, ale tutaj jest lipa. Nawet z przegubami ciężko się dostać, bo wydech i osłona termiczna przeszkadzają. Próbowałem z boku od strony koła, ale potrzebny byłby płaski (nie wyprofilowany) klucz oczkowy, a takiego pod ręką nie miałem.