![]() |
![]() |
[D3 04 3.0TDI ] Drżenie przy zmianie biegów
[D3 04 3.0TDI ] Drżenie przy zmianie biegów
Witam wszystkich forumowiczów.
Mam problem ze skrzynią biegów. Przy dynamicznej jeździe w ogóle nieodczuwalny. Przy powolnej czuć drgania na kierownicy przy zmianie biegów . Najbardziej odczuwalne przy prędkości 70-90 km/h. Czy ktoś miał taki problem ?Czy może ma ktoś do polecenia mechanika który zna się na takich przypadkach w Radomiu lub okolicach? dodam tylko że skrzynia Tiptronic. Auto ma przejechane 320k km.
Z góry dziekuje za wszelkie wskazówki.
pozdrawiam
Mam problem ze skrzynią biegów. Przy dynamicznej jeździe w ogóle nieodczuwalny. Przy powolnej czuć drgania na kierownicy przy zmianie biegów . Najbardziej odczuwalne przy prędkości 70-90 km/h. Czy ktoś miał taki problem ?Czy może ma ktoś do polecenia mechanika który zna się na takich przypadkach w Radomiu lub okolicach? dodam tylko że skrzynia Tiptronic. Auto ma przejechane 320k km.
Z góry dziekuje za wszelkie wskazówki.
pozdrawiam
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Silniki cyka jak trzeba? Zero błędów? Pytam bo ma to powiązanie z pracą skrzyni automatycznej.
Auto masz od niedawna.. Czy skrzynia była serwisowana wcześniej? Jeśli nie to trzeba się tym zająć. Problemem może być zapchany filtr, zużyty stary olej, niski/wysoki poziom oleju albo kończący się konwerter.
Auto masz od niedawna.. Czy skrzynia była serwisowana wcześniej? Jeśli nie to trzeba się tym zająć. Problemem może być zapchany filtr, zużyty stary olej, niski/wysoki poziom oleju albo kończący się konwerter.
Auto się nie skończy ale skrzynia już tak,ja ten objaw zignorowłem bo myślałem że to coś od silnika nie trybi tak jak powinno.Po kilku dniach wywaliło mi olej ze skrzyni i koniec jazdy.Na 99% sądząc po objawach u Ciebie jest to samo.
A inwestycja nie tylko ma sens ale jest raczej konieczna i na tym etapie najmniej kosztowna
A inwestycja nie tylko ma sens ale jest raczej konieczna i na tym etapie najmniej kosztowna

Sprzęgło hydrokinetyczne ma ogromny wpływ na pracę skrzyni biegów.
Jeśli zrobisz to wcześniej i zapobiegniesz całkowitemu rozpadowi turbiny w sprzęgle unikniesz kosztownej naprawy jaka może być remont ASB. Konwerter jak się rozpadnie rzuci opiłkami do całego układu wraz z olejem.
Nie czekaj, działaj.
Jeśli zrobisz to wcześniej i zapobiegniesz całkowitemu rozpadowi turbiny w sprzęgle unikniesz kosztownej naprawy jaka może być remont ASB. Konwerter jak się rozpadnie rzuci opiłkami do całego układu wraz z olejem.
Nie czekaj, działaj.