[S8 D2 01 LPG ] Zmiana niewydajnych wtrysków LPG n
Ja temat przerabialem grubo w tym roku. Do eski dalbym barracudy 130 chyba ze nie boisz sie z cisnieniem w ukladzie jechac powyzej 1,2 to wtedy mozesz dac zwykle. U mnie w zwyklym 300-konnym V8 bez dysz smigają na cisnieniu 1.05 i jest mega wypasik
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Bez sondy szerokopasmowej LPG da sie wystroic tylko w samochodach ktore taka sonde maja fabrycznie (czyli w zasadzie każde d2 polift od 2001 w gore). Wszystkie auta na sondach wąskopasmowych wchodzą w pętlę otwartą nie tylko przy pełnym bucie ale i przy przyspieszaniu gdy przepustnice mamy otwarta wiecej niz na 50%. Bez sondy szerokopasmowej w zyciu nie ma szans na zorientowanie się co się wtedy w silniku dzieje ..... (pomimo tego że jak to zachwala wielu przekonanych o swoich super instalkach uzytkownikow "idzie bez szarpania do samej odcinki" - ale czy jedzie na mega biednej mieszance czy mega zalewa to juz nie wiadomo)
SenatorS8 pisze:Jak sie nie posiada sondy szerokopasmowej ,albo kogos kto taka ma by z nia regulowac LPG gdy ECU silnika odstawia wskazania lambdy to faktycznie ale niewiele jest wtryskiwaczy ktore wyrobia dla tych kosmicznych ~300 kilku koni .
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Jak sie rozumie zasade dzialania to nie potrzeba kupowac i montowac 10 reduktorow ,faro fi 100 i po 3 wtryskiwacze na garnek bo te arcy potezne audi ma takie zapotrzebowanie ze i to z ledwoscia wyrabia.
Sorry ale taki jest obraz wypowiedzi i mniemania uzytkownikow tych aut.
Moj przypadek.
Seryjne S8 340 koni.Jeden reduktor ktorego ubilem temperaturowo przy -8 i predkosci 230 po 10 minutach.Tak znajda sie glosy ze to ujnia jest -no ale to ja cale dnie na pustych autostradach z predkosciami podswietlnymi latam.
Standardowe barracudy na dyszy 2.5 przy cisnieniu 1.04(dla uscislenia)
I w takim oto zestawieniu jestem w stanie jeszcze na WOT przelac silnik znacznie ponizej tego co jest orginalnie na PB.
Ostatnio widzialem S8 340 na 2x gold i w ustawieniach od 5 tys na PB przelanczana dla pewnosci a raczej niepewnosci wydolnosci instalki.
Sorry ale taki jest obraz wypowiedzi i mniemania uzytkownikow tych aut.
Moj przypadek.
Seryjne S8 340 koni.Jeden reduktor ktorego ubilem temperaturowo przy -8 i predkosci 230 po 10 minutach.Tak znajda sie glosy ze to ujnia jest -no ale to ja cale dnie na pustych autostradach z predkosciami podswietlnymi latam.
Standardowe barracudy na dyszy 2.5 przy cisnieniu 1.04(dla uscislenia)
I w takim oto zestawieniu jestem w stanie jeszcze na WOT przelac silnik znacznie ponizej tego co jest orginalnie na PB.
Ostatnio widzialem S8 340 na 2x gold i w ustawieniach od 5 tys na PB przelanczana dla pewnosci a raczej niepewnosci wydolnosci instalki.
No i własnie sie mylisz.
Twój konkretny silnik pracuje w 2 stanach.Otwartej i zamknietej pętli.Zamknieta to taki stan gdy do obliczenia dawki paliwa brana pod uwage jest sonda lambda.Otwarta wtedy gdy przekraczasz ustawione w ECU obciazenie silnika i wtedy dawka paliwa idzie tylko z mapy bez korekty o wskazanie sondy.
Twoje wtryskiwacze mozna ustawic tak ze i nie dojda do 60% obciazenia to wszystko wynika z mnoznika oraz korekt czas/obroty w LPG. A i tak nie masz zielonego pojecia jaki masz AFR bo lambda pokazuje 0% korekty i 0V napiecia(jest odstawiona) -Tak jak pisalem.Jak sie nie ma pojecia o zasadzie dzialania to wszystko sie łyknie.
Tyle piszesz o wyzszosci BRC.Pepi kiedys napisal bys odlaczyl PB-co zrobiles -jednak bez odczytu AFR dalej nic niewiesz.
Sam dla swojego doswiadczenia chcialbym taki test u Ciebie kiedys zrobic i raz na zawsze potwierdzic badz obalic mit BRC
Twój konkretny silnik pracuje w 2 stanach.Otwartej i zamknietej pętli.Zamknieta to taki stan gdy do obliczenia dawki paliwa brana pod uwage jest sonda lambda.Otwarta wtedy gdy przekraczasz ustawione w ECU obciazenie silnika i wtedy dawka paliwa idzie tylko z mapy bez korekty o wskazanie sondy.
Twoje wtryskiwacze mozna ustawic tak ze i nie dojda do 60% obciazenia to wszystko wynika z mnoznika oraz korekt czas/obroty w LPG. A i tak nie masz zielonego pojecia jaki masz AFR bo lambda pokazuje 0% korekty i 0V napiecia(jest odstawiona) -Tak jak pisalem.Jak sie nie ma pojecia o zasadzie dzialania to wszystko sie łyknie.
Tyle piszesz o wyzszosci BRC.Pepi kiedys napisal bys odlaczyl PB-co zrobiles -jednak bez odczytu AFR dalej nic niewiesz.
Sam dla swojego doswiadczenia chcialbym taki test u Ciebie kiedys zrobic i raz na zawsze potwierdzic badz obalic mit BRC
Adamie,ostatnio zrobiłem ze 4tys km to dośc sporo,było ciepło więc poranne odpalenie to z 30sek pracy na PB a w trasie jak sam wiesz. Wskaźnik paliwa był na połowie i takim pozostał az sie zlitowałem i dolałem
CHyba nie bardzo rozumie forumowe specjalności bo kolega poświęcił mi kilka dobrych godzin łacznie by wytłumaczyć to jak co z czym sie je. Jadac w owym tescie parametry były identyczne jak bez zasilania na pompie więc skoro cisnienia i wsio sie trzyma to nie wiem co szukac dalej. Może zwale czapki i sprawdze czy zawory łyse bo po 50tys powinny tak? Wciaz jest szkoła odłaczania pompy paliwa i kolega robi ludziom takie patenty i tez nie zgłaszaja żadnych problemów także na BRC. Mit mitem ale fakty sa faktami. BRC jest juz jedna z lepszych instalek,czy to z powodu prostoty czy innego nie wiem i nie interesuje sie tym. STAG może pracowac bez zarzutu a BRC może pracowac źle. Na tym polega chyba roznica Co kto wsadzi i jak dostroi. U mojego gazownika na wstepie wpada sonda w wydech ale w czasie jazdy czy na hamowni juz nikt tego nie robi...
CHyba nie bardzo rozumie forumowe specjalności bo kolega poświęcił mi kilka dobrych godzin łacznie by wytłumaczyć to jak co z czym sie je. Jadac w owym tescie parametry były identyczne jak bez zasilania na pompie więc skoro cisnienia i wsio sie trzyma to nie wiem co szukac dalej. Może zwale czapki i sprawdze czy zawory łyse bo po 50tys powinny tak? Wciaz jest szkoła odłaczania pompy paliwa i kolega robi ludziom takie patenty i tez nie zgłaszaja żadnych problemów także na BRC. Mit mitem ale fakty sa faktami. BRC jest juz jedna z lepszych instalek,czy to z powodu prostoty czy innego nie wiem i nie interesuje sie tym. STAG może pracowac bez zarzutu a BRC może pracowac źle. Na tym polega chyba roznica Co kto wsadzi i jak dostroi. U mojego gazownika na wstepie wpada sonda w wydech ale w czasie jazdy czy na hamowni juz nikt tego nie robi...
Maciek
Zaloz sytuacje ze przez np 100 km masz obciazenie silnika powodujace prace w trybie otwartej petli.
I teraz zadne odczyty z ECU silnika czy LPG nie powiedza tobie czy cos jest nie tak , nic sie nie zmieni-dlaczego ? Bo silnik pracuje z map majac w powazaniu to co ma w wydechu.I dlatego parametry sie nie zmienia.
Mnie osobiscie bokiem oplywa kto jaki sterownik ma.Ma byc dobrze to poskladane i wystrojone.O BRC krazy mit(dlatego jestem ciekaw by osobiscie sprawdzic) ze podpiera sie paliwem.I nic pozatym.
Zaloz sytuacje ze przez np 100 km masz obciazenie silnika powodujace prace w trybie otwartej petli.
I teraz zadne odczyty z ECU silnika czy LPG nie powiedza tobie czy cos jest nie tak , nic sie nie zmieni-dlaczego ? Bo silnik pracuje z map majac w powazaniu to co ma w wydechu.I dlatego parametry sie nie zmienia.
Mnie osobiscie bokiem oplywa kto jaki sterownik ma.Ma byc dobrze to poskladane i wystrojone.O BRC krazy mit(dlatego jestem ciekaw by osobiscie sprawdzic) ze podpiera sie paliwem.I nic pozatym.