części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Cieknie magiel

ernesto

Post autor: ernesto » 29 wrz 2015, 20:07

jak z kołami w górze to nie powinno się nic stać. Ciekawe czy ma wpływ na to kąt przykręcenia przewodów przy maglu. W tym manualu co Ci wysłałem było coś takiego.
Sprawdź jeszcze poziom płynu i sprawdź szczelność od niczego.
Ale przycinanie się to jest zazwyczaj powodem zapowietrzenia.
Możesz spróbować dać w obroty około 2500 obr/min i kręcić powoli skrajnie w prawo i skrajnie w lewo. Może wypchnie bąbla

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 30 wrz 2015, 19:03

Auto do góry i kręcę w prawo i lewo do skrajnego jakieś 30 razy na odpalonym i zgaszonym . Opuszczam auto odpalam wolne obroty kręcę w prawo i lewo wszystko śmiga małym paluszkiem mogę kręcić. Ruszam jadę 50km/h czuję że działa wspomaganie a jak zwalniam dojeżdżając do krzyżówki nagle ucieka wspomaganie totalnie i całkowicie , stoję w miejscu nadal ciężko kręcić a dodam gazu do 2tys. i pojawia się wspomaganie i znowu historia zaczyna się od początku jak napisałem wyżej.

Dla przypomnienia demontowałem przekładnie bo ciekła lecz była sprawna, dorobiłem u tokarza tą zaślepkę na 4 śruby http://zapodaj.net/7c721028531a7.jpg.html spowrotem wszystko poskładałem zalałem płynem odpowietrzyłem i takie cyrki .

Czy może to powodować ten czujnik serwotronic ?? przewód od niego był i jest w stanie agonalnym popękany cała izolacja sparciała trochę to poizolowałem lecz... również dorobiona czapeczka może coś nie jest idealnie i iglica nie pracuje jak powinna .

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 30 wrz 2015, 19:05

Sam czujnik ma juz troche lat jak widać na foto - więć sugerowałbym wymiane na taki z ładniejszym przewodem
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 30 wrz 2015, 19:20

czujnik ze zdjęcia jest poglądowy , mój wyglądał tragicznie lecz bardziej chodzi mi o to czy jego niesprawność może powodować to co wyżej opisałem ??

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 30 wrz 2015, 19:25

Moim zdaniem tak , sprawdz dodatkowo co dzieje sie po wyciagnieciu przekaznika servo
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gość

Post autor: Gość » 30 wrz 2015, 19:40

U mnie czujnik nie działał az przegnił i nawet nie wiedziałem co to servotronic jak mi tego nie naprawili. WIęc czujnik nie może byc przyczyna całkowitego braku wspomagania. Obstawiam na jakies nieszczelności wewnątrz.

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 30 wrz 2015, 19:53

Apophis pisze:U mnie czujnik nie działał az przegnił i nawet nie wiedziałem co to servotronic jak mi tego nie naprawili. WIęc czujnik nie może byc przyczyna całkowitego braku wspomagania. Obstawiam na jakies nieszczelności wewnątrz.
Nieszczelności wewnątrz ?? co masz na myśli , zauważ że problem zaczął się po przeróbce czujnika .Wcześniej wszystko było w 100% OK oprócz ubywania płynu przez czujnik

Gość

Post autor: Gość » 30 wrz 2015, 19:55

Czujnik to nie jest a raczej zaworek przekierowujący ciśnienia. Albo gdzieś w środku cisnienie ucieka albo nie dochodzi i stad problemy. Wyłaczenie zaworka z układu spowoduje brak silniejszego wspomagania na postoju ale bedzie zwykłe.

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 30 wrz 2015, 20:06

dzwoniłem do firmy regenerującej magle i powiedzieli mi że to pompa , jest tam jakiś zawór i się zacina . Nie wiem w piątek wyciągnę ją i obejrzę na nowo .

Gość

Post autor: Gość » 30 wrz 2015, 20:15

No tez może być. Nie wnikałem bo wczesniej nie działo sie nic z pompą....

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 30 wrz 2015, 20:16

Apophis pisze:No tez może być. Nie wnikałem bo wczesniej nie działo sie nic z pompą....
z maglownicą też się nic nie działo , dziwne co nie :)

ernesto

Post autor: ernesto » 01 paź 2015, 09:22

Hubert, skoro wszystko chodziło do czasu wymiany tej obudowy to moim zdaniem jest wina wadliwego elementy.
Najprawdopodobniej w nim jest problem. Skoro działa, a po przekroczeniu momentu gdzie zmniejsza siłę wspomagania a następnie nie wraca do pozycji pierwotnej czyli pełnego wspomagania na postoju to ewidentnie się przycina.
Pompa ma uszkodzenie albo działa i wyje jak stado kopulujących wiewiórek albo wogóle nie działa.
W Twoim przypadku coś się przycina. Poszukaj tego czujnika i podmień. Wyeliminujesz jeden problem który był podejrzany od samego początku.
Mechanicy nie znając zasady działania tego układu oczywiście na pierwszy rzut chcą wymieniać pompę, i co dalej <bezradny> wspomagania brak, czepią się napinacza na pasku lub paska <bezradny> i co dalej wciąż jest problem, wymieniają przewody, potem magiel i na końcu odkrywają jakiś dziwny element.
Kasa popłynęła.
Daj znać co wyjdzie po podmianie na ori czujnik serwa :)

Gość

Post autor: Gość » 01 paź 2015, 12:28

To nie czujnik tylko zaworek :]
I jak wspominałem nie może on spowodowac braku wspomagania nawet jak umrze całkiem.

ernesto

Post autor: ernesto » 01 paź 2015, 13:58

Ale będzie słabsze, zupełnie jak by wyjąć przekaźnik od serwa

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 01 paź 2015, 19:24

A mikro filterki w listwie kierowniczej czyszczone?
Te pod ampulami widoczne od wnetrza auta obook walu kierownicy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl