[D2 01 2.8PB ] Pomoc w rozszyfrowaniu różnicy miedzy pompa
[D2 01 2.8PB ] Pomoc w rozszyfrowaniu różnicy miedzy pompa
Witam otóż w moim aucie na 99% leży pompa ABS jak pisałem w innym temacie wymiana tarcz, klocków jak i przewodów nie pomogła i przednia oś dalej sama hamuje, postanowiłem wymienić pompę ABS i tak oto w moim aucie znajduje się pompa o numerach bosha 0 265 202 401 numer Audi 8E0614111T. Jednak pod tym samym numerem bosha jest tez pompa o numerach 8E0614111AS obie wyglądają identycznie, obie mają ten sam numer oryginalny bosha. Czy jest to po prostu zmiana numeracji przez Audi grupe VAG czy jednak jest jakaś różnica między nimi? Pytam ponieważ tą z końcówką AS mogę kupić regenerowaną z gwarancja na 2 lata a taka sama jak moja z końcówką T są tylko używane. A niestety potrzebuje auto i nie uśmiecha mi się uziemić go na jakieś 2 tygodnie by zregenerować moją.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Kolego
Wsadzilem do siebie uzywana pompe z A6 bodajze 1.9 tdi.
Nasze pompy tzn 111T i pochodne maja ta ceche ze nie posiadaja w sobie zadnego sterownika.ECU jest pod deska a pompa ma tylko na sobie silnik i elektrozawory.
Bez namyslu wsadzilem z rozbitej a6 u kuzyna ta pompe bo moja zaczela pernamentnie miec jakies ,,ale,,
Nic nie wkodowywalem. Przelozylem, i tak prawie 2 lat jezdzi i dziala
Wsadzilem do siebie uzywana pompe z A6 bodajze 1.9 tdi.
Nasze pompy tzn 111T i pochodne maja ta ceche ze nie posiadaja w sobie zadnego sterownika.ECU jest pod deska a pompa ma tylko na sobie silnik i elektrozawory.
Bez namyslu wsadzilem z rozbitej a6 u kuzyna ta pompe bo moja zaczela pernamentnie miec jakies ,,ale,,
Nic nie wkodowywalem. Przelozylem, i tak prawie 2 lat jezdzi i dziala
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Masz możliwość połaczenia się VAG z pompa ABS ? Jeśli tak to sterownik będzie dobry , jeśli nie łączy się to sterownik na złom
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Jeśli nie wyrzuci mi błędu to mogę się łączyć spokojnie i w pamięci zapisuje się:
Błąd komunikacji.
Jesli natomiast wyrzuci mi wielkiego diabła na FISie
to nie mogę się połączyć z ABS.
Teraz pytanie czy upitolona pompa lub coś w niej czy sterownik który o ile dobrze kojarzę jest gdzieś pod deską.
Nie ma reguły. Czasami jest spokój dzień dwa a czasami dzień dwa mnie gnębi diabłami.
Błąd komunikacji.
Jesli natomiast wyrzuci mi wielkiego diabła na FISie
to nie mogę się połączyć z ABS.
Teraz pytanie czy upitolona pompa lub coś w niej czy sterownik który o ile dobrze kojarzę jest gdzieś pod deską.
Nie ma reguły. Czasami jest spokój dzień dwa a czasami dzień dwa mnie gnębi diabłami.
Wymiana pompy rozwiązała problem prawie w 100% niestety ale nowe tarcze zostały uszkodzone i szarpie kierownica przy hamowaniu, jak rownież do wyczyszczenia są prowadnice w jednym zacisku. Jednak i tak jest o niebo lepiej, teraz gdy mam tryb D i wcisnę hamulec do oporu i puszczę auto odrazu zaczyna sie toczyć, wcześniej po puszczeniu stało jak z zaciągniętym ręcznym czy wciśniętym hamulcem. Pozdrawiam.
P.s.
Tarcze dam do przetoczenia na aucie jak myślicie dobry pomysł oczywiście gdy zrobię juz zaciski i resztę na ziher
P.s.
Tarcze dam do przetoczenia na aucie jak myślicie dobry pomysł oczywiście gdy zrobię juz zaciski i resztę na ziher