części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 01 2.8PB ] Pomoc w rozszyfrowaniu różnicy miedzy pompa

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
matimumi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 11 sie 2015, 23:53
Lokalizacja: Trzcianka

[D2 01 2.8PB ] Pomoc w rozszyfrowaniu różnicy miedzy pompa

Post autor: matimumi » 30 wrz 2015, 23:31

Witam otóż w moim aucie na 99% leży pompa ABS jak pisałem w innym temacie wymiana tarcz, klocków jak i przewodów nie pomogła i przednia oś dalej sama hamuje, postanowiłem wymienić pompę ABS i tak oto w moim aucie znajduje się pompa o numerach bosha 0 265 202 401 numer Audi 8E0614111T. Jednak pod tym samym numerem bosha jest tez pompa o numerach 8E0614111AS obie wyglądają identycznie, obie mają ten sam numer oryginalny bosha. Czy jest to po prostu zmiana numeracji przez Audi grupe VAG czy jednak jest jakaś różnica między nimi? Pytam ponieważ tą z końcówką AS mogę kupić regenerowaną z gwarancja na 2 lata a taka sama jak moja z końcówką T są tylko używane. A niestety potrzebuje auto i nie uśmiecha mi się uziemić go na jakieś 2 tygodnie by zregenerować moją.
Pozdrawiam

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 01 paź 2015, 08:04

Kolego
Wsadzilem do siebie uzywana pompe z A6 bodajze 1.9 tdi.
Nasze pompy tzn 111T i pochodne maja ta ceche ze nie posiadaja w sobie zadnego sterownika.ECU jest pod deska a pompa ma tylko na sobie silnik i elektrozawory.
Bez namyslu wsadzilem z rozbitej a6 u kuzyna ta pompe bo moja zaczela pernamentnie miec jakies ,,ale,,
Nic nie wkodowywalem. Przelozylem, i tak prawie 2 lat jezdzi i dziala

matimumi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 11 sie 2015, 23:53
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: matimumi » 01 paź 2015, 13:22

Dzięki za info, to zamawiam mam nadzieje ze rozwiąże w końcu to moje problemy z hamulcami. Pozdrawiam.

ernesto

Post autor: ernesto » 01 paź 2015, 14:15

Podpinam się.
Czyli osobno jest sterownik pompy ABS a osobno pompa ?
U mnie wyrzuca błąd komunikacji i ktoś kiedyś napisał, że trzeba szukać pompy o tym samym numerze, na alegro znalazłem tylko jedną :/
Teraz pytanie czy w tym przypadku jest to wina pompy czy sterownika <bezradny>

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 01 paź 2015, 15:30

Masz możliwość połaczenia się VAG z pompa ABS ? Jeśli tak to sterownik będzie dobry , jeśli nie łączy się to sterownik na złom
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ernesto

Post autor: ernesto » 01 paź 2015, 16:04

Jeśli nie wyrzuci mi błędu to mogę się łączyć spokojnie i w pamięci zapisuje się:
Błąd komunikacji.
Jesli natomiast wyrzuci mi wielkiego diabła na FISie
Obrazek
to nie mogę się połączyć z ABS.
Teraz pytanie czy upitolona pompa lub coś w niej czy sterownik który o ile dobrze kojarzę jest gdzieś pod deską.
Nie ma reguły. Czasami jest spokój dzień dwa a czasami dzień dwa mnie gnębi diabłami.

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 01 paź 2015, 19:21

Ernest
Przypadek gdy osobno jest pompa i osobno jestr ECU dotyczy wersji z przyciskiem ESP na desce rozdzielczej.Wtedy jest jeszcze jedna osobna pompa TC pod pompa ABS w komorze silnika

ernesto

Post autor: ernesto » 01 paź 2015, 19:49

Adam czyli u mnie jest dwa w jednym :)
Więc muszę szukać lub naprawić swoją.
Dziękuje za naświetlenie tematu bo już miałem rwać kokpit :)

matimumi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 11 sie 2015, 23:53
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: matimumi » 07 paź 2015, 20:35

Wymiana pompy rozwiązała problem prawie w 100% niestety ale nowe tarcze zostały uszkodzone i szarpie kierownica przy hamowaniu, jak rownież do wyczyszczenia są prowadnice w jednym zacisku. Jednak i tak jest o niebo lepiej, teraz gdy mam tryb D i wcisnę hamulec do oporu i puszczę auto odrazu zaczyna sie toczyć, wcześniej po puszczeniu stało jak z zaciągniętym ręcznym czy wciśniętym hamulcem. Pozdrawiam.

P.s.
Tarcze dam do przetoczenia na aucie jak myślicie dobry pomysł oczywiście gdy zrobię juz zaciski i resztę na ziher

Gość

Post autor: Gość » 07 paź 2015, 21:10

Jak masz nowe to możesz spobowac przetoczenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl