części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.0TDI ] Długo kręci na ciepłym silniku

daro554
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 11 paź 2015, 09:26
Lokalizacja: Kluczbork

[D3 03 4.0TDI ] Długo kręci na ciepłym silniku

Post autor: daro554 » 11 paź 2015, 14:10

W mojej Audi jest objaw tego typu iż rano odpala dość szybko,ale jak już sie zagrzeje to potrzebuje ok.4 sek zamin odpali.
Jaki moze byc prawdopodobny objaw?
daro554

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 11 paź 2015, 14:13

daro554 pisze:Jaki moze byc prawdopodobny objaw?
Częsty objaw w VAGach, problemem może być czujnik temp. wody, sterownik świec żarowych lub nawet wtryskiwacze.

yasio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 171
Rejestracja: 22 wrz 2011, 11:39
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: yasio » 13 paź 2015, 07:04

Wywala ci jakieś błędy ?

yasio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 171
Rejestracja: 22 wrz 2011, 11:39
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: yasio » 21 paź 2015, 21:03

Także ciekawości jak z usterka ruszyło coś w temacie

carbonek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 131
Rejestracja: 22 gru 2013, 23:37
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: carbonek » 17 maja 2017, 07:56

Podepnę się pod temat i trochę odkopie.

U mnie jest taki sam objaw. Rano pali od strzała. Po dłuższej trasie 300-400km na postoju już kręci jakies 4-5 sekund i to bardzo ciężko.

Rozwiązał ktoś już ten problem ?

ps. mam VCDS-a 12.12 jakby co ...

stan
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 193
Rejestracja: 07 lip 2010, 10:42
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: stan » 17 maja 2017, 10:21

carbonek pisze:Po dłuższej trasie 300-400km na postoju już kręci jakies 4-5 sekund i to bardzo ciężko.
Prawdopodobnie czeka ciebie wymiana lub regeneracja rozrusznika.

carbonek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 131
Rejestracja: 22 gru 2013, 23:37
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: carbonek » 29 cze 2017, 06:25

Odswieże troche temat.

Dzisiaj przy wysokiej temp. zewnetrznej jezdziłem po mieście (bardzo dynamicznie) i po powrocie do domu auto po 10 min postoju nie odpaliło ... kreciło kreciło i nic. Miałem wrażenie że akumulator sie zaraz skonczy i w ogole przestanie kręcic. Po jakieś godzinie i powrocie do samochodu odpalił od strzała. Dzisiaj z rana na zimno również.

Jako że mam kilka błędów dot. akumulatora itd to pewnie czeka mnie wymiana. Przymierzam sie do tego juz dobry miesiąc ;)

Czy w podobnych okolicznościach kończyły się Wam akumulatory ?

Rozrusznik wydaję sie ok ... nie wydaje objawów jakby miał być uszkodzony.

pozdr.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 29 cze 2017, 17:44

Skoro kręcił to normalne, że po jakimś czasie się wyładowywał... Natomiast dziwny fakt, że na ciepłym nie odpalił a na zimnym tak.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

carbonek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 131
Rejestracja: 22 gru 2013, 23:37
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: carbonek » 29 cze 2017, 18:25

Tak jakby czujnik położenia wału nie domagał juz konkretnie. Ale jego błędy nie wyskakują. Tak mi sie wydaje ze to koniec pompy wysokiego ciśnienia sie zbliża. Auto wczoraj było mocno rozgrzane. Po zgaszeniu kręciło i nie odpaliło. Po godzinie temperatura była nadal 90 na wskaźniku i od strzała zapalił. Ropy w zbiorniku Ok 3/4.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 29 cze 2017, 21:10

Zobacz jak wygląda przewód od czujnika położenia wału - może izolacja gdzieś popękała już
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

carbonek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 131
Rejestracja: 22 gru 2013, 23:37
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: carbonek » 30 cze 2017, 08:44

Zauważyłem jeszcze jedno dzisiaj. Klema plusowa na akumulatorze jest tak gorąca, że nie idzie jej nawet dotknąć...

yeero
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 02 mar 2015, 00:27
Lokalizacja: ldz

Post autor: yeero » 26 paź 2017, 13:01

Od roku walcze z tym problemem. Na zimnym odpala od razu. Po trasie byl problem, krecil dlugo.
Wymiana akumulatora troche pomaga ale to nie to problem wrocil. Okazalo sie, ze mam objaw jak kolega wyzej goraca klema plusowa. Miedz na laczeniu z klema utlenia sie, ladowania zamiast do akumulatora trafia w grzanie kabla, gdy kabel sie rozgrzeje mocno rosnie jego rezystancja dlatego mniej pradu dociera do rozrusznika.

Wymiana klemy na uzywke pomogla z odpalaniem.

maromko
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 62
Rejestracja: 30 mar 2016, 00:28
Lokalizacja: Melton Mowbray

Post autor: maromko » 10 gru 2017, 21:51

yeero jak będzie przewód był nagrzany? W dłoni utrzymać go nie mogłeś? Sam mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Nowy rozrusznik bardzo polepszył odpalanie i teraz na ciepłym kręci ale słabiej. Przy rozruchu spada napięcie na akumulatorze do około 7V. Koledzy proponują wymianę akumulator ale chciałbym się ciebie dopytać o temperaturę przewodu plusowego w twoim aucie.

carbonek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 131
Rejestracja: 22 gru 2013, 23:37
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: carbonek » 13 gru 2017, 10:17

Tak jeszcze w tym temacie trudnego zapalania na ciepłym :

Mam Merca E-klase 3.2CDi i tam problem był podobny ... nowy akku, kręcił jak szalony a nie chciał zapalać na ciepłym silniku po krótkim postoju. Zrobiłem testy przelewowe wtrysków i wyszło że jeden leje. Po regeneracji pali w ułamku sekundy, Czy ciepły, czy zimny ...

może to też jest jakiś trop ...

yeero
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 02 mar 2015, 00:27
Lokalizacja: ldz

Post autor: yeero » 18 sty 2018, 18:52

Przewod byl bardzo goracy. Ciezko bylo go utrzymac. Oczywiscie wez pod uwage ze przewod robi sie goracy gdy system zarzadzania energie stara sie naladowac aku poprzez altek.

Przewod nie powinien sie tak grzac. U mnie to bylo problemem. Myslalem juz o wszystkim. Pompie/Wtryskach/kompresji itd ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl