[D3 03 4.0TDI ] Długo kręci na ciepłym silniku
[D3 03 4.0TDI ] Długo kręci na ciepłym silniku
W mojej Audi jest objaw tego typu iż rano odpala dość szybko,ale jak już sie zagrzeje to potrzebuje ok.4 sek zamin odpali.
Jaki moze byc prawdopodobny objaw?
Jaki moze byc prawdopodobny objaw?
daro554
Odswieże troche temat.
Dzisiaj przy wysokiej temp. zewnetrznej jezdziłem po mieście (bardzo dynamicznie) i po powrocie do domu auto po 10 min postoju nie odpaliło ... kreciło kreciło i nic. Miałem wrażenie że akumulator sie zaraz skonczy i w ogole przestanie kręcic. Po jakieś godzinie i powrocie do samochodu odpalił od strzała. Dzisiaj z rana na zimno również.
Jako że mam kilka błędów dot. akumulatora itd to pewnie czeka mnie wymiana. Przymierzam sie do tego juz dobry miesiąc
Czy w podobnych okolicznościach kończyły się Wam akumulatory ?
Rozrusznik wydaję sie ok ... nie wydaje objawów jakby miał być uszkodzony.
pozdr.
Dzisiaj przy wysokiej temp. zewnetrznej jezdziłem po mieście (bardzo dynamicznie) i po powrocie do domu auto po 10 min postoju nie odpaliło ... kreciło kreciło i nic. Miałem wrażenie że akumulator sie zaraz skonczy i w ogole przestanie kręcic. Po jakieś godzinie i powrocie do samochodu odpalił od strzała. Dzisiaj z rana na zimno również.
Jako że mam kilka błędów dot. akumulatora itd to pewnie czeka mnie wymiana. Przymierzam sie do tego juz dobry miesiąc
Czy w podobnych okolicznościach kończyły się Wam akumulatory ?
Rozrusznik wydaję sie ok ... nie wydaje objawów jakby miał być uszkodzony.
pozdr.
Skoro kręcił to normalne, że po jakimś czasie się wyładowywał... Natomiast dziwny fakt, że na ciepłym nie odpalił a na zimnym tak.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Tak jakby czujnik położenia wału nie domagał juz konkretnie. Ale jego błędy nie wyskakują. Tak mi sie wydaje ze to koniec pompy wysokiego ciśnienia sie zbliża. Auto wczoraj było mocno rozgrzane. Po zgaszeniu kręciło i nie odpaliło. Po godzinie temperatura była nadal 90 na wskaźniku i od strzała zapalił. Ropy w zbiorniku Ok 3/4.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Zobacz jak wygląda przewód od czujnika położenia wału - może izolacja gdzieś popękała już
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Od roku walcze z tym problemem. Na zimnym odpala od razu. Po trasie byl problem, krecil dlugo.
Wymiana akumulatora troche pomaga ale to nie to problem wrocil. Okazalo sie, ze mam objaw jak kolega wyzej goraca klema plusowa. Miedz na laczeniu z klema utlenia sie, ladowania zamiast do akumulatora trafia w grzanie kabla, gdy kabel sie rozgrzeje mocno rosnie jego rezystancja dlatego mniej pradu dociera do rozrusznika.
Wymiana klemy na uzywke pomogla z odpalaniem.
Wymiana akumulatora troche pomaga ale to nie to problem wrocil. Okazalo sie, ze mam objaw jak kolega wyzej goraca klema plusowa. Miedz na laczeniu z klema utlenia sie, ladowania zamiast do akumulatora trafia w grzanie kabla, gdy kabel sie rozgrzeje mocno rosnie jego rezystancja dlatego mniej pradu dociera do rozrusznika.
Wymiana klemy na uzywke pomogla z odpalaniem.
yeero jak będzie przewód był nagrzany? W dłoni utrzymać go nie mogłeś? Sam mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Nowy rozrusznik bardzo polepszył odpalanie i teraz na ciepłym kręci ale słabiej. Przy rozruchu spada napięcie na akumulatorze do około 7V. Koledzy proponują wymianę akumulator ale chciałbym się ciebie dopytać o temperaturę przewodu plusowego w twoim aucie.
Tak jeszcze w tym temacie trudnego zapalania na ciepłym :
Mam Merca E-klase 3.2CDi i tam problem był podobny ... nowy akku, kręcił jak szalony a nie chciał zapalać na ciepłym silniku po krótkim postoju. Zrobiłem testy przelewowe wtrysków i wyszło że jeden leje. Po regeneracji pali w ułamku sekundy, Czy ciepły, czy zimny ...
może to też jest jakiś trop ...
Mam Merca E-klase 3.2CDi i tam problem był podobny ... nowy akku, kręcił jak szalony a nie chciał zapalać na ciepłym silniku po krótkim postoju. Zrobiłem testy przelewowe wtrysków i wyszło że jeden leje. Po regeneracji pali w ułamku sekundy, Czy ciepły, czy zimny ...
może to też jest jakiś trop ...