[D3 02 4.2MPI/LPG ] Stukanie w silniku
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Stukanie w silniku
Witam, kupiłem kilka dni temu audi a8 d3 4.2 z lpg. Mianowicie mam problem z silnikiem, szukałem na forum podobnego tematu, ale nie moge znaleźć dokładnie takiego samego problemu. Stukania nie było, pojawiło sie po kilku dniach. Na zimnym silniku stuki nie występują, stukanie raz jest czasem jak troche ja przegonie ustępuje na kilka minut. Kiedy podniosę maskę nie słychać stuków, bardziej obstawiam, ze dochodzą z dołu z drugiej strony jak na mój rozum nie powinno byc trykotania. Moze łańcuszki na rozrządzie? Dołączam film z pracy auta oraz błędy z vaga.
Z góry dziękuje za pomoc
Z góry dziękuje za pomoc
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Re: Stukanie w silniku
http://www.fotosik.pl/zdjecie/55309fce14ac8554Nadol pisze:Witam, kupiłem kilka dni temu audi a8 d3 4.2 z lpg. Mianowicie mam problem z silnikiem, szukałem na forum podobnego tematu, ale nie moge znaleźć dokładnie takiego samego problemu. Stukania nie było, pojawiło sie po kilku dniach. Na zimnym silniku stuki nie występują, stukanie raz jest czasem jak troche ja przegonie ustępuje na kilka minut. Kiedy podniosę maskę nie słychać stuków, bardziej obstawiam, ze dochodzą z dołu z drugiej strony jak na mój rozum nie powinno byc trykotania. Moze łańcuszki na rozrządzie? Dołączam film z pracy auta oraz błędy z vaga.
Z góry dziękuje za pomoc
Dzisiaj byłem u znajomego, który tez jezdzi d3. Znalazłem niesprawna cewkę, podobno stuk moze byc przez to, ze nie chodzi na wszystkie cylindry. Trykotania to byc moze jest przez ten nastawnik, bo ostatni błąd jest chyba od tego. Miał ktos styczność z takim dźwiękiem? Co trzeba wymienić zeby zrobic te lancuchy z napinaczami i jak ocenić ich stan? Jutro wymienię cewkę i zobaczymy. Pozdrawiam
Cewkę byś czuł od razu, bujałoby Ci całym autem na postoju, a poza tym cewka nie daje takich dźwięków.
Nastawnik może być, tu masz wszystko na ten temat:
http://www.a8team.pl/d2-fl-all-nastawni ... vt9642.htm
Ściągaj dekle i sam się przekonasz, czy to to
Nastawnik może być, tu masz wszystko na ten temat:
http://www.a8team.pl/d2-fl-all-nastawni ... vt9642.htm
Ściągaj dekle i sam się przekonasz, czy to to
Ostatnio zmieniony 11 paź 2015, 19:32 przez beyer28, łącznie zmieniany 1 raz.
Tu masz o uszkodzonych katalizatorach:
http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-katalizator-vt397.htm
A poza tym u Ciebie nie stuka tylko brzęczy Wjedź na kanał i wsłuchaj się, jak z tamtąd to wyłapiesz od razu
http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-katalizator-vt397.htm
A poza tym u Ciebie nie stuka tylko brzęczy Wjedź na kanał i wsłuchaj się, jak z tamtąd to wyłapiesz od razu
Ostatni błąd jest od nastawnika faz rozrządu, czyli zapewne to tez ma jakis wpływ na stuki lub ten metaliczny dźwięk? Boli mnie tylko to, ze dźwięk jest z dolnej części auta, łańcuchy sa na gorze. Jutro zmieniam cewkę i sprawdzę czy to nie hałasuje katalizator, jak to nie to, to wtedy chyba musze wziąć sie za nastawnik? Dzieki za odpowiedzi, mam nadzieje że samochód będzie ok, bo świeżo kupiony.