części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Problemy ze wspomaganiem

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 19 lut 2013, 20:51

a zeby go wymienic to koniecznie trzeba sciagac magiel??
poptrze niedlugo a pod lewym nadkolem to tylko jest kostka łączeniowa?? czyli po stronie p-asazera?
a i w maglu ten zaworek po stronie pasazera czy kierowcy??

Gość

Post autor: Gość » 19 lut 2013, 21:16

Kolego popatrz na powyższe foto które wstawilem. Widzisz kostke z przewodem?? To jest to.

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 14 paź 2015, 17:02

mam podobny problem tylko od czego zaczac. kierownica w prawo tez czasami ciezko mi chodzi, pompa wyje jak szalona ale tylko jak temperatura na dworze jest ponizej 5st jak jest cieplej nic nie buczy. jak auto troszke sie rozgrzeje tez przestaje buczec. plyn zalany czerwony atf nigdzie nie ubywa tylko delikatnie sie poci na wezach dochodzacych do zbiorniczka. nie wiem czy szukac pompy czy cos mozna podratowac.

ernesto

Post autor: ernesto » 14 paź 2015, 20:50

grzybek86 pisze:pompa wyje jak szalona ale tylko jak temperatura na dworze jest ponizej 5st jak jest cieplej nic nie buczy. .
Na początek zmiana płynu na oryginalny VW
Obrazek
żaden inny.
Oczywiście czyszczenie zbiorniczka i filtra w zbiorniczku.
Opis wymiany płynu znajdziesz na forum.
Jeśli to nie pomoże -> pompa do wymiany.
Pompa wyje ponieważ ktoś wlał nie wiadomo co do układu. Hipol <bezradny> jest po prostu gęstszy. Przy niskich temperaturach pompa ma cięzko go przegonić i wyje jak wściekła. Po rozgrzaniu olej się rozgrzewa i pompa cichnie, Ale płyn nie ma właściwości do danego układu i wspomaganie zanika.

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 14 paź 2015, 20:54

dzieki za szybka porade. kupie ten plyn i zobaczymy. ile wchodzi do ukladu? tak plus minus?

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 14 paź 2015, 21:05

literek z małym chaczyczkiem, ale przydało by sie przepłukać układ bo samo spuszczenie starego i zalanie nowego płynu to raczej na nic sie zda, tam ciągle będzie stary płyn
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 14 paź 2015, 21:19

no dokladnie dlatego wiecej zamowie. kolega dal rysunek z naklejka grupy vv ale rozumiem ze to plyn zielony febi?

ernesto

Post autor: ernesto » 14 paź 2015, 21:25

To nie jest febi. Broń boże febi.

Obrazek

Febi to nie oryginał. Przemaglowałem całą kartę techniczną i Febi ma gorsze właściwości w wyższych temperaturach. Inaczej mówiąc traci właściwości. Temperatura wrzenia jest niższa, lepkość itp.
Mi FEBI zaje...ł pompę w A4

Ma być taki jaki masz na zdjęciu wyżej.
W serwisie kosztuje 45 zł za butelkę.

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 14 paź 2015, 21:30

udalo sie znalesc nie musze jechac daleko do serwisu. specyfikacja g004000m2 zielony pisze ze zamiennikdla g002000

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 paź 2015, 21:32

pomoże jak umarłemu kadzidło <bezradny>
i tyle i 100 pln
przetestowane na moim aucie
Dziwi mnie jedno czemu inne modele auta lejesz co popadnie i jest ok ? a tu jakieś uroki trzeba czynić
Co do kolegi co mu w jedno stronę kijowo idzie rano zaworek się przycina

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 14 paź 2015, 21:33

jaki zaworek? da sie wymienic? mowisz wymiana plynu nie pomorze?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 14 paź 2015, 21:36

Zaworek servotronic w maglownicy - on jest najczesciej winny za slabe wspomaganie - przycina sie
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 14 paź 2015, 21:37

zaworek jest dobry niedawno sprawdzany. myslalem ze jest jakis w pompie jeszcze moze

ernesto

Post autor: ernesto » 14 paź 2015, 21:41

Pepi bo to audi i ich następny wynalazek.
Ja w Mondeo miałem Hipol i chodziło, w renówce kumpla dla testów wlaliśmy nawet przepalony olej silnikowy i też chodziło, nawet 20W/60 mu nie zaszkodził.
A tu jest udręka. Tak jak często były przypadki cieknących magli w A4 czy Passatach, ludzie lali byle co i rozpuszczało uszczelnienia.

speedanad
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 85
Rejestracja: 01 lut 2015, 11:29
Lokalizacja: Stegna

Post autor: speedanad » 14 paź 2015, 22:04

ja kupowałem orginał w serwisie płaciłem za litr 47 zł

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl