[D2 FL ALL ] Problemy ze wspomaganiem
mam podobny problem tylko od czego zaczac. kierownica w prawo tez czasami ciezko mi chodzi, pompa wyje jak szalona ale tylko jak temperatura na dworze jest ponizej 5st jak jest cieplej nic nie buczy. jak auto troszke sie rozgrzeje tez przestaje buczec. plyn zalany czerwony atf nigdzie nie ubywa tylko delikatnie sie poci na wezach dochodzacych do zbiorniczka. nie wiem czy szukac pompy czy cos mozna podratowac.
Na początek zmiana płynu na oryginalny VWgrzybek86 pisze:pompa wyje jak szalona ale tylko jak temperatura na dworze jest ponizej 5st jak jest cieplej nic nie buczy. .
żaden inny.
Oczywiście czyszczenie zbiorniczka i filtra w zbiorniczku.
Opis wymiany płynu znajdziesz na forum.
Jeśli to nie pomoże -> pompa do wymiany.
Pompa wyje ponieważ ktoś wlał nie wiadomo co do układu. Hipol jest po prostu gęstszy. Przy niskich temperaturach pompa ma cięzko go przegonić i wyje jak wściekła. Po rozgrzaniu olej się rozgrzewa i pompa cichnie, Ale płyn nie ma właściwości do danego układu i wspomaganie zanika.
To nie jest febi. Broń boże febi.
Febi to nie oryginał. Przemaglowałem całą kartę techniczną i Febi ma gorsze właściwości w wyższych temperaturach. Inaczej mówiąc traci właściwości. Temperatura wrzenia jest niższa, lepkość itp.
Mi FEBI zaje...ł pompę w A4
Ma być taki jaki masz na zdjęciu wyżej.
W serwisie kosztuje 45 zł za butelkę.
Febi to nie oryginał. Przemaglowałem całą kartę techniczną i Febi ma gorsze właściwości w wyższych temperaturach. Inaczej mówiąc traci właściwości. Temperatura wrzenia jest niższa, lepkość itp.
Mi FEBI zaje...ł pompę w A4
Ma być taki jaki masz na zdjęciu wyżej.
W serwisie kosztuje 45 zł za butelkę.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Zaworek servotronic w maglownicy - on jest najczesciej winny za slabe wspomaganie - przycina sie
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Pepi bo to audi i ich następny wynalazek.
Ja w Mondeo miałem Hipol i chodziło, w renówce kumpla dla testów wlaliśmy nawet przepalony olej silnikowy i też chodziło, nawet 20W/60 mu nie zaszkodził.
A tu jest udręka. Tak jak często były przypadki cieknących magli w A4 czy Passatach, ludzie lali byle co i rozpuszczało uszczelnienia.
Ja w Mondeo miałem Hipol i chodziło, w renówce kumpla dla testów wlaliśmy nawet przepalony olej silnikowy i też chodziło, nawet 20W/60 mu nie zaszkodził.
A tu jest udręka. Tak jak często były przypadki cieknących magli w A4 czy Passatach, ludzie lali byle co i rozpuszczało uszczelnienia.