Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 01 3.7PB/LPG ] Słabe ogrzewanie

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 18 paź 2015, 12:05

FOSS pisze: W samym zespole nagrzewnic są 3 główne czujniki temperatury - jeden zaraz za skraplaczem klimatyzacji a dwa następne zaraz za nagrzewnicami (po jednym dla każdej nagrzewnicy).
To nie skraplacz tylko Parownik. Skraplacz to ta chłodnica z przodu.

Obrazek
Apophis pisze: W D2 jest jedna nagrzewnica dla ścisłości.
Nagrzewnice są dwie tak jak FOSS pisał

Obrazek


parownik
Obrazek

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 paź 2015, 13:03

Apophis pisze:W D2 jest jedna nagrzewnica dla ścisłości.
Gwoli ścisłości... zarówno w D2 jak i D3 są 2 nagrzewnice nawet dla 4-strefowej klimy w D3 <faktycznie>
karol208 pisze:
FOSS pisze: W samym zespole nagrzewnic są 3 główne czujniki temperatury - jeden zaraz za skraplaczem klimatyzacji a dwa następne zaraz za nagrzewnicami (po jednym dla każdej nagrzewnicy).
To nie skraplacz tylko Parownik. Skraplacz to ta chłodnica z przodu.
Tak, tak Karolu, jak najbardziej masz rację <okok>
Pisząc tamtego posta myślałem trochę wielowątkowo noi wkradła mi się pomyłka :/

Oczywiście mowa była o parowniku który jest oczywiście zaraz przed nagrzewnicami i to bezpośrednio za nim jest pierwszy czujnik mierzący temperaturę powietrza zimnego.
Poprawiłem swoją poprzednią wypowiedź co by nie wprowadzała innych w błąd ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

karols
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 29 sty 2014, 23:47
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karols » 23 paź 2015, 19:05

Naprawiłem tą elektryczną pompkę obiegową, i teraz wentylator wskakuje nawet na 4 kreskę ale to dalej nie jest tak jak powinno być. Natomiast na zgaszonym silniku gdy włączam REST to leci gorące powietrze a gdy tylko odpalę silnik to powietrze stopniowo staje się chłodniejsze.

Ma ktoś jakiś pomysł ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl