Witam
Co prawda przypadek który pragnę poddać dyskusji nie występuje w moim aucie a w aucie kolegi który kupił je stosunkowo niedawno zreszta mniejsza o wiekszość.
Przypadek jest taki że skrzynia faluje jak by nie wiedziała na jakim biegu jechać tylko na zimnym silniku na D , jak zbije sie bieg na tipie na wyzsze obroty to nic nie faluje, jak olej sie nagrzeje skrzynia zmienia biegi normalnie.
Sprawdzone błedy brak.
Sprawdzony poziom i jakość oleju wszystko ok widać ze olej niedawno zmieniany bo jest prawie jak nowy.
pytanie czy to kwestia wyuczonych nawyków skrzyni czy siada konwerter? czy ew zła jakość oleju ?
auto z takim stanem rzeczy przejechalo juz kilka k km i nie pogłębia sie ten stan na ciepłym silniku zmiana biegów jest okej wiadomo nie jak w nowym aucie ale zmienia poprawnie biegi
[D3 ALL ] Falowanie obrotów na zimnym silniku?
Tu odpisałem na identyczny problem: http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-szarpa ... 80,226.htm
Mogę się oczywiście mylić bo sam skrzyń nie robię ale takie właśnie info dostałem od tych co to naprawiają.
Mogę się oczywiście mylić bo sam skrzyń nie robię ale takie właśnie info dostałem od tych co to naprawiają.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Strzal w 10 to jest to , skrzynia sie pociFOSS pisze:Tu odpisałem na identyczny problem: http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-szarpa ... 80,226.htm
Mogę się oczywiście mylić bo sam skrzyń nie robię ale takie właśnie info dostałem od tych co to naprawiają.
Ciekawe na jakiej zasadzie dzieje sie ta usterka po nagrzaniu uszczelnia sie ?
Widze ze w audi solidarnie psuje sieto samo
raftor, ja mam podobny problem zresztą Foss ci linka podał, dziś dzwoniłem do serwisu ASB a konkretnie do ASB Palka
Jestem z nimi wstępnie umówiony na przyszły Poniedziałek bo w tym tygodniu nie dam rady (praca)
Zostawię im auto i zobaczymy ile k zł będzie do zapłaty, jak coś to napiszę co i jak.
W każdym bądź razie jeśli to konwerter to lepiej nie czekać aż auto zacznie gubić biegi lub przestanie jeździć tylko odżałować $$$ i robić.
Jestem z nimi wstępnie umówiony na przyszły Poniedziałek bo w tym tygodniu nie dam rady (praca)
Zostawię im auto i zobaczymy ile k zł będzie do zapłaty, jak coś to napiszę co i jak.
W każdym bądź razie jeśli to konwerter to lepiej nie czekać aż auto zacznie gubić biegi lub przestanie jeździć tylko odżałować $$$ i robić.
Witam wszystkich,kolego mkbewe ,jakim skutkiem zakonczyla sie twoja naprawa?Pytam bo mam tez problem z falowaniem obrotów ale dodatkowo po zmianie biegu na wyższy i spadku obrotów było slyszalne tarcie.Po przestudiowaniu forum i ogólnych szukajek postanowiłem wyrwać skrzynię i odrazu spróbowac regeneracji konwertera,co prawda w niektórych przypadkach pomogła wymiana oleju,tak ja auto mam dopiero 3 miesiace wiec nie wiem czy oleju byl juz i czy wogole wymieniany.W jednym temacie kolega Foss pisal o przypadku pocenia sie skrzyni,mam skrzynię na wierzchu i nie zauwaźylem nic podobnego.Konwerter po swietach wroci z regeneracji wiec poskladam do kupy wymienie oleje,uszczelniacze i sie okaze.
5600zł
Regeneracja konwertera, wymiana tarcz forwardu uszczelnień i wszystkich olejów i coś tam chyba jeszcze. Musiałbym zerknąć na rachunek. Ogólnie jak już wytargali skrzynie to robili co było do zrobienia.gwarancja 12 miesięcy.
Sam wyciagales skrzynie? Wszystko razem z motorem czy sama skrzynie wyciagales?
Regeneracja konwertera, wymiana tarcz forwardu uszczelnień i wszystkich olejów i coś tam chyba jeszcze. Musiałbym zerknąć na rachunek. Ogólnie jak już wytargali skrzynie to robili co było do zrobienia.gwarancja 12 miesięcy.
Sam wyciagales skrzynie? Wszystko razem z motorem czy sama skrzynie wyciagales?
Dysponuje duzym garażem wiec postanowiłem samemu sie za to zabrac,nie mam kanału ale sposobem wytargałem samą skrzynię,troche odkręcania jest ale da sie zrobic,zastanawiam sie własnie czy wyciągać bebechy czy pozostac przy regeneracji tylko konwertera plus oczywiscie oleje,filtr,uszczelniacze.A jaki efekt po naprawie?smiga jaki powinna?