Ja też niestety jestem w trakcie remontu 5hp24 (DSL). Objawy - Po dodaniu gazu szarpnięcie i wskakuje w tryb awaryjny. Do tyłu jeździła elegancko, w trybie aw. też jedzie do przodu. Okazało się że pęknięty jest kosz forwardu, robię wszystko sam oprócz wstecznego (tu moje ryzyko). Koszt 2997zł Kosz 900zł, oryginalny komplet uszczelek 1300zł, tarczki niecałe 500zł bez wstecznego ale jakieś metalizowane (niby mocniejsze) i olej do tego ravenol.
Także jak jakiś warsztat krzyknie wam 5000zł za remont skrzyni z wyjęciem i włożeniem to wiadomo skąd ta cena
Ps. Chciałem zamówić oryginalne tarczki z ZF lecz czas oczekiwania 3 tyg. bo jest to stara skrzynia i nie wiadomo czy wogóle sprowadzą może się okazać że są niedostępne, dlatego wziąłem te "metalizowane" z MIDPARTS.PL Kiedyś założyłem te najtańsze z midparts.pl do BMW 735i E32 i wytrzymały 1,5 roku, zjechały się do zera - zaznaczam że samochodem jeździłem ja i moja żona więc nie ma mowy o jakimś "upalaniu"
[S8 D2 98 LPG ] Skrzynia biegów zero reakcji
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Bo one tam maja wytrzymac rok(okres najdłuższej gwarancji) i potem "witamy klienta ponownie"Lukasz4441 pisze: dlatego wziąłem te "metalizowane" z MIDPARTS.PL Kiedyś założyłem te najtańsze z midparts.pl do BMW 735i E32 i wytrzymały 1,5 roku, zjechały się do zera - zaznaczam że samochodem jeździłem ja i moja żona więc nie ma mowy o jakimś "upalaniu"