[D2 97 3.7PB/LPG ] Silnik odpala po czym gaśnie
[D2 97 3.7PB/LPG ] Silnik odpala po czym gaśnie
Witam, mam problem ze swoim a8 a mianowicie gdy rano próbuje go zapalic, auto zapala odrazu po czym gaśnie, przekrecam jeszcze raz kluczyk i auto znowu odpala na strzala po czym gaśnie, kolejna próba, odpala ale nie gaśnie momentalnie lecz obroty spadaja powoli az spadna do zera. badz chwile utrzymuja sie na niskim poziomie okolo 300-400, i wtedy slychac nie rowna prace silnika, gdy juz utrzymuja sie na poziomie okolo 900 przy probie dodania gazu obroty spadaja, musi sobie chwile pochodzic odpalony i wtedy juz wszystko jest dobrze
Aha z rury wydechowej po odpaleniu przez chwile wydobywa sie biay dym (zapowietrzony??)
Pozniej w dzien jest juz dobrze, lecz czasami nawet po krotkim postoju gdy go odpale lubi tez zgasnac, ale to rzadko i tylko raz.
Jezeli ktos wie na czym moze problem polegac z gory dziekuje
Aha z rury wydechowej po odpaleniu przez chwile wydobywa sie biay dym (zapowietrzony??)
Pozniej w dzien jest juz dobrze, lecz czasami nawet po krotkim postoju gdy go odpale lubi tez zgasnac, ale to rzadko i tylko raz.
Jezeli ktos wie na czym moze problem polegac z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez mark, łącznie zmieniany 4 razy.
hmmm, mi to wygląda na niedomaganie układu zasilania paliwem...
nie wiem jak to dokładnie jest w A8 ale ogólnie rzecz biorąc w układzie zasilania paliwem jest coś takiego jak zawór ciśnieniowy który po wyłączeniu silnika nie dopuszcza do powrotu paliwa z przewodów do zbiornika...
jeżeli zawór jest sprawny to po wyłączeniu auta paliwo pozostaje w całym układzie paliwowym natomiast kiedy przepuszcza to paliwo cofa sie powoli do zbiornika więc przy uruchomieniu wystepują objawy jak przy uruchamianiu auta które wyjeździło paliwo do końca.
W trakcie dnia może być czasami dobrze ale tak naprawdę wszystko zależy wtedy od czasu jaki auto stoi po zgaszeniu - jeżeli było to stosunkowo krótko to nie będzie problemu z odpaleniem ale jak dłuższy czas to objaw będzie identyczny jak rano - miałem tak kiedyś w Omedze MV6.
Zawór ciśnieniowy wystepuje czasem gdzieś oddzielnie a czasem jest bezpośrednio przy pompie paliwa lub też jest jego integralną częścią... koledzy daro albo dice bardzo sprawnie operują ETKĄ to pewnie podpowiedzą jak to dokładnie w A8 jest skonstrułowane.
nie wiem jak to dokładnie jest w A8 ale ogólnie rzecz biorąc w układzie zasilania paliwem jest coś takiego jak zawór ciśnieniowy który po wyłączeniu silnika nie dopuszcza do powrotu paliwa z przewodów do zbiornika...
jeżeli zawór jest sprawny to po wyłączeniu auta paliwo pozostaje w całym układzie paliwowym natomiast kiedy przepuszcza to paliwo cofa sie powoli do zbiornika więc przy uruchomieniu wystepują objawy jak przy uruchamianiu auta które wyjeździło paliwo do końca.
W trakcie dnia może być czasami dobrze ale tak naprawdę wszystko zależy wtedy od czasu jaki auto stoi po zgaszeniu - jeżeli było to stosunkowo krótko to nie będzie problemu z odpaleniem ale jak dłuższy czas to objaw będzie identyczny jak rano - miałem tak kiedyś w Omedze MV6.
Zawór ciśnieniowy wystepuje czasem gdzieś oddzielnie a czasem jest bezpośrednio przy pompie paliwa lub też jest jego integralną częścią... koledzy daro albo dice bardzo sprawnie operują ETKĄ to pewnie podpowiedzą jak to dokładnie w A8 jest skonstrułowane.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Zacznijmy od tego czy kontrolka która jest opisana w tym poście http://www.a8team.pl/topics16/2291.htm gaśnie po włączeniu zapłonu . Czy na pełnym zbiorniku są takie same problemy ( może to pompa zaczyna siadać ) ? I może zacznij od podpięcia Vaga .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Witam, kontrolka gasnie normalnie, Co do Vag myslalem nad kupnem ktoregos ale na allegro jest ich duzo i z duza rozpietoscia cenowa
przyklad:
http://allegro.pl/item1156834452_vag_kk ... skoda.html
http://allegro.pl/item1152762230_interf ... b_kkl.html
Niby obdydwa oferuja to samo a cena 2x wieksza.
Jaki polecasz ??
przyklad:
http://allegro.pl/item1156834452_vag_kk ... skoda.html
http://allegro.pl/item1152762230_interf ... b_kkl.html
Niby obdydwa oferuja to samo a cena 2x wieksza.
Jaki polecasz ??
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Pompa domaga tylko nie ciągnie ci paliwa z drugiej komory.Jest źle zamontowana i żeby samochód chodził na benzynie musisz mieć cały czas powyżej polowy zbiornika.
Temat nie raz poruszany na forum.
http://www.a8team.pl/topics12/1367.htm? ... mpa+paliwa
Pod linkiem masz wszystko co jest potrzebne do prawidłowego zamontowania pompy.Pozdro.
Temat nie raz poruszany na forum.
http://www.a8team.pl/topics12/1367.htm? ... mpa+paliwa
Pod linkiem masz wszystko co jest potrzebne do prawidłowego zamontowania pompy.Pozdro.
witam, posiadam audi s8 rok 2000 po lifcie... zapalił dzisiaj rano na jedną sekundę i zgasł i nie mogę go odpalić
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
Ostatnio zmieniony 20 lis 2010, 11:21 przez bakos8, łącznie zmieniany 4 razy.
bakos8
Chciałbym podpiąć się do tematu.
U mnie wygląda to następująco: kiedy rano odpalam silnik ,pracuje nierówno,gdy włączam wsteczny żeby wyjechać z garażu zaczynają spadać obroty i sinik zaczyna drgać musi chwilę pochodzić na wolnych,żeby można było jechać.Paliwo też pobierał tylko do połowy wskaźnika(czyli z jednej części zbiornika) ,więc myślałem ,że do wina pompy...Wczoraj wymieniłem na nówkę Siemens-VDO i dziś rano te same objawy.Nie wiem tylko co pompowaniem benzyny z drugiej części baku bo mam pełny zbiornik Może ktoś pomoże...?
Pozdrawiam
U mnie wygląda to następująco: kiedy rano odpalam silnik ,pracuje nierówno,gdy włączam wsteczny żeby wyjechać z garażu zaczynają spadać obroty i sinik zaczyna drgać musi chwilę pochodzić na wolnych,żeby można było jechać.Paliwo też pobierał tylko do połowy wskaźnika(czyli z jednej części zbiornika) ,więc myślałem ,że do wina pompy...Wczoraj wymieniłem na nówkę Siemens-VDO i dziś rano te same objawy.Nie wiem tylko co pompowaniem benzyny z drugiej części baku bo mam pełny zbiornik Może ktoś pomoże...?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 08 gru 2010, 22:16 przez caputto, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie wiem czemu myslicie ze jak do polowy zbiornika wam pokazuje licznik to pobiera z jednej komory - bzdura - juz na innym watku podalem wiele opisow i odnosnikow do wymiany kosza i uszczelki w nim - wszystko musi byc szczelne zeby pompa chodzila prawidlowo!! a nie ze z jednej komory pobiera a z drugiej nie.. popraostu stawiam na uszczelke kosza ktora juz wam pewnie pekla i kosz nie trzyma paliwa - tzn trzyma ale tylko do polowy, tj. do miejsca zlozenia gornej i dolnej czesci
pozostaje wymiana albo calego kosza z uzywki (ja tak zrobilem) albo szukanie samej najlepiej nowej uszczelki (w oryginale zamiennik chyba nie wystepowal jak szukalem), ktora jest dosc cienka i latwo ja uszkodzic przy skladaniu kosza
najlepiej sprawdzic to tak ze dolewacie z litr benzyny jak wam zgasnie auto - powinien wtedy na chwile znowu pochodzic poki ma benzyne w koszu (bo do niego sie wlewa tankujac najpierw)
pozdr
pozostaje wymiana albo calego kosza z uzywki (ja tak zrobilem) albo szukanie samej najlepiej nowej uszczelki (w oryginale zamiennik chyba nie wystepowal jak szukalem), ktora jest dosc cienka i latwo ja uszkodzic przy skladaniu kosza
najlepiej sprawdzic to tak ze dolewacie z litr benzyny jak wam zgasnie auto - powinien wtedy na chwile znowu pochodzic poki ma benzyne w koszu (bo do niego sie wlewa tankujac najpierw)
pozdr