![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] Przerywa na gazie
[D2 99 4.2PB/LPG ] Przerywa na gazie
Witam
Od niedawna mam taki problem rano jak auto jest zimne silnik pracuje bardzo dobrze zarówno na gazie jak i na benzynie jednak jak auto się rozgrzeje zaczynają się cyrki typu szarpanie przerywanie i brak mocy , jeśli przejde na PB wszystko ustaje i silnik pracuje tak jak powinien.
Ktoś wie gdzie szukać problemu ?
Filtry i świece niedawno wymienione
Od niedawna mam taki problem rano jak auto jest zimne silnik pracuje bardzo dobrze zarówno na gazie jak i na benzynie jednak jak auto się rozgrzeje zaczynają się cyrki typu szarpanie przerywanie i brak mocy , jeśli przejde na PB wszystko ustaje i silnik pracuje tak jak powinien.
Ktoś wie gdzie szukać problemu ?
Filtry i świece niedawno wymienione
Ostatnio zmieniony 29 paź 2015, 21:17 przez meir, łącznie zmieniany 1 raz.
myślisz że po rozgrzaniu cewki z wtrysków będą szaleć ? kurde dziwne to wszystko instalacja ma 10 tyś km nawet nie całe ale niestety jest po gwarancji.
jak normalnym interfejsem ? mam tylko kabelk do mojej gazowni z kinga i tam sprawdzić korekty lpg czy są na wartości 32/33 dobrze rozumiemApophis pisze:Korekty na gazie sprawdź w ecu silnika normalnym interfejsem. 32,33 jak dobrze pamiętam w FL.
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Ostatnio wyjąłem wtryski regi po przebiegu moze 4tys km bo takie cyrki działy się w fordzie.
Po wymianie na stare valteki jak ręką odjął.
Może akurat teżtrafił ci się bubel produkcyjny.
Nie wiem czy w kingu jest opcja pojedyńczego załączania wtrysków lpg. Sprawdził byś sobie wtedy które ci fiksują
Apophis, mówi o korektach w sterowniku Pb czyi musisz mieć fejs pod VAG lub VCDS
Po wymianie na stare valteki jak ręką odjął.
Może akurat teżtrafił ci się bubel produkcyjny.
Nie wiem czy w kingu jest opcja pojedyńczego załączania wtrysków lpg. Sprawdził byś sobie wtedy które ci fiksują
Apophis, mówi o korektach w sterowniku Pb czyi musisz mieć fejs pod VAG lub VCDS
to muszę kumpla pomęczyć bo on ma vaga
czyli obstawiasz kolego wtryski z gazu da się to jakoś sprawdzić miernikiem albo coś ? żeby potwierdzić ? nie uśmiecha mi się wydać zaś 150 w ciemno
jest to strasznie denerwujące ostatnio jechałem w trasę to po przejechaniu 15 km musiałem przejść na PB bo nie dało się jechać , nie palił na przynajmniej jeden gar!
Dzisiaj natomiast przerywał a na światłach prawie zgasł takie cyrki się działy
właśnie nie ma chyba opcji pojedynczego włączania wtrysków


jest to strasznie denerwujące ostatnio jechałem w trasę to po przejechaniu 15 km musiałem przejść na PB bo nie dało się jechać , nie palił na przynajmniej jeden gar!
Dzisiaj natomiast przerywał a na światłach prawie zgasł takie cyrki się działy
właśnie nie ma chyba opcji pojedynczego włączania wtrysków
kinga ustawia się mapą po obrotach czyli dwie flaszki najlepiej przed
co do reg -kwastów nie jest to produkt idealny ale raczej powtarzalny nie jak wlademar
U ciebie może być tylko jedno raczej lpg jest mega zubożone
pomijam iskrę i wade motoru
interfejs twoim przyjacielem i obacz korekty na tym i na tym
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
co do reg -kwastów nie jest to produkt idealny ale raczej powtarzalny nie jak wlademar

U ciebie może być tylko jedno raczej lpg jest mega zubożone
pomijam iskrę i wade motoru
interfejs twoim przyjacielem i obacz korekty na tym i na tym