Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 4.2PB/LPG ] Przerywa na gazie

meir
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 345
Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
Lokalizacja: Tychy

[D2 99 4.2PB/LPG ] Przerywa na gazie

Post autor: meir » 29 paź 2015, 21:13

Witam
Od niedawna mam taki problem rano jak auto jest zimne silnik pracuje bardzo dobrze zarówno na gazie jak i na benzynie jednak jak auto się rozgrzeje zaczynają się cyrki typu szarpanie przerywanie i brak mocy , jeśli przejde na PB wszystko ustaje i silnik pracuje tak jak powinien.

Ktoś wie gdzie szukać problemu ?
Filtry i świece niedawno wymienione
Ostatnio zmieniony 29 paź 2015, 21:17 przez meir, łącznie zmieniany 1 raz.

ernesto

Post autor: ernesto » 29 paź 2015, 21:16

Błędy w sterowniku ?

meir
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 345
Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 29 paź 2015, 21:22

właśnie brak ;/ intalacja to KING wtryski omvl reg dream , ogólnie program do KINGA jest tragiczny i nic z niego nie kumam ale błędów nie ma żadnych

Gość

Post autor: Gość » 29 paź 2015, 22:40

Logi,korekty jakie?

meir
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 345
Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 29 paź 2015, 22:42

jutro podepnę kompa i sprawdzę co tam gaz wypluwa dokładnie jednak tak jak mówie intalacja jest dość toporna i ciężko się z nią współpracuje

Gość

Post autor: Gość » 29 paź 2015, 22:47

Korekty na gazie sprawdź w ecu silnika normalnym interfejsem. 32,33 jak dobrze pamiętam w FL.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 29 paź 2015, 22:59

Jeżeli wcześniej było Ok a teraz tak jest to obstawiał bym cewke (i) regów czyli wtryski lpg.

meir
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 345
Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 29 paź 2015, 23:03

myślisz że po rozgrzaniu cewki z wtrysków będą szaleć ? kurde dziwne to wszystko instalacja ma 10 tyś km nawet nie całe ale niestety jest po gwarancji.
Apophis pisze:Korekty na gazie sprawdź w ecu silnika normalnym interfejsem. 32,33 jak dobrze pamiętam w FL.
jak normalnym interfejsem ? mam tylko kabelk do mojej gazowni z kinga i tam sprawdzić korekty lpg czy są na wartości 32/33 dobrze rozumiem

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 29 paź 2015, 23:08

Ostatnio wyjąłem wtryski regi po przebiegu moze 4tys km bo takie cyrki działy się w fordzie.
Po wymianie na stare valteki jak ręką odjął.
Może akurat teżtrafił ci się bubel produkcyjny.
Nie wiem czy w kingu jest opcja pojedyńczego załączania wtrysków lpg. Sprawdził byś sobie wtedy które ci fiksują
Apophis, mówi o korektach w sterowniku Pb czyi musisz mieć fejs pod VAG lub VCDS

meir
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 345
Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 29 paź 2015, 23:12

to muszę kumpla pomęczyć bo on ma vaga :) czyli obstawiasz kolego wtryski z gazu da się to jakoś sprawdzić miernikiem albo coś ? żeby potwierdzić ? nie uśmiecha mi się wydać zaś 150 w ciemno :)

jest to strasznie denerwujące ostatnio jechałem w trasę to po przejechaniu 15 km musiałem przejść na PB bo nie dało się jechać , nie palił na przynajmniej jeden gar!

Dzisiaj natomiast przerywał a na światłach prawie zgasł takie cyrki się działy

właśnie nie ma chyba opcji pojedynczego włączania wtrysków

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 29 paź 2015, 23:19

Możesz posprawdzać tylko oporność tych wtrysków po rozgrzaniu. Cewki są wymienne ale 8 szt to ciężko będzie trafić właściwą więc bez kompa to nic za bardzo nie wyczarujesz.

meir
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 345
Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 29 paź 2015, 23:21

kompa i kabel do kinga mam , programik też jednak może jestem ślepy ale nie widzę nieprawidłowości w działaniu

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 paź 2015, 08:05

kinga ustawia się mapą po obrotach czyli dwie flaszki najlepiej przed :]
co do reg -kwastów nie jest to produkt idealny ale raczej powtarzalny nie jak wlademar <boisie>
U ciebie może być tylko jedno raczej lpg jest mega zubożone
pomijam iskrę i wade motoru
interfejs twoim przyjacielem i obacz korekty na tym i na tym

meir
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 345
Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 30 paź 2015, 09:26

Co oznacza 2 flaszki przed bo nie rozumiem ?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 paź 2015, 10:53

bo inaczej się nie da :]
niektóre sprawy przychodzą do głowy lepiej jak nie starasz się tego zrozumieć

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl