Witam.Posiadam a8 d3 2003r 4,2 benzyna.Właśnie wróciłem z dość dalekiej podróżny i w czasie drogi zaczęło cos dziwnego sie dziać z autem,po zatankowaniu auta paliwem do pełna na czeskiej stacji,jakaś godzine póżniej podczas drogi auto zaczeło mi sie mulic tzn. gdy chce kogos wyprzedzic i depne na pedał to muli auto,jak jade spokojnie bez raptownego przyspeszania to nic sie nie dzieje na sporcie tez wszystko ok tylko na normalu przy przyspieszaniu tak robi.Znajomy podłaczyl vga i wyszły takie błedy:
Szukałem opisu błedów ale nie moge znaleść,prosze o opis jak ktoś zna.
P0022
P1128
P1130
P1573
P1534
P1874
[D3 03 4.2MPI ] Kody błędów
-
- Forum Audi A8
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 lip 2010, 18:18
- Lokalizacja: Przemyśl
[D3 03 4.2MPI ] Kody błędów
Ostatnio zmieniony 11 lip 2013, 11:27 przez mayday_neo, łącznie zmieniany 2 razy.
Tyle udało mi się znaleźć:
5 cyfr/kody P/hex
17536/P1128/4480 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture),
17538/P1130/4482 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture),
17981/P1573/463D - Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 - otwarty obwód - przewody,
17942/P1534/4616 - Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 - zwarcie do plusa.
Pytanie, jakie to było paliwo, ile oktanów? Z postów wynika, że to może być wina czujnika, prawdopodobnie masy powietrza (przepływomierz) tzw. MAF sensor.
Zerknij tu:
1. http://www.audiforums.com/forum/showthread.php?t=75258
2. http://forums.pelicanparts.com/porsche- ... p1130.html
Pozdro.
5 cyfr/kody P/hex
17536/P1128/4480 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture),
17538/P1130/4482 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture),
17981/P1573/463D - Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 - otwarty obwód - przewody,
17942/P1534/4616 - Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 - zwarcie do plusa.
Pytanie, jakie to było paliwo, ile oktanów? Z postów wynika, że to może być wina czujnika, prawdopodobnie masy powietrza (przepływomierz) tzw. MAF sensor.
Zerknij tu:
1. http://www.audiforums.com/forum/showthread.php?t=75258
2. http://forums.pelicanparts.com/porsche- ... p1130.html
Pozdro.
Bądź dobry jak chleb.
Co do kodów to:
1. Nie zidentyfikowałem;
2. 17536 P1128 4480 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
3. 17538 P1130 4482 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
4. 17981 P1573 463D Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 - otwarty obwód - przewody
5. 17942 P1534 4616 Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 - zwarcie do plusa
6. Też nie mogłem znaleźć.
Moim zdaniem masz problem z czujnikiem położenia wału korbowego lub przepływomierzem.
1. Nie zidentyfikowałem;
2. 17536 P1128 4480 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
3. 17538 P1130 4482 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
4. 17981 P1573 463D Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 - otwarty obwód - przewody
5. 17942 P1534 4616 Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 - zwarcie do plusa
6. Też nie mogłem znaleźć.
Moim zdaniem masz problem z czujnikiem położenia wału korbowego lub przepływomierzem.
Dążenie do doskonałości.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 lip 2010, 18:18
- Lokalizacja: Przemyśl
Paliwo było 98 bo tylko takie leje,po skasowaniu błędów i po tym jak auto trochę odpoczęło jest trochę lepiej ale dalej się muli.Bede musiał sprawdzić przepływomierz bo na to wychodzi ze to jego wina.A czy mozliwe ze przez jakaś padnięta sonde tak się dzieje??
Jeszcze pytanie jak mogę sprawdzić czy to przepływomierz w najprostszy sposób,bo obecnie jestem za granica i nie mam możliwości podpięcia auta po vga.
Jeszcze pytanie jak mogę sprawdzić czy to przepływomierz w najprostszy sposób,bo obecnie jestem za granica i nie mam możliwości podpięcia auta po vga.
W D3 bez VAG'a to niewiele sprawdzisz, a można więcej napsuć. Jeśli to 4,2 benzyna to masz 4 sondy lambda, przed i za katalizatorami na każdym leżaku od wydechu. Która nawala, to sprawdzisz po wartościach mierzalnych w blokach danych (VAG). Często przy uszkodzeniach przepływomierza błędnie działa sonda, a może być dobra i odwrotnie, padająca sonda może fałszować i wywalać błędy przepływomierza.
Bądź dobry jak chleb.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 3
- Rejestracja: 14 maja 2009, 10:34
- Lokalizacja: Podkarpackie