Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 pre FL PB/LPG] Wibracje, drgania

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 05 lis 2015, 08:50

Masz za niskie wolne obroty wiec albo silnik zalewa albo jest za malo powietrza (krokowiec). Ja bym jeszcze zobaczyl co sondy pokazują na wolnych obrotach podczas tych drgań i ile pokazuje przeplywomierz. Zawsze to jakiś pełniejszy obraz tego wszystkiego bedzie.

Drgania sa regularne, czy takie jak by co jakis czas jakis zaplon wypadal?
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Kosmy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kosmy » 05 lis 2015, 11:14

Bugalon pisze:Masz za niskie wolne obroty wiec albo silnik zalewa albo jest za malo powietrza (krokowiec). Ja bym jeszcze zobaczyl co sondy pokazują na wolnych obrotach podczas tych drgań i ile pokazuje przeplywomierz. Zawsze to jakiś pełniejszy obraz tego wszystkiego bedzie.

Drgania sa regularne, czy takie jak by co jakis czas jakis zaplon wypadal?
Regularne i bardzo szybkie.

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 05 lis 2015, 14:00

U Marka byles na poduchy to wiem bo widzialem ja tam.Co Marek mysli,jakie ma pomysly?
Jestes pewny ze zespol napedowy czyms do karoseri nie dotyka?
Zdejmowaliscie pasek wielorowkowy by wykluczyc prace ukladow podwieszanych do silnika?
Kurcze szybkie rytmiczne wibracje potrafi wprowadzic konwerter gdy mu sie blaszki pompy wyluzuja.(to taki ostatni najczarniejszy scenariusz)

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 05 lis 2015, 14:48

Jak bardzo szybkie przy takich obrotach to musi byc cos albo z paskiem wielorowkowym (i jakis zatarty element pomocniczy mega obciazenie generuje dla silnika) albo faktycznie cos sie posralo z napedem.

Też bym zaczal od paska pk w takiej sytuacji. Potem bym poszukal nieszczelności w dolocie.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Kosmy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kosmy » 05 lis 2015, 18:19

W dniu dzisiejszym po opadach deszczu objawy ustały i obroty wróciły do około 750-800. Wibracje są wyczuwalne na kierownicy ale delikatnie (to mi nie przeszkadza) ale po dwóch godzinach obroty spadły na 620-650 i buda lata. W sobotę będę się z tym bawił. Dam znaćco wyszło.

Kosmy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kosmy » 20 lis 2015, 20:04

Na tydzień był spokój. Obroty były w przedziale 720-780. Teraz z powrotem spadły do 600-620.
Silnik krokowy wyczyszczony. Nic to nie dało.

Czujnik położenia wału wymieniony. Dalej to samo. Po 30 minutach obroty spadają do 600-650. Wibracje tragedia.

piotr873
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 22 gru 2016, 19:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: piotr873 » 25 gru 2016, 00:52

Mam podobny objaw obstawiam którąś poduszkę silnika objawia się na wzniesieniach
Dla Audi można stracić głowę

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl