Masz za niskie wolne obroty wiec albo silnik zalewa albo jest za malo powietrza (krokowiec). Ja bym jeszcze zobaczyl co sondy pokazują na wolnych obrotach podczas tych drgań i ile pokazuje przeplywomierz. Zawsze to jakiś pełniejszy obraz tego wszystkiego bedzie.
Drgania sa regularne, czy takie jak by co jakis czas jakis zaplon wypadal?
![]() |
![]() |
[D2 pre FL PB/LPG] Wibracje, drgania
Regularne i bardzo szybkie.Bugalon pisze:Masz za niskie wolne obroty wiec albo silnik zalewa albo jest za malo powietrza (krokowiec). Ja bym jeszcze zobaczyl co sondy pokazują na wolnych obrotach podczas tych drgań i ile pokazuje przeplywomierz. Zawsze to jakiś pełniejszy obraz tego wszystkiego bedzie.
Drgania sa regularne, czy takie jak by co jakis czas jakis zaplon wypadal?
U Marka byles na poduchy to wiem bo widzialem ja tam.Co Marek mysli,jakie ma pomysly?
Jestes pewny ze zespol napedowy czyms do karoseri nie dotyka?
Zdejmowaliscie pasek wielorowkowy by wykluczyc prace ukladow podwieszanych do silnika?
Kurcze szybkie rytmiczne wibracje potrafi wprowadzic konwerter gdy mu sie blaszki pompy wyluzuja.(to taki ostatni najczarniejszy scenariusz)
Jestes pewny ze zespol napedowy czyms do karoseri nie dotyka?
Zdejmowaliscie pasek wielorowkowy by wykluczyc prace ukladow podwieszanych do silnika?
Kurcze szybkie rytmiczne wibracje potrafi wprowadzic konwerter gdy mu sie blaszki pompy wyluzuja.(to taki ostatni najczarniejszy scenariusz)
Jak bardzo szybkie przy takich obrotach to musi byc cos albo z paskiem wielorowkowym (i jakis zatarty element pomocniczy mega obciazenie generuje dla silnika) albo faktycznie cos sie posralo z napedem.
Też bym zaczal od paska pk w takiej sytuacji. Potem bym poszukal nieszczelności w dolocie.
Też bym zaczal od paska pk w takiej sytuacji. Potem bym poszukal nieszczelności w dolocie.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"