
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 94 4.2PB ] Dziwny problem z pompką paliwa...Pomocy
A no to się zgadza... a u mnie był taki problem że jak oddalismy głowice do regeneracji to wszystkie zaznaczone miejsca przez mojego mechanika pozamieniali i on zrobił to po prostu na oko...:/ale kurcze czy jeśli był by to rozrząd to samochod odpalał by normalnie a po minucie albo kilku zaczynał by przerywać i gasnąć? powinien chyba jednakowo chodzić....
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Marcin1981, haha no masz rację
ale może ktoś mi powie czy od rozrządu silnik może chodzić dobrze jak jest całkiem zimny a po przejechaniu na przykład 400 metrów zaczyna przerywać a po kilometrze gasnie i cięzko ma odpalić a jak jeszcze troche się go pomęczy to wogóle nie daje znaku życia...moim zdaniem jest to mechaniczne uszkodzenie i powinno być tak samo czy zimny czy ciepły...

-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
zimny silnik po odpaleniu ma bogatą dawkę paliwa i inny kąt zapłonu ,czyli ssanie .Nie wierze że twój kolega 25L (z całym szacunkiem ) ogarnia ten silnik . powiem tak koła rozrządu w tych silnikach są pływające ,czyli zakładasz blokady luzujesz koła rozrządu ,ustawiasz wał na znaki które znajdują sie na połączeniu silnika z asb dokręcasz koła wałków rozrządu i wtedy jest ok .o ile wałki są dobrze ustawione po naprawie głowicy ,pod pokrywami zaworów też są znaki na wałkach. A bez tego szukanie wiatru w polu .
no dokładnie,po tym zabiegu będziesz miał pewność że rozrząd dobrze ustawiony, ale koniecznie dekle muszą być zwaloneMarcin1981 pisze:zimny silnik po odpaleniu ma bogatą dawkę paliwa i inny kąt zapłonu ,czyli ssanie .Nie wierze że twój kolega 25L (z całym szacunkiem ) ogarnia ten silnik . powiem tak koła rozrządu w tych silnikach są pływające ,czyli zakładasz blokady luzujesz koła rozrządu ,ustawiasz wał na znaki które znajdują sie na połączeniu silnika z asb dokręcasz koła wałków rozrządu i wtedy jest ok .o ile wałki są dobrze ustawione po naprawie głowicy ,pod pokrywami zaworów też są znaki na wałkach. A bez tego szukanie wiatru w polu .
czujnik indukcyjny sprawdz jaka ma opornosc na zimnym i na cieplym
cisnienie paliwa ile pompuje bar przed listwa, czy trzyma cisnienie caly czas jak pracuje silnik oraz czy w spalinach nie czuc paliwa
jak koledzy wyzej napisali rozrzad poprawnie ustawic
sprawdz bloki http://www.qap-auto.com/files/QScan_Pro ... %20ARG.pdf
cisnienie paliwa ile pompuje bar przed listwa, czy trzyma cisnienie caly czas jak pracuje silnik oraz czy w spalinach nie czuc paliwa
jak koledzy wyzej napisali rozrzad poprawnie ustawic
sprawdz bloki http://www.qap-auto.com/files/QScan_Pro ... %20ARG.pdf
Dosłownie w Przedlifcie 1 cylinder to górny martwy punkt i wtedy mamy na prawidłowo rozrząd ustawiony i oczywiście trzeba dekle zaworowe obydwa zrzucić i tam też na zębatkach mamy punkty do zgrania cala filozofia
Pozdrawiam
Pozdrawiam
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"