[D2 preFL ALL ] Wyciek ze skrzyni z simeringu przy wyjściu
Dokladnie tak
Pomiedzy torsenem a skrzynia jest specjalny uszczelniacz .
Jesli on padl to z otworku na boku skrzyni tuz obok przykrecania obudowy torsena do skrzyni pojawi sie wyciek.
Rodzaj oleju jaki poleci swiadczy o tym ktora czesc uszczelniacza padla oraz by nie bylo sytuacji przecieku jednego oleju w drugi-awaria albo torsena albo skrzyni-
Pomiedzy torsenem a skrzynia jest specjalny uszczelniacz .
Jesli on padl to z otworku na boku skrzyni tuz obok przykrecania obudowy torsena do skrzyni pojawi sie wyciek.
Rodzaj oleju jaki poleci swiadczy o tym ktora czesc uszczelniacza padla oraz by nie bylo sytuacji przecieku jednego oleju w drugi-awaria albo torsena albo skrzyni-
Tak jak Adam pisze wszystko jasne. Tyczy sie to LIFTa
DOdam że ja kupiłem ten uszczelniacz bo myslalem ze mam rpzeciek na polaczeniu skrzynia z torsenem a okazało sie ze nie było zaslepki odpowietrznika na górze. (sa dwa)
Porownianie simmeringów
Po lewej na łaczeniu skrzynia torsen, drugi na wyjsciu z torsena na flansze na wał.
Poza tym ten drugi jak ktos chce to mam do sprzedania. Orginał z ASO
DOdam że ja kupiłem ten uszczelniacz bo myslalem ze mam rpzeciek na polaczeniu skrzynia z torsenem a okazało sie ze nie było zaslepki odpowietrznika na górze. (sa dwa)
Porownianie simmeringów
Po lewej na łaczeniu skrzynia torsen, drugi na wyjsciu z torsena na flansze na wał.
Poza tym ten drugi jak ktos chce to mam do sprzedania. Orginał z ASO
Dzięki wielkie panowie. Teoretycznie wszystko jasne. W next tygodniu zostawiam auto na warsztacie i zobaczymy co u mnie siedzi. Mam nadzieję że ten ostatni, bo przy nim najmniej roboty.
Kolego "Uszek" Co do tej zaślepki odpowietrznika to widać ją normalnie po wejściu pod auto czy jest od góry skrzyni schowana?
I mam jeszcze jedno pytanie ile tak +/- cenią fachowcy za taką robotę, tj. wymianę tego 1 i ewentualnie 2 simeringu?
Kolego "Uszek" Co do tej zaślepki odpowietrznika to widać ją normalnie po wejściu pod auto czy jest od góry skrzyni schowana?
I mam jeszcze jedno pytanie ile tak +/- cenią fachowcy za taką robotę, tj. wymianę tego 1 i ewentualnie 2 simeringu?
Właśnie też tak pomyślałem że tak może być tylko skąd się wziął ten nadmiar??SenatorS8 pisze:A pewien jestes ze ktos tam nie wlal takiego oleju?
To ze czerwony to nie znaczy ze to ATF
U ciebie w skrzyni LT71141 jest slomkowy
Do przekladni recznych np Mercedes,Opel jest nie ATF a czerwony bardzo go przypominajacy.
Zmien olej w torsenie na wlasciwy i sprawdz za jakis czas.
Po odkręceniu korka wlewowego tego z boku torsena po stronie pasażera wylało się z ok 300 ml.
No chyba że jakimś innym sposobem komuś udało się tam tyle tego wlać, czarna magia.
Dziwne bo skoro uszkodzony jest simering skrzynia-torsen to dlaczego nie wycieka otworem inspekcyjnym czy jak on tam się nazywa.?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Mam ten sam problem. Olej w torsenie i w skrzyni uzupełniony. Po jakimś czasie w torsenie za dużo w skrzyni za mało. Rozumiem że simering.
Czy dam radę to naprawić samemu, bez wyciągania skrzyni? Dużo z tym zabawy? To ten simering podwójny?, o którym pisano powyżej?
Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedź.
Czy dam radę to naprawić samemu, bez wyciągania skrzyni? Dużo z tym zabawy? To ten simering podwójny?, o którym pisano powyżej?
Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedź.