części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 05 3.0TDI ] Jak sprawdzić stan wtryskiwaczy?

unknownuser
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 27 sty 2014, 12:48
Lokalizacja: pomorskie

[D3 05 3.0TDI ] Jak sprawdzić stan wtryskiwaczy?

Post autor: unknownuser » 25 lis 2015, 19:28

Witam

Jak sprawdzić stan wtryskiwaczy oraz czy po ich wymianie jest potrzeba ustawienia czegoś przez VCDS?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 26 lis 2015, 23:38 przez unknownuser, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 25 lis 2015, 19:40

możesz sprawdzić korekty

Grupa 072
Grupa 073
Grupa 074
Grupa 075
Grupa 076
Grupa 077

po wymianie wtrysków należy je zakodować
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... BMK/BUN%29

Gość

Post autor: Gość » 25 lis 2015, 23:18

unknownuser, <table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 lis 2015, 08:26

A tak na poważnie to tylko je można sprawdzić badając na stole probierczym :]
A reszta to mniej lub więcej

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 26 lis 2015, 09:36

pepi, zgadzam się w 100%

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 26 lis 2015, 10:54

dokładnie
ale najlepiej sprawdź stan oleju jak przybywa to nawet nie sprawdzaj tylko wymieniaj komplet wtrysków

unknownuser
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 27 sty 2014, 12:48
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: unknownuser » 26 lis 2015, 17:38

Apophis pisze:unknownuser, Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie zregulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
Za każdym razem jak dodaję post to wybieram odpowiedni początek, a po dodaniu posta nigdy nie ma... to chyba kwestia, że korzystam z Opery... nie wiem, kiedyś już tak miałem i się okazało, że to nie moja wina.
panton pisze:możesz sprawdzić korekty

Grupa 072
Grupa 073
Grupa 074
Grupa 075
Grupa 076
Grupa 077

po wymianie wtrysków należy je zakodować
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... BMK/BUN%29
Podpowiesz od razu jakie korekty są dopuszczalne? Oczywiście chcę sprawdzić tak mniej więcej te wtryski, więc mam świadomość, że to półśrodek sprawdzenia.

Co do kodowania, mam silnik ASB, więc chyba jakoś inaczej to będzie?

Podłączyłem w międzyczasie komputer i oto moje wyniki:
18:40:17 Group 072
0.0 ms Time Corr.
12.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


18:40:17 Group 073
-10.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.


18:40:17 Group 074
14.0 ms Time Corr.
24.0 ms Time Corr.
14.0 ms Time Corr.


18:41:10 Group 075
-4.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


18:41:10 Group 076
-14.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-8.0 ms Time Corr.


18:41:10 Group 077
-4.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.

ernesto

Post autor: ernesto » 26 lis 2015, 23:41

unknownuser pisze: Za każdym razem jak dodaję post to wybieram odpowiedni początek, a po dodaniu posta nigdy nie ma... to chyba kwestia, że korzystam z Opery... nie wiem, kiedyś już tak miałem i się okazało, że to nie moja wina.
Poprawiłem :)
Jak zauważysz, po wysłaniu tematu, że nie ma TAG-ów to edytuj i dopisz na samym dole, że masz z tym problemy i poprawimy :)

unknownuser
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 27 sty 2014, 12:48
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: unknownuser » 28 lis 2015, 01:09

ernesto pisze:
unknownuser pisze: Za każdym razem jak dodaję post to wybieram odpowiedni początek, a po dodaniu posta nigdy nie ma... to chyba kwestia, że korzystam z Opery... nie wiem, kiedyś już tak miałem i się okazało, że to nie moja wina.
Poprawiłem :)
Jak zauważysz, po wysłaniu tematu, że nie ma TAG-ów to edytuj i dopisz na samym dole, że masz z tym problemy i poprawimy :)
Powiem Ci, że notorycznie mam ten problem, edytuje i dalej nic... ciekawy jestem jak to naprawić na stałe, bo poprawienie każdego posta, który ja dodam, to w sumie bez sensu na dłuższą metę ;-)

panton pisze:możesz sprawdzić korekty

Grupa 072
Grupa 073
Grupa 074
Grupa 075
Grupa 076
Grupa 077

po wymianie wtrysków należy je zakodować
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... BMK/BUN%29
Niestety, ale te grupy nie podają korekt w silniku ASB, nie wiem jak w innych... u zachodnich sąsiadów doczytałem, że 13 i 14 blok pomiarowy pokazuje korekty.

U mnie wygląda to tak:

Address 01: Engine (4E0 910 401 Q)

14:52:38 Group 013
0.09 mg/str Inj. Quantity
-0.47 mg/str Inj. Quantity
1.04 mg/str Inj. Quantity


14:52:38 Group 014
-0.33 mg/str Inj. Quantity
0.00 mg/str Inj. Quantity
-0.33 mg/str Inj. Quantity

Przy zwiększaniu obrotów korekty dochodziły na niektórych wtryskach do -0,50 mg/str, ale na jednym wtrysku mam tragedie chyba bo mam wskazanie zawsze powyżej 1,00 mg/str. - to będzie na 3 cylindrze chyba, czyli od strony pasażera najbliżej szyby, tak? Czy bliżej przodu auta, bo raczej na pewno od strony pasażera.
Ostatnio zmieniony 28 lis 2015, 19:12 przez unknownuser, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 28 lis 2015, 21:20

Nie każdego posta tylko tytułu tematu. Opera jak najbardziej może byc powodem. Jak napisał Erni Informuj i sie poprawi.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 lis 2015, 21:34

unknownuser, domowym sposobem możesz tez sprawdzić, wyniki są całkiem wiarygodne. Potrzebujesz 8 kubeczków np. 50ml z miarką co 1ml i 8 wężyków fi 3-4mm. Podłączasz jeden wężyk do każdego wtrysku za powrocie (fabryczny powrót musisz na czas testu zdemontować), następnie wkładasz każdy wężyk do oddzielnego pojemnika. Odpalasz furę i w momencie kiedy pojemniczki się napełnią gasisz silnik i porównujesz wyniki ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 lis 2015, 15:42

wiesz co to też taki z tyła strony
bo to pokazuje tylko różnicę czyli mogą być wszystkie ok lub wszystkie do dupy .
też to przerabiałem

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 29 lis 2015, 19:39

Jeszcze mi się nie zdarzyło by w silniku diesla V6, V8 czy nawet V10 po przejechaniu kilkuset tyś. km wszystkie cylindry pokazywały te same wartości. Najważniejsze by pojemniczki do tego użyte były dokładnie wyskalowane ...najlepiej wysokie i wąskie.

Dokładnie tak samo mierzy się wydatek nowych czy też regenerowanych wtryskiwaczy ;)

unknownuser
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 27 sty 2014, 12:48
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: unknownuser » 29 lis 2015, 21:20

OK Koledzy, ale czy ktoś jest w stanie skomentować podane przeze mnie wyniki? Co jest do zaakceptowania, a co już nie?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 29 lis 2015, 22:02

unknownuser, każdy dobry warsztat ma na wyposażeniu ów zestaw do mierzenia wydatku. Jak nie jesteś w stanie tego zrobić to zleć komuś robotę, na pewno dużo nie kosztuje ...od czegoś trzeba zacząć ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl