[D3 05 3.0TDI ] Jak sprawdzić stan wtryskiwaczy?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 27 sty 2014, 12:48
- Lokalizacja: pomorskie
[D3 05 3.0TDI ] Jak sprawdzić stan wtryskiwaczy?
Witam
Jak sprawdzić stan wtryskiwaczy oraz czy po ich wymianie jest potrzeba ustawienia czegoś przez VCDS?
Pozdrawiam
Jak sprawdzić stan wtryskiwaczy oraz czy po ich wymianie jest potrzeba ustawienia czegoś przez VCDS?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 26 lis 2015, 23:38 przez unknownuser, łącznie zmieniany 2 razy.
możesz sprawdzić korekty
Grupa 072
Grupa 073
Grupa 074
Grupa 075
Grupa 076
Grupa 077
po wymianie wtrysków należy je zakodować
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... BMK/BUN%29
Grupa 072
Grupa 073
Grupa 074
Grupa 075
Grupa 076
Grupa 077
po wymianie wtrysków należy je zakodować
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... BMK/BUN%29
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 27 sty 2014, 12:48
- Lokalizacja: pomorskie
Za każdym razem jak dodaję post to wybieram odpowiedni początek, a po dodaniu posta nigdy nie ma... to chyba kwestia, że korzystam z Opery... nie wiem, kiedyś już tak miałem i się okazało, że to nie moja wina.Apophis pisze:unknownuser, Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie zregulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
Podpowiesz od razu jakie korekty są dopuszczalne? Oczywiście chcę sprawdzić tak mniej więcej te wtryski, więc mam świadomość, że to półśrodek sprawdzenia.panton pisze:możesz sprawdzić korekty
Grupa 072
Grupa 073
Grupa 074
Grupa 075
Grupa 076
Grupa 077
po wymianie wtrysków należy je zakodować
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... BMK/BUN%29
Co do kodowania, mam silnik ASB, więc chyba jakoś inaczej to będzie?
Podłączyłem w międzyczasie komputer i oto moje wyniki:
18:40:17 Group 072
0.0 ms Time Corr.
12.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
18:40:17 Group 073
-10.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.
18:40:17 Group 074
14.0 ms Time Corr.
24.0 ms Time Corr.
14.0 ms Time Corr.
18:41:10 Group 075
-4.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
18:41:10 Group 076
-14.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-8.0 ms Time Corr.
18:41:10 Group 077
-4.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
Poprawiłemunknownuser pisze: Za każdym razem jak dodaję post to wybieram odpowiedni początek, a po dodaniu posta nigdy nie ma... to chyba kwestia, że korzystam z Opery... nie wiem, kiedyś już tak miałem i się okazało, że to nie moja wina.
Jak zauważysz, po wysłaniu tematu, że nie ma TAG-ów to edytuj i dopisz na samym dole, że masz z tym problemy i poprawimy
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 27 sty 2014, 12:48
- Lokalizacja: pomorskie
Powiem Ci, że notorycznie mam ten problem, edytuje i dalej nic... ciekawy jestem jak to naprawić na stałe, bo poprawienie każdego posta, który ja dodam, to w sumie bez sensu na dłuższą metę ;-)ernesto pisze:Poprawiłemunknownuser pisze: Za każdym razem jak dodaję post to wybieram odpowiedni początek, a po dodaniu posta nigdy nie ma... to chyba kwestia, że korzystam z Opery... nie wiem, kiedyś już tak miałem i się okazało, że to nie moja wina.
Jak zauważysz, po wysłaniu tematu, że nie ma TAG-ów to edytuj i dopisz na samym dole, że masz z tym problemy i poprawimy
Niestety, ale te grupy nie podają korekt w silniku ASB, nie wiem jak w innych... u zachodnich sąsiadów doczytałem, że 13 i 14 blok pomiarowy pokazuje korekty.panton pisze:możesz sprawdzić korekty
Grupa 072
Grupa 073
Grupa 074
Grupa 075
Grupa 076
Grupa 077
po wymianie wtrysków należy je zakodować
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... BMK/BUN%29
U mnie wygląda to tak:
Address 01: Engine (4E0 910 401 Q)
14:52:38 Group 013
0.09 mg/str Inj. Quantity
-0.47 mg/str Inj. Quantity
1.04 mg/str Inj. Quantity
14:52:38 Group 014
-0.33 mg/str Inj. Quantity
0.00 mg/str Inj. Quantity
-0.33 mg/str Inj. Quantity
Przy zwiększaniu obrotów korekty dochodziły na niektórych wtryskach do -0,50 mg/str, ale na jednym wtrysku mam tragedie chyba bo mam wskazanie zawsze powyżej 1,00 mg/str. - to będzie na 3 cylindrze chyba, czyli od strony pasażera najbliżej szyby, tak? Czy bliżej przodu auta, bo raczej na pewno od strony pasażera.
Ostatnio zmieniony 28 lis 2015, 19:12 przez unknownuser, łącznie zmieniany 1 raz.
unknownuser, domowym sposobem możesz tez sprawdzić, wyniki są całkiem wiarygodne. Potrzebujesz 8 kubeczków np. 50ml z miarką co 1ml i 8 wężyków fi 3-4mm. Podłączasz jeden wężyk do każdego wtrysku za powrocie (fabryczny powrót musisz na czas testu zdemontować), następnie wkładasz każdy wężyk do oddzielnego pojemnika. Odpalasz furę i w momencie kiedy pojemniczki się napełnią gasisz silnik i porównujesz wyniki
Jeszcze mi się nie zdarzyło by w silniku diesla V6, V8 czy nawet V10 po przejechaniu kilkuset tyś. km wszystkie cylindry pokazywały te same wartości. Najważniejsze by pojemniczki do tego użyte były dokładnie wyskalowane ...najlepiej wysokie i wąskie.
Dokładnie tak samo mierzy się wydatek nowych czy też regenerowanych wtryskiwaczy
Dokładnie tak samo mierzy się wydatek nowych czy też regenerowanych wtryskiwaczy
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 27 sty 2014, 12:48
- Lokalizacja: pomorskie