[D2 FL ALL ] Sterownik poziomowania ksenonów
Sterownik poziomowania ksenonów
Witam.Ja mam kierownice po prawej stronie,czujniki przy wahaczach z lewej strony.Prosze o podpowiedz gdzie dokladnie jest ten sterownik?Dziekuje bardzo.
Ja mam natomiast troszkę inny problem - u mnie, gdy auto stoi na płaskim ze mną w środku, przedni czujnik pokazuje około 1,7V, tylny 2,6 (lub odpowiednio 2,7 i 3,6 - nie pamiętam). W każdym bądź razie nie mogę przeprowadzić procedury ustawiania świateł, bo różnica napięć jest za wysoka. Wartości na pewno się zmieniają, bo jak podnosiłem tył na lewarku to zbiłem różnicę między wskazaniami czujników do jakichś 0,5V i udało mi się włączyć tryb ustawiania świateł i błąd zniknął, z tym że światła świecą na jakies 20m...
Czy wystarczy odpowiednio wyregulować samo miejsce przymocowania czujnika, czy jakoś wyregulować dźwigienkę, czy jest jeszcze inny sposób?
Czy wystarczy odpowiednio wyregulować samo miejsce przymocowania czujnika, czy jakoś wyregulować dźwigienkę, czy jest jeszcze inny sposób?
wedka, nie ma znaczenia jakie napięcie pokazują czujniki. Ustawiasz auto na idealnie prostym/płaskim terenie, włączasz procedurę ustawienia świateł, bierzesz imbusa 6mm, ustawiasz światła i na końcu zapisujesz pozycję (bez zapisania pojawi się błąd)
Oczywiście może też być, że masz uwalony któryś z czujników
Oczywiście może też być, że masz uwalony któryś z czujników
Jak auto stoi na płaskim i różnica między napięciami na czujnikach przekracza te 0,5-0,6V, po wejściu w Basic Settings i nie uruchamia się procedura ustawiania świateł, tylko wyrzuca Error - i automatycznie pojawia się błąd nieustawionych świateł. Natomiast gdy np. podniosę auto na podnośniku i wartości napięć zbliżą się do siebie, wszystko działa już jak należy...z tym że nie da się dobrze ustawić świateł w krzywo ustawionym auciedanishow pisze:wedka, nie ma znaczenia jakie napięcie pokazują czujniki. Ustawiasz auto na idealnie prostym/płaskim terenie, włączasz procedurę ustawienia świateł, bierzesz imbusa 6mm, ustawiasz światła i na końcu zapisujesz pozycję (bez zapisania pojawi się błąd)
Oczywiście może też być, że masz uwalony któryś z czujników
Jeżeli chodzi o zawieszenie, to nie, całkowita seria i raczej jest w drugą stronę - tył jest minimalnie niżej niż przód - ale to widziałem bardzo często w a/s8. To samo jest na 17" i 19", dalej wskazania czujników się mocno rozbiegają. Odstawiłem na razie auto do warsztatu w związku z jakimś problemem z ładowaniem, to może przy okazji uda się doprowadzić to poziomowanie do ładudanishow pisze:Ów różnica napięć musi z czegoś wynikać ...czyżby Twoje auto miało kształt klina?!