części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Sterownik poziomowania ksenonów

Lysy1978
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 29
Rejestracja: 28 lis 2014, 20:27
Lokalizacja: Wexford/Irlandia

Sterownik poziomowania ksenonów

Post autor: Lysy1978 » 28 lis 2015, 10:57

Witam.Ja mam kierownice po prawej stronie,czujniki przy wahaczach z lewej strony.Prosze o podpowiedz gdzie dokladnie jest ten sterownik?Dziekuje bardzo.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 lis 2015, 12:23

Czujniki zawsze sa z lewej. Sterownik zamontowany jest na lewym slupku pomiedzy przednimi i tylnymi drzwiami, oczywiscie pod plastikami.

Lysy1978
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 29
Rejestracja: 28 lis 2014, 20:27
Lokalizacja: Wexford/Irlandia

Post autor: Lysy1978 » 28 lis 2015, 13:15

danishow, danishow,
Dziekuja bardzo.Znaleziony <chura>

wedka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 114
Rejestracja: 12 kwie 2014, 22:27
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Post autor: wedka » 30 lis 2015, 12:29

Ja mam natomiast troszkę inny problem - u mnie, gdy auto stoi na płaskim ze mną w środku, przedni czujnik pokazuje około 1,7V, tylny 2,6 (lub odpowiednio 2,7 i 3,6 - nie pamiętam). W każdym bądź razie nie mogę przeprowadzić procedury ustawiania świateł, bo różnica napięć jest za wysoka. Wartości na pewno się zmieniają, bo jak podnosiłem tył na lewarku to zbiłem różnicę między wskazaniami czujników do jakichś 0,5V i udało mi się włączyć tryb ustawiania świateł i błąd zniknął, z tym że światła świecą na jakies 20m...
Czy wystarczy odpowiednio wyregulować samo miejsce przymocowania czujnika, czy jakoś wyregulować dźwigienkę, czy jest jeszcze inny sposób?

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 30 lis 2015, 13:59

Regulacja czujnikiem

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 30 lis 2015, 19:58

wedka, nie ma znaczenia jakie napięcie pokazują czujniki. Ustawiasz auto na idealnie prostym/płaskim terenie, włączasz procedurę ustawienia świateł, bierzesz imbusa 6mm, ustawiasz światła i na końcu zapisujesz pozycję (bez zapisania pojawi się błąd) ;)
Oczywiście może też być, że masz uwalony któryś z czujników <bezradny>

wedka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 114
Rejestracja: 12 kwie 2014, 22:27
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Post autor: wedka » 30 lis 2015, 21:49

danishow pisze:wedka, nie ma znaczenia jakie napięcie pokazują czujniki. Ustawiasz auto na idealnie prostym/płaskim terenie, włączasz procedurę ustawienia świateł, bierzesz imbusa 6mm, ustawiasz światła i na końcu zapisujesz pozycję (bez zapisania pojawi się błąd) ;)
Oczywiście może też być, że masz uwalony któryś z czujników <bezradny>
Jak auto stoi na płaskim i różnica między napięciami na czujnikach przekracza te 0,5-0,6V, po wejściu w Basic Settings i nie uruchamia się procedura ustawiania świateł, tylko wyrzuca Error - i automatycznie pojawia się błąd nieustawionych świateł. Natomiast gdy np. podniosę auto na podnośniku i wartości napięć zbliżą się do siebie, wszystko działa już jak należy...z tym że nie da się dobrze ustawić świateł w krzywo ustawionym aucie ;)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 30 lis 2015, 22:20

Dziwne, nie spotkałem się jeszcze z czym takim. Na początku sprawdź czy uchwyty/mocowania czujników do karoserii czy też do wahacza nie są przekręcone lub podgięte.

wedka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 114
Rejestracja: 12 kwie 2014, 22:27
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Post autor: wedka » 01 gru 2015, 15:41

Cały czujnik z mocowaniem wydaje się ok, co do różnicy napięć, wyczytałem to na jakimś innym forum, że tylko poniżej pewnej różnicy wskazań obu czujników da się rozpocząć procedurę ustawiania świateł, w innym przypadku wyrzuca w vagu error i pojawia się błąd. I tak to właśnie u mnie wygląda.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 gru 2015, 21:14

Ów różnica napięć musi z czegoś wynikać ...czyżby Twoje auto miało kształt klina?! :D

wedka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 114
Rejestracja: 12 kwie 2014, 22:27
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Post autor: wedka » 02 gru 2015, 09:07

danishow pisze:Ów różnica napięć musi z czegoś wynikać ...czyżby Twoje auto miało kształt klina?! :D
Jeżeli chodzi o zawieszenie, to nie, całkowita seria i raczej jest w drugą stronę - tył jest minimalnie niżej niż przód - ale to widziałem bardzo często w a/s8. To samo jest na 17" i 19", dalej wskazania czujników się mocno rozbiegają. Odstawiłem na razie auto do warsztatu w związku z jakimś problemem z ładowaniem, to może przy okazji uda się doprowadzić to poziomowanie do ładu ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl