Może i o to chodzi.. Chociaż dla mnie to dziwne, bo raczej nagrzanie kabiny powinno nastąpić jak najszybciej czyli huragan z nawiewów, a na "lo" już spokojnie, żeby kierownika nie przewiało.. A tu na odwrót Ale już nie wnikam.. mądrzejsze głowy ode mnie to wymyśliły, więc widać tak jest lepiej
A u mnie po klaibracji jest jeszcze gorzej jak jadę szybko ok 120km/h to zaczyna wiać zimne powietrze z wszystkich nawiewów jak zwolnię to już ciepłe . Coś czuję że klapa od zimnego powietrza z zewnątrz sie nie zamyka
gtfan pisze:A przed kalibracją było ok? Ja identycznie miałem jak węże nagrzewnicy przy grodzi były zamienione miejscami.
I też tylko przy wyższych prędkościach ??
nie wiem czy tak było wcześniej bo wyczułem to na przełomie lata i zimy , w lato coś tam grzebałem przy grodzi ale też teraz na początku zimy przy tych nastawach podstawowych
Ja auto kupiłem w marcu, a problem wyczułem w grudniu jak się przejechałem ekspresówką. 115-120km/h i więcej - ogrzewania brak, zwolnienie do 100km/h i znowu ciepło. Całą zimę z tym przelatałem, bo nie mogłem za nic dojść o co chodzi. Dopiero na wiosnę mnie tchnęło, żeby podłączenie węży przy grodzi sprawdzić i to był strzał w 10.
Wąż, który wychodzi z grodzi wyżej (strona pasażera), ma być wpięty w przewód idący od spodu zbiorniczka wyrównawczego przy samej grodzi. A ten niższy, bardziej po stronie kierowcy, ma być wpięty w system metalowych rurek zaraz za głowicą kierowcy.
właśnie wracam z auta i u mnie przewód od pasażera był wpięty w metalową rurkę przy głowicy a ten od kierowcy w drugą metalową rurkę przy głowicy i dalej z tej rurki jest wyjście do zbiorniczka . Czyli biorąc pod uwagę twój sposób ja miałem źle . Już zamieniłem i jest tak jak ty piszesz prawidłowo , dzisiaj jadę do Torunia 300km trasy to zobaczę czy jest różnica . Dzięki
Pytanie
Chce zrobić ustawienia pierwotne ale Vag 311.2-N nie chce połączyć się z klimatyzacją. Tzn łączy się ale połączenie co chwile jest przerywane co uniemożliwia przeprowadzenie ustawień
Inne bloki obsługuje bez problemu.
Zmieniałem "liczbę bitów na sekundę" we wszystkie strony ale nie ma żadnych rezultatów teraz mam ustawione 9600.
Bajty odbioru i transmisji mam ustawione 4096
Czas opóźnienia 16
W opcjach programu ma ustawienia zalecane do większej stabilności (IntBlok 55, IntZnak1). Szybkość transmisji 9600 czyli zgadza się z ustawieniami interfejsu
Programem Delphi na innym kablu wchodzę bez problemu ale tam nie ma ustawień pierwotnych.
Czy problem leży w kablu czy może coś jeszcze mam zmienić
Wyśrubowałem parametry i niestety efekt słaby. Proces się rozpoczął ale ze względu na częstą utratę łączności nic z tego nie wyszło.
Adaptacje robiłem na podstawie filmiku
W opisie jest link do instrukcji regeneracji potencjometrów. Skorzystałem z tego i wyczyściłem swój potencjometr. Jest dużo lepiej (zamiast błędu stałego mam nieciągły)- jednak bez adaptacji się raczej nie obędzie. Na wszelki wypadek zamówiłem silniczek. Powinien być czwartek/piątek. Wymienię go jak przyjdzie
Czy ktoś w Szczecinie może pomóc przeprowadzić adaptację - w okolicach weekendu.
Iromax pisze:Adaptacje robiłem na podstawie filmiku
Wczoraj robiłem nastawy podstawowe ze względu na to, że przy włączonej klimatyzacji zamykał mi obieg, problem jak tutaj: d2-95-42pb-lpg-klapy-klapki-klimatyzacji-vt16740.htm
Nie dało rady przeprowadzić adaptacji ze względu na błąd V113, G143 (także tego nieco dalej, pod mechanizmem wycieraczek, podszybiem), jednak błąd wyskakiwał tylko podczas nastaw, VCDS dopiero za którymś razem z kolei dał rade zrobić output test pojedynczych klap po kolei z zasprzęglaniem itd, ale nadal nie wszystko, to samo w drugim 3.7.
W ABZcie natomiast te testy przechodziły ok, tylko nie pamiętam teraz czy przypadkiem nie były robione VAG-COMem, jeszcze pod portem COM a nie USB.
W każdym razie po przejażdżce do garażu klapy zastałem otwarte, przetestowałem raz jeszcze obieg zamknięty, otwarty, z ECONem i bez i działa. Wychodzi na to, że V113 musiał się zawiesić, albo sam sterownik klimy zgłupiał.
Vcds lite 1.2 też nie dał rady
Ponownie przetestowałem klapy interfejsem Delphi (bo tu nie ma problemu z połączeniem) i błąd pojawia się sporadycznie. Po czyszczeniu potencjometru klapa robi pełny test ale podczas "normalnej" pracy zdarza sie, że się przytnie. Zobaczę jak będzie po wymianie silniczka. Jak będzie ok odpuszczę adaptacje. Dziękuję za podpowiedzi
Informacyjnie
Vcds-y testowałem na dwóch różnych kablach. Na jednym i na drugim jest tak samo.