![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Kalibracja nawiewów.
- gtfan
- Super Klubowicz

- Posty: 1406
- Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
- Lokalizacja: Lublin
Może i o to chodzi.. Chociaż dla mnie to dziwne, bo raczej nagrzanie kabiny powinno nastąpić jak najszybciej czyli huragan z nawiewów, a na "lo" już spokojnie, żeby kierownika nie przewiało.. A tu na odwrót
Ale już nie wnikam.. mądrzejsze głowy ode mnie to wymyśliły, więc widać tak jest lepiej 
Four rings to rule them all
-
chicken20091986
- Super Klubowicz

- Posty: 659
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
chicken20091986
- Super Klubowicz

- Posty: 659
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
I też tylko przy wyższych prędkościach ??gtfan pisze:A przed kalibracją było ok? Ja identycznie miałem jak węże nagrzewnicy przy grodzi były zamienione miejscami.
nie wiem czy tak było wcześniej bo wyczułem to na przełomie lata i zimy , w lato coś tam grzebałem przy grodzi ale też teraz na początku zimy przy tych nastawach podstawowych
- gtfan
- Super Klubowicz

- Posty: 1406
- Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
- Lokalizacja: Lublin
Ja auto kupiłem w marcu, a problem wyczułem w grudniu jak się przejechałem ekspresówką. 115-120km/h i więcej - ogrzewania brak, zwolnienie do 100km/h i znowu ciepło. Całą zimę z tym przelatałem, bo nie mogłem za nic dojść o co chodzi. Dopiero na wiosnę mnie tchnęło, żeby podłączenie węży przy grodzi sprawdzić i to był strzał w 10.
Wąż, który wychodzi z grodzi wyżej (strona pasażera), ma być wpięty w przewód idący od spodu zbiorniczka wyrównawczego przy samej grodzi. A ten niższy, bardziej po stronie kierowcy, ma być wpięty w system metalowych rurek zaraz za głowicą kierowcy.
Wąż, który wychodzi z grodzi wyżej (strona pasażera), ma być wpięty w przewód idący od spodu zbiorniczka wyrównawczego przy samej grodzi. A ten niższy, bardziej po stronie kierowcy, ma być wpięty w system metalowych rurek zaraz za głowicą kierowcy.
Four rings to rule them all
-
chicken20091986
- Super Klubowicz

- Posty: 659
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
właśnie wracam z auta i u mnie przewód od pasażera był wpięty w metalową rurkę przy głowicy a ten od kierowcy w drugą metalową rurkę przy głowicy i dalej z tej rurki jest wyjście do zbiorniczka . Czyli biorąc pod uwagę twój sposób ja miałem źle . Już zamieniłem i jest tak jak ty piszesz prawidłowo , dzisiaj jadę do Torunia 300km trasy to zobaczę czy jest różnica . Dzięki
-
chicken20091986
- Super Klubowicz

- Posty: 659
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
- bazzzyl
- Super Klubowicz

- Posty: 486
- Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V6 2.8
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Niunia
- Lokalizacja: Warszawa
-
Iromax
- Forum Audi A8

- Posty: 57
- Rejestracja: 16 paź 2018, 22:02
- Lokalizacja: Zielona Góra
Pytanie
Chce zrobić ustawienia pierwotne ale Vag 311.2-N nie chce połączyć się z klimatyzacją. Tzn łączy się ale połączenie co chwile jest przerywane co uniemożliwia przeprowadzenie ustawień
Inne bloki obsługuje bez problemu.
Zmieniałem "liczbę bitów na sekundę" we wszystkie strony ale nie ma żadnych rezultatów teraz mam ustawione 9600.
Bajty odbioru i transmisji mam ustawione 4096
Czas opóźnienia 16
W opcjach programu ma ustawienia zalecane do większej stabilności (IntBlok 55, IntZnak1). Szybkość transmisji 9600 czyli zgadza się z ustawieniami interfejsu
Programem Delphi na innym kablu wchodzę bez problemu ale tam nie ma ustawień pierwotnych.
Czy problem leży w kablu czy może coś jeszcze mam zmienić
Chce zrobić ustawienia pierwotne ale Vag 311.2-N nie chce połączyć się z klimatyzacją. Tzn łączy się ale połączenie co chwile jest przerywane co uniemożliwia przeprowadzenie ustawień
Inne bloki obsługuje bez problemu.
Zmieniałem "liczbę bitów na sekundę" we wszystkie strony ale nie ma żadnych rezultatów teraz mam ustawione 9600.
Bajty odbioru i transmisji mam ustawione 4096
Czas opóźnienia 16
W opcjach programu ma ustawienia zalecane do większej stabilności (IntBlok 55, IntZnak1). Szybkość transmisji 9600 czyli zgadza się z ustawieniami interfejsu
Programem Delphi na innym kablu wchodzę bez problemu ale tam nie ma ustawień pierwotnych.
Czy problem leży w kablu czy może coś jeszcze mam zmienić
-
peter5on
- Forum Audi A8

- Posty: 182
- Rejestracja: 11 wrz 2016, 23:13
- Lokalizacja: Lublin
-
Iromax
- Forum Audi A8

- Posty: 57
- Rejestracja: 16 paź 2018, 22:02
- Lokalizacja: Zielona Góra
Wyśrubowałem parametry i niestety efekt słaby. Proces się rozpoczął ale ze względu na częstą utratę łączności nic z tego nie wyszło.
Adaptacje robiłem na podstawie filmiku
W opisie jest link do instrukcji regeneracji potencjometrów. Skorzystałem z tego i wyczyściłem swój potencjometr. Jest dużo lepiej (zamiast błędu stałego mam nieciągły)- jednak bez adaptacji się raczej nie obędzie. Na wszelki wypadek zamówiłem silniczek. Powinien być czwartek/piątek. Wymienię go jak przyjdzie
Czy ktoś w Szczecinie może pomóc przeprowadzić adaptację - w okolicach weekendu.
Adaptacje robiłem na podstawie filmiku
W opisie jest link do instrukcji regeneracji potencjometrów. Skorzystałem z tego i wyczyściłem swój potencjometr. Jest dużo lepiej (zamiast błędu stałego mam nieciągły)- jednak bez adaptacji się raczej nie obędzie. Na wszelki wypadek zamówiłem silniczek. Powinien być czwartek/piątek. Wymienię go jak przyjdzie
Czy ktoś w Szczecinie może pomóc przeprowadzić adaptację - w okolicach weekendu.
- dice111
- Moderator

- Posty: 6080
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Wczoraj robiłem nastawy podstawowe ze względu na to, że przy włączonej klimatyzacji zamykał mi obieg, problem jak tutaj:Iromax pisze:Adaptacje robiłem na podstawie filmiku
d2-95-42pb-lpg-klapy-klapki-klimatyzacji-vt16740.htm
Nie dało rady przeprowadzić adaptacji ze względu na błąd V113, G143 (także tego nieco dalej, pod mechanizmem wycieraczek, podszybiem), jednak błąd wyskakiwał tylko podczas nastaw, VCDS dopiero za którymś razem z kolei dał rade zrobić output test pojedynczych klap po kolei z zasprzęglaniem itd, ale nadal nie wszystko, to samo w drugim 3.7.
W ABZcie natomiast te testy przechodziły ok, tylko nie pamiętam teraz czy przypadkiem nie były robione VAG-COMem, jeszcze pod portem COM a nie USB.
W każdym razie po przejażdżce do garażu klapy zastałem otwarte, przetestowałem raz jeszcze obieg zamknięty, otwarty, z ECONem i bez i działa. Wychodzi na to, że V113 musiał się zawiesić, albo sam sterownik klimy zgłupiał.
Black Cars Matters
-
Iromax
- Forum Audi A8

- Posty: 57
- Rejestracja: 16 paź 2018, 22:02
- Lokalizacja: Zielona Góra
Vcds lite 1.2 też nie dał rady
Ponownie przetestowałem klapy interfejsem Delphi (bo tu nie ma problemu z połączeniem) i błąd pojawia się sporadycznie. Po czyszczeniu potencjometru klapa robi pełny test ale podczas "normalnej" pracy zdarza sie, że się przytnie. Zobaczę jak będzie po wymianie silniczka. Jak będzie ok odpuszczę adaptacje. Dziękuję za podpowiedzi
Informacyjnie
Vcds-y testowałem na dwóch różnych kablach. Na jednym i na drugim jest tak samo.
Ponownie przetestowałem klapy interfejsem Delphi (bo tu nie ma problemu z połączeniem) i błąd pojawia się sporadycznie. Po czyszczeniu potencjometru klapa robi pełny test ale podczas "normalnej" pracy zdarza sie, że się przytnie. Zobaczę jak będzie po wymianie silniczka. Jak będzie ok odpuszczę adaptacje. Dziękuję za podpowiedzi
Informacyjnie
Vcds-y testowałem na dwóch różnych kablach. Na jednym i na drugim jest tak samo.
- dice111
- Moderator

- Posty: 6080
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin







