Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 02 4.2MPI/LPG ] Silnik zgasł

Awatar użytkownika
Daroaudik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 18 paź 2015, 22:41
Lokalizacja: Krakow

[D3 02 4.2MPI/LPG ] Silnik zgasł

Post autor: Daroaudik » 05 gru 2015, 23:52

Witam witam i o zdrowie pytam ;) .
Przy kolankach wodnych w reduktorze gazu wyciekał płyn. Wymyśliłem ze to uszczelnię. Jak wyszarpałem reduktor to poszedłem krok dalej i droga kupna nabyłem zestaw naprawczy, wymieniłem gumeczki i membrany.
Po złożeniu nie chciał przełączyć się na gaz, pojechałem na przejażdżkę, centralka gazu dziwnie piszczala, mrugała tak jakby się chciała przełączyć na paliwo gazowe ale tego nie robiła.
Autko raz zgasło w czasie jazdy wiec wymyśliłem ze pojadę do gazowników. Zatankowałem gaz do pełna po drodze i jakieś dwa km przed gaziarzami autko zaczęło się dławic, obroty max 1500, prędkość jakieś 30km/h. Pewien czarodziej zarządził wyszarpanie przepustnicy co zostało zrobione, popatrzył na nią i stwierdził, że nie widać powodów odmówienia posługi i ona może być ok.
Sugerował, ze może tez być wiązka padnięta ale : w tamte rejony wogole się nie zapuszczałem, reduktor jest od przepustnicy dość daleko.... Jakieś dwa tygodnie temu zahamowałem gwałtownie na światłach i toczydelko zgasło. Odpaliło bez problemu, jeździło normalnie. Jetem jego panem od dwóch miesięcy wiec zbyt dużo o nim nie wiem i ogolnie jestem lajkonikiem w temacie A8.
W związku z powyższym mam dwa pytania : co może być nie tak i pytanie drugie- czy ktoś najchętniej z Grodu Kraka lub bliskiej okolicy ma jakaś zbędna przepustnice zęby ja wrzucić na chwile i wykluczyć ten temat, D3, 4.2 , nr 077133062A. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 06 gru 2015, 08:51 przez Daroaudik, łącznie zmieniany 1 raz.

TMEA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 55
Rejestracja: 14 gru 2013, 17:16
Lokalizacja: Okolice Kielc

Post autor: TMEA » 20 sty 2016, 12:39

chopie a po naprawie reduktora dochodzi do niego gaz lub też jest w nim płyn chłodniczy? bo inaczej Ci się nie przełączy na lpg i będzie głupiał :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 sty 2016, 13:57

jak piszczy to brak ciśnienia gazu :]
czyli popatrz na elektrozawory

Awatar użytkownika
Daroaudik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 18 paź 2015, 22:41
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Daroaudik » 20 sty 2016, 15:11

TMEA pisze:chopie a po naprawie reduktora dochodzi do niego gaz lub też jest w nim płyn chłodniczy? bo inaczej Ci się nie przełączy na lpg i będzie głupiał :)
........ Plyn byl, gaz byl, dotarlem do gazownika i po podpieciu elektronicznego doradcy zeznal ze cisnienie jest baaardzo niskie, on nie wie o co biega i najlepiej droga kupna nabyc nowy co juz zrobilem....6 tygodni temu :]

pepi pisze:jak piszczy to brak ciśnienia gazu :]
czyli popatrz na elektrozawory
...Juz nie ma na co patrzec bo jak odpowiedzialem koledze wczesniej- wymienilem reduktorek 6 tygodni temu :] Nie chcial nawet piszczec.. . Przy okazji: nie polecam zabawy z tym ustrojstwem, moze ja jestem uposledzony manualnie ale odwiedzilem dwoch czarodziejow od lpg , do kilku dzwonilem i zaden nie chcial sie z tym bawic, zeznawali ze duze ryzyko dla nich bo jak nie bedzie dzialac to wlasnie do nich klienci beda miec pretensje....Wola wymieniac na nowe
Ostatnio zmieniony 21 sty 2016, 10:36 przez Daroaudik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 20 sty 2016, 15:23

A po regeneracji ustawiłeś na parowniku ciśnienie gazu takie jak było przed regeneracją?
Four rings to rule them all

Awatar użytkownika
Daroaudik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 18 paź 2015, 22:41
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Daroaudik » 20 sty 2016, 15:28

gtfan pisze:A po regeneracji ustawiłeś na parowniku ciśnienie gazu takie jak było przed regeneracją?
Tym sie bawil gazownik, zeznal ze nowy jest wydajniejszy i przestroil wszystko od nowa.

gtfan pisze:A po regeneracji ustawiłeś na parowniku ciśnienie gazu takie jak było przed regeneracją?
A............Za szybko przeczytalem <niechce> ....Chodzilo o ten stary. Bylem u gaziarza i nic nie wymyslil, krecilem tez srubka regulacyjna cisnienia i zero reakcji, ciekawa sprawa. Nie bawilem sie juz w dociekanie tylko wyszarpalem kilka zlotowek ze skarbonki i problem z glowy....
Ostatnio zmieniony 21 sty 2016, 10:31 przez Daroaudik, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl