części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 06 4.2TDI ] Silnik nierówno pracuje i cyka

mariusz0990
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 22 paź 2014, 12:38
Lokalizacja: Gorzów

[D3 06 4.2TDI ] Silnik nierówno pracuje i cyka

Post autor: mariusz0990 » 02 sty 2015, 12:12

Witam, Panowie silnik w mojej a8 4.2 tdi zaczal nierowno chodzic i cykac...mial ktos takie objawy ?
Ostatnio zmieniony 02 sty 2015, 20:47 przez mariusz0990, łącznie zmieniany 1 raz.

rafalr93
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 09 wrz 2011, 15:28
Lokalizacja: RZuwary

Post autor: rafalr93 » 02 sty 2015, 20:43

Gdybyś nagrał filmik , myślę że koledzy po fachu prędzej by rozpoznali problem , tak to wróżenie z fusów .

KrzysiekR
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 21 wrz 2013, 11:37
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: KrzysiekR » 05 sty 2015, 23:41

Może uszczelka pod którymś wtryskiem. Podłącz VCDS.

Awatar użytkownika
magicshow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 117
Rejestracja: 19 cze 2014, 11:07
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: magicshow » 21 sty 2015, 21:22

Witam Cię miałem podobne objawy ale silnik 4.0 cykanie było przez zawory cos było z rozrządem dziwna sprawa bo po wyjęciu silnika głorne napinacze były mocno rozpięte a łańcuch wyciągnięty po rozgrzaniu silnika tez cykał czy to było coś w tym rodzaju? trzeba było ściągać głowice i remont. potem powstał nowy problem po wymianie oleju tzn popychacze stanęły na jednym z zaworów silnik chodził nie równo i rzucało nim. może nie mam racji niech któś mnie poprawi jak się myle

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 21 sty 2015, 21:38

Zacznijmy od poczatku.

Sprawdź wtryski(derontaz) jak nie dasz rady któregoś wyjąć to juz masz problem rozwiązany(poszukaj tez nagaru na głowicy, pomiędzy wylotami kolektora wydechowego), uszczelki do wymiany (10zł na wtrysk). Najtańsza możliwość. Koniecznie przy każdym wyjetym wtrysku wymienić uszczelke i oring. ( u mnie to rozwiązało problem cykania) . oczywiście wtrysk który miał walnieta uszczelke do sprawdzenia i regeneracji (od 200 do 500zł mniej więcej ).

Druga opcja sprawdź kolektory wydechowe, poszukaj nagaru na nich. Kolektor to okolo 200 zł za używkę. Pracy ogrom aby wymontowac, ja przy pomocy teścia mechanika dwa dni na kanale to wymontowywalem bo nie ma dostepu.

Dopiero na koniec idź w najdroższe czyli uszczelki pod głowica i remonty czy wyjmowanie silnika.

Pozdrawiam ;)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 24 sty 2015, 12:23

w 4.2TDI w odróżnieniu od 4.0TDI wtryski są piezoelektryczne 3 generacji, które nie podlegają regeneracji

wafelo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 124
Rejestracja: 13 lut 2012, 11:33
Lokalizacja: Kielce

jakie wartości wtryskiwaczy

Post autor: wafelo » 10 gru 2015, 21:08

Jakie powinny być wartości w blokach pomiarowych (VCDS) wtryskiwaczy w silniku 4.2 Tdi ?

Mam od 0,2 do 0,75

st@rost
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 271
Rejestracja: 11 sty 2014, 22:01
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: st@rost » 10 gru 2015, 21:19

panton pisze:w 4.2TDI w odróżnieniu od 4.0TDI wtryski są piezoelektryczne 3 generacji, które nie podlegają regeneracji
Sa firmy ktore je regeneruja.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 10 gru 2015, 23:46

No mniejsza o regenerację. Ale psykanie albo z kolektora albo z pod wtrysku ;P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

rafalr93
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 259
Rejestracja: 09 wrz 2011, 15:28
Lokalizacja: RZuwary

Post autor: rafalr93 » 11 gru 2015, 08:13

Tak z ciekawości zapytam , przy jakim przebiegu te cykania i problemy są ? Jeśli to 100 % pewny przebieg .

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 11 gru 2015, 14:42

U mnie 400tys.(niecale) I problemem byładnie przerwany oring pod wtryskiem.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 12 gru 2015, 10:34

st@rost pisze:
panton pisze:w 4.2TDI w odróżnieniu od 4.0TDI wtryski są piezoelektryczne 3 generacji, które nie podlegają regeneracji
Sa firmy ktore je regeneruja.
Bzdura i ściema

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 12 gru 2015, 10:35

panton pisze:w 4.2TDI w odróżnieniu od 4.0TDI wtryski są piezoelektryczne 3 generacji, które nie podlegają regeneracji

4.2 TDI vs 4.0 TDI to przepaść technologiczna jeżeli chodzi o wtryskiwacze

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl