Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 96 4.2PB/LPG ] Cewki, świece, moduły - kontrolka CAT

Awatar użytkownika
kiziulek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 47
Rejestracja: 02 lip 2009, 18:45
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kiziulek » 20 paź 2009, 18:08

Witam
mam takie pytanko który moduł jest od których cylindrów ? mam do wymiany moduł od 5,6,7,8 cylindra i czy to jest ten na dole czy na wierchu z góry dzięki za pomoc

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 21 paź 2009, 08:14

w/g schematów podział POSów na cylindry jest taki:

1,4,6,7
2,3,5,8
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
kiziulek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 47
Rejestracja: 02 lip 2009, 18:45
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kiziulek » 21 paź 2009, 08:39

dzięki za info :-) ale nadal nie wiem który jest do wymiany prosty człowiek ze mnie :roll:

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 21 paź 2009, 08:49

1,4,6,7 - czarna wtyczka
2,3,5,8 - brązowa wtyczka
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
kiziulek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 47
Rejestracja: 02 lip 2009, 18:45
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kiziulek » 21 paź 2009, 15:31

ok dzięki :-)

Awatar użytkownika
ReServeD
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 44
Rejestracja: 03 wrz 2009, 07:39
Lokalizacja: Warszawa/Ryki

Post autor: ReServeD » 23 paź 2009, 18:02

a teraz zagadka


samochód po wymianie pompy wspomagania stał 2 tygodnie nie ruszany
po naprawie pierwsze kilometry i przy 170-180 błąd KAT i telepie autem...
wjazd na kompa, usunięcie błędów typu (wypadanie cylindra3, 5 cos tam jeszcze), po usunięciu błędów auto chodzi na wszystkich garach, smiga jak trzeba i jest kochane....
2 godziny później odłączenie akumulatora zeby zdjąc na chwile kierownice, auto przy 180 błąd KAT i wypadanie czegoś tam, nie pamietam juz tych błędów)

kto zgadł co jest przyczyną?

no słucham?

to teraz co sie okazalo - po kazdym rozłączeniu akumulatora wywala taki blad przy dużej predkosci, po wykasowaniu bledów jest ok

i teraz Wasza rola moi koledzy Aósemkowi - o co tu chodzi? :)

to, że ustaliłem co zrobic zeby bylo dobrze to zwykly przypadek wiec jestem zly, zly na to ze cos takiego sie dzieje, wiec proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu - czemu tak, co jest przyczyną, skąd to się bierze i z czym to się je.

Będę wdzięczny za wskazówkę, bo czeka mnie teraz za jakis czas zalozenie audio i musze odlaczyc akumulator na chwile - i znow będzie błąd! znow musze jechac na kasowanie, ale skasuje go dopiero jak przekrocze 180km/h bo wczesniej sie nie pojawia i auto chodzi jak burza

1. nienawidzę komputerów i nie zdziwie sie jak kompa do A8 projektował Microsoft
2. - już tak poważniej, to prosze o sugestie, ewentualne wyjasnienie o co cho

z góry dziękuję i pozdrawiam :)
serce bije w takt V-Acht :diabel:

Awatar użytkownika
Mrozu76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 255
Rejestracja: 23 lis 2015, 06:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mrozu76 » 14 gru 2015, 11:50

przepraszam, za odkop, ale chyba lepiej odkopac, niz nowy zalozyc ;)

zapalil mi sie CAT :( zaczne od wymiany swiec, bo im sie nalezy :) czy jest to trudne, chodzi o dostep, czy raczej bez problemow? :) mysle tez, by pozbyc sie katalizatora, co Wy na to?

BTW, czy katalizator w A8 to taki co mozna za gruby hajs sprzedac, czy wart tyle co wazy? ;)

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 14 gru 2015, 13:31

Dostęp bez problemu, ale dla prawej głowicy będziesz musiał zdjąc rure dolotową. Osłony górnej silnika nie trzeba demontować ale te boczne już tak (oczywiscie o ile je jeszcze masz). Potrzebny jest klucz 10mm najlepiej grzechotka mała z nasadką (do odkręcenia cewek), imbus 5 (do odkręcenia osłon) i klucz do świec. Dodatkowo będzie potrzebny wkrętak płaski lub krzyżowy do odkręcenia rury dolotowej (mozna to zrobic tez kluczem nasadowym 7mm jak masz dostęp) Jedyny problem jaki możesz napotkać, to zapieczone swiece na gwincie. Wiec jesli idzie Ci cos ciężko to nie wykręcaj nic na siłę. Swieca powinna puścić a potem powinna się już lekko wykręcać.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
Mrozu76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 255
Rejestracja: 23 lis 2015, 06:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mrozu76 » 14 gru 2015, 14:15

no to super :) o to mi chodzilo :) oczywiscie poczekam, az przestygnie, by szlo lzej :) dzieki wielkie :)

a jak z tym katalizatorem?

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 14 gru 2015, 15:25

Nie znam cen złomu katalizatorowego wiec sie nie wypowiadam. Wycinac moim zdaniem mozna bez problemu tylko dac jakies tłumiki w to miejsce trzeba bo będzie głosno.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl