Podnieś przód, wrzuć N, kręc kołem i nasłuchuj. Jest to tylko przy skręcie ?
Sprawdź na początek tarcze klocki i zacisk.
Felgi z oponami i ET masz dobrze dopasowane ?
[A8 D2 4.2] Ciągłe stukanie.
anders42 pisze:A gdzie byłeś w łodzi bo mam zamiar zrobic to samo i nie chcę trafić w to samo miejsce. Jak wymienisz na nową to daj znac czy stuki ustały.
witam to jest linc do strony allegro gdzie sprzedają swoje usługi
http://moto.allegro.pl/item685375623_au ... adnia.html
no niestety przykro mi na kogos nagadywac ale bylem zarzenowany tym co zobaczyłem na miejscu :shock: reklama super pieknie wszystko opisane no ale chetnych zapraszam zeby osobiscie pojechai tam i sie przekonali , moja maglownica po regeneracji i do wywalenia moze bylem akurat pechowcem . wymienilem na druga i stuki umilkły pozdrawiam :-D
anders42 pisze:Wymieniłeś na drugą u nich czy kupiłeś nową. A tak poza tym ile kosztuje wymiana?
kupiłem używaną za 700zł chyba w dobrym stanie a wymieniałem sam jest troche grzebaniny zbieżnosc kół wymiana płynu wszystko robiłem sam zadna filozofia troszke cierplisosci i czasu, co do wymiany to niemam pojecia ile moze to kosztowac ale mysle ze nie wiecej jak 500 zł pozdrawiam
anders42 pisze:Czy w takich warsztatach są w stanie sprawdzic czy stuki pochodza od maglownicy? Bo nie wiem czy 100% to maglownica a na szarpakach nic nie widać .
to tak jak umnie z zawieszeniem wszystko ok a stuki były dalej ,mysle ze na warsztacie sa wstanie to sprawdzic tylko w takim co sie troszke natym znaja jesli sie okaze ze maglownica niema luzow proponowałbym tobie jeszcze sprawdzic amory i gumy kture tam są mozna to zrobic na stacji diagnostycznej i poduszki na silniku i skrzyni moga byc zuzyte a to wszystko prowadzi do stukania pozdr...
Witam
Napisałem o moim problemie w innym poście ale widzę że mój problem jest bardzo podobny do tego tytułowego.
A mianowicie przy kręceniu kierownicą lub na zakrętach chrobocze z lewej strony tak jakby na górze amortyzatora i tu pytanie czy w naszych autkach czyli A8 D2 jest łożysko amortyzatora tzn. takie kulkowe czy baryłkowe?
Napisałem o moim problemie w innym poście ale widzę że mój problem jest bardzo podobny do tego tytułowego.
A mianowicie przy kręceniu kierownicą lub na zakrętach chrobocze z lewej strony tak jakby na górze amortyzatora i tu pytanie czy w naszych autkach czyli A8 D2 jest łożysko amortyzatora tzn. takie kulkowe czy baryłkowe?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Tam jest poduszka, nic więcej nie widziałem przy wymianie: http://www.motostacja.com/p/1939/8193/l ... niczy.html