Witam Panowie czy może ktoś wie jaka jest różnica w kodach skrzyni po miedzy oznaczeniem FBF i FBB lub FBH.
Potrzebuje płytę sterująca do FBF , bo po remącie skrzyni zaczęła poszarpywać co jakiś czas.
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Skrzynia biegów różnice
[D2 FL ALL ] Skrzynia biegów różnice
Ostatnio zmieniony 16 lis 2015, 17:43 przez longd2, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
skrzynia
gawracja jeszcze jest ale ostatno jeszcz okazalo sie ze jakas obdowa zaworo peknieta i znowu mnie kosztowalo 1000 zl a skrzynia 2 dni zmienia biegi idealnie i tylko na obrotomierzu widac zmiane biegow a przyjdzie taki dzien ze z 5 na 4 redukuje i szarnie a czasami przy przyspieszaniu przeciaga biegi jak by dsg sie zawieszalo dodam ze mechanik powiedzial ze mechanicznie nie ma sie do czego przyczepic wspomnial cos o sterowniu ze tu moze byc problem dodam ze skrzynia nie ma zadnych bledow , wiec do oznaczenia FBF ktory kod moze pasowac znajomy wlasnie zasugerowal ze plytam moze miec takie obiawy
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
co dzis zrobilem
kolego Krzychu a moze masz wiedze na temat sterownikow czy moze byc to przyczyna szarpniec czy tylko skrzyniarz mnie zbywa
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Niestety nie mam takiej wiedzy ale niedawno kolega Maciej miał problem ze skrzynią. Padła bez wcześniejszych objawów (jeździła gładko i nic na to nie wskazywało). Po remoncie było szarpnięcie i kolejna wizyta w warsztacie zakończyła się podmianą sterownika hydraulicznego i jest bajecznie.
Moim zdaniem sterownik hydrauliczny odgrywa wielką rolę w pracy skrzyni, przecież ten mnogi i wąski system kanalików, zaworów i cudów nie jest tam od parady. Jeśli błędów nie ma, jeśli oporności na pinach były w normie, płyta przed montażem z elektrozaworami czyszczona na myjce to problem może być natury mechanicznej.
Jaki olej został zalany? Konwerter regenerowany?
A jak jeździ na samej benzynie?
Moim zdaniem sterownik hydrauliczny odgrywa wielką rolę w pracy skrzyni, przecież ten mnogi i wąski system kanalików, zaworów i cudów nie jest tam od parady. Jeśli błędów nie ma, jeśli oporności na pinach były w normie, płyta przed montażem z elektrozaworami czyszczona na myjce to problem może być natury mechanicznej.
Jaki olej został zalany? Konwerter regenerowany?
A jak jeździ na samej benzynie?
skrzynia
w karcie gwarancyjnej mam wpisane ze konwenter byl reg. a co do czysczenia zaworo to nie wiem ostatnio bylem na reklamacji to za 1000 zl wymienili kawalek obudowy z kanalikami chyba od plyty zaworowej i jak wracalem to pierwsze 100km zmieniala biegi idealnie a potem zaczela poszarpywac a co do oleju to nie mam pojecia jaki tam wlali